piątek, 24 lutego 2017

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

 Witajcie! Wraz z reaktywacją bloga, postanowiłam powrócić do "ulubieńców". Nie wiem czy będą co miesiąc, bo zazwyczaj w ciągu tych 30 dni nagle nie zmienia się to jaki serial oglądam lub jakich kosmetyków używam. Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam co czytałam, oglądałam, słuchałam podczas mojej nieobecności na blogu.

1.Książka


 W nowej klasie spotkałam wiele ludzi z  bardzo ciekawymi osobowościami i jedną z nich była dziewczyna, która jest molem książkowym. Dopóki się na mnie nie obraziła (nie wiem o co chodzi, bo ja nic złego jej nie zrobiłam) pożyczałyśmy sobie na zmianę masę książek i jednymi z nich była seria "Dziesięć płytkich oddechów" K. A. Tucker. Wszystkie części bardzo mnie wciągnęły- to jak w każdej z nich rozwija się akcja, sploty wydarzeń i do tego to jak spójne są wszystkie części. Dawno nie czytałam tak dobrej młodzieżówki.

2.Film/serial


 W ciągu tego pół roku obejrzałam wiele filmów, na wielu byłam w kinie, ale żaden nie zachwycił mnie tak bardzo by zasłużyć na tytuł ulubieńca. Z braku czasu obejrzałam tylko jeden serial i był to SKAM. Z reguły nie lubię seriali o tematyce "problemów nastolatków", ale ten mnie bardzo zaciekawił. Ledwo przebrnęłam przez 1 sezon, ale warto było bo 2 i 3 bardzo się wciągnęłam. Nie mogę się już doczekać 4 sezonu (chciałabym się już dowiedzieć o kim będzie). 

3.Kosmetyk

 Na pewno moimi ulubieńcami są kosmetyki z mojego poprzedniego posta. Do pielęgnacji twarzy używałam produktów z ziaji z serii liście manuka- pasty do głębokiego oczyszczania, toniku i kremu na dzień. Pierwszego produktu używam 2 razy w tygodniu, dobrze oczyszcza i nie podrażnia. Krem jest idealną bazą pod makijaż oraz fajnie nawilża. Tonik niestety nie zwęża porów, ale świetnie odświeża, szybko się wchłania. Zauważyłam, że po tym jak zaczęłam używać kosmetyków z tej serii zmniejszyły mi się problemy ze skórą. 

4.Muzyka
♥Cała płyta Twenty One Pilots "Blurryface"


♥Piosenka, którą słucham już ponad miesiąc i przypomina mi o cudownie spędzonym sylwestrze. Sub Pielea Mea Carla's Dreams
♥Rae Sremmurd - Black Beatles ft. Gucci Mane 

 Wiem, że nie ma tu nie których kategorii, ale jedyną aplikacją, której używałam był Snapchat, o którym pisałam już dawno i tak naprawdę jest moim ulubieńcem od ponad roku, a na granie w gry nie mam czasu.
Trzymajcie się ciepło!

57 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Z chęcią kiedyś przeczytałabym
    "Dziesięć Płytkich Oddechów". :) Jak chodzi o muzykę,
    to słucham jej codziennie, przeróżnych wykonawców,
    ale również bardzo lubię muzykę Twenty One Pilots. ;)
    Pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy ^^ Zaciekawiła mnie ta książka ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ulubieńcy :) O tej książce nie słyszałam, a co do kosmetyków- uwielbiam tę serię, a ten peeling-pasta jest idealny jak dla mnie! pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, wszyscy polecają SKAM, muszę go w końcu zobaczyć :)
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna na mojej liście do przeczytania jest książka "Dziesięć płytkich oddechów" :D. Skam również podbił moje serce i z niecierpliwością czekam na następny sezon. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki z ziaji to zdecydowanie moje ulubione ;3 podobnie rowniez jak i ty kocham ten serial!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią ;*
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą serie z Ziaja "liście manuka" :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą książkę!

    http://pavlinv.blogspot.com/2017/02/gruba.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęciłąś mnie do obejrzenia SKAM :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią przeczytam tą książkę " Dziesięć płytkich oddechów ".
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak mnie zaciekawiłaś, że idę zrobić popcorn i włączam Skam,świetny post
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jak Boga kocham dam sobie rękę uciąć, ze juz komentowałam ten post, albo mi się to przyśniło xd
    SKAM! to jest jeden z najlepszych seriali jakie w zyciu widziała, i jeszcze po norwesku :D
    Ja jestem w trakcie oglądania trzeciego sezonu i nie chce go kończyć ... :(
    Buziaki!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki Ziaja! Moim ulubionym jest tonik oczyszczający, które daje uczucie świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracuję w bibliotece ale o tej książce nie słyszałam. Serialu skam też nie znam ale może warto zajrzeć i zobaczyć czy mnie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post i ogólnie bardzo ciekawego bloga prowadzisz :)!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ksiązka bardzo mnie zaciekawiła:D A o serialu ostatnio meega głośno!
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki nie czytałam a o serialu słyszałam mnóstwo dobrych opinii i chyba sama niedługo się za niego wezmę, co do kosmetyków to Ziaja także jest u mnie na wysokim miejscu:)
    http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi ulubieńcy. Wszyscy teraz szaleją za SKAM, ale ja jakoś nie jestem chyba przekonana. Kocham za to Twenty-one Pilots ♥

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ♥
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. póki co książki młodzieżowe mnie nie korcą;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Moimi ulubieńcami są te same kosmetyki :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Blurryface, jest to najczęściej słuchany przeze mnie album w ostatnim czasie <3
    Jeśli chodzi o SKAM, ciągle słyszę dobre opinie i chyba muszę w końcu poświęcić mu troszkę czasu. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię tą serie z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam pastę do twarzy z Ziaji! Co do serialu SKAM to wiele o nim słyszałam ale sama nie oglądałam. Fajni ulubieńcy. :) ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo osób poleca te n serial, chyba musze sie zabrac :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem bardzo ciekawa książki, mam nadzieję, że uda mi się ją kupić:)
    ciekawy blog, co powiesz an wzajemną obs?
    daj koniecznie znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta seria ze Ziaji nie wysusza cery? :)
    Pozdrawiam

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post, naprawdę świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. super ulubieńcy, kocham te kosmetyki z ziaji <3 szczególnie mgiełkę

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę świetni ulubieńcy! <3
    O książce nie słyszałam niestety :/
    SKAM oglądałam i również strasznie mnie ten serial zaciekawił i nie mogę się doczekać 4 sezonu.
    Ziaja jest jedną z moich ulubionych firm :)
    Twenty One Pilots lubię, ale nie słyszałam ich płyty:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszędzie widzę ten serial "SKAM" :D Chyba muszę w końcu znaleźć na niego czas ^^ Produkty z Ziaji uwielbiam!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie posty, można się zainspirować! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny Blog :)
    Piękna Jesteś <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam SKAM! <3 Ja liczę na to, że 4 sezon będzie o Chrisie *.*
    Co powiesz na wspólną obserwację? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. SKAM <3 Nie wiem, co wszyscy widzą w Chrisie. Też chciałabym już 4 sezon ;)
    Mam tyle poleconych książek do przeczytania, że już nie pamiętam tytułów... A moja organizaja czasu poostawia wiele do życzenia. Zobaczę, o tam u mnie wyjdzie w marcu :)
    Ja od piątku ciągle tylko słucham najnowszej płyty od Sheerana.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ziaja <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam te same kosmetyki! Są świetne! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Teraz dużo osób ogląda Skam, ale mnie jakoś do tego nie ciągnie :D A kosmetyki z Ziaji uwielbiam :D Obserwuję :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. także często używam kosmetyków z tej firmy :)
    a książka zaciekawiła mnie na tyle, że ląduje na mojej liście tych do przeczytania :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam dobre młodzieżówki, więc ta książka trafiła na moją listę książek do przeczytania :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  44. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)
    jesteś wspaniałą kobietą :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Z Ziaji lubię tylko kosmetyki do włosów :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda, że nie wspomniałaś choć słowa o fabule książki. Tytuł intryguje. Z chęcią przesłuchałabym płyty Twenty one Pilots, o Skam słyszałam, ale nie zachęcił mnie do tego, bym go obejrzała.
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę zacząć oglądać skam :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja ostatnio tak mało czytam, oglądam i słucham, że aż nie mam z czego wybrać niekosmetycznych ulubieńców :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Zabrałam się za drugi sezon SKAM, ale brakowało mi czasu, żeby go dokończyć. Czas to nadrobić, w końcu jest majówka. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  50. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń