sobota, 5 listopada 2016

Koniec?

 Do napisania tego postu szykowałam się od dawna. Na początku miał być to wpis inny niż wszystkie. Miałam pomysł na nową serię na moim blogu i jak najszybciej chciałam ją wcielić w życie. Niestety nie udało mi się i wtedy trochę straciłam ochotę do blogowania. Tak jak widzicie mój blog przeszedł też małą zmianę wyglądu, która mi nie wyszła i jak najszybciej chcę ją zmienić. Później kiedy postanowiłam wreszcie napisać coś na blogu napisałam post, który opisywał moją drugą połowę wakacji mój wyjazd i załamanie związane z tym gdzie się dostałam do szkoły, albo raczej z tym gdzie się nie dostałam. Jednak ten tekst był na tyle pesymistyczny, że uznałam, że to już koniec z blogowaniem, ponieważ większość moich wpisów tak wygląda i to wszystko nie ma sensu.

"To już jest koniec, nie ma już nic,
Jesteśmy wolni, możemy iść"
W ten sposób jeszcze nie dawno zaczynałam wpis. Ale uznałam, że muszę to jeszcze przemyśleć...
  Postanowiłam wrócić. Jakie mam plany na bloga? Zauważyłam, że najbardziej lubię pisać posty poruszające ciężkie, pesymistyczne tematy. Zastanawiam się, czy właśnie nie pójść w tę stronę. Nie wiem czy uda mi się pisać posty regularnie. Raczej nie będą pojawiać się co tydzień, ponieważ od kiedy poszłam do liceum mam bardzo mało czasu dla siebie. Chcę, aby wpisy pojawiały się dwa razy w miesiącu. Teraz muszę zająć się wyglądem mojego bloga.
 Ostatni wpis pisałam kiedy było jeszcze ciepło, a teraz siedzę sobie pod kocem z laptopem na kolanach, z herbatą, a na biurku obok mojego łóżka pali się świeczka. Wreszcie nadeszła jesień, deszcz, niskie temperatury. Już nie mogę się doczekać kiedy w Warszawie zacznie padać śnieg.
Trzymajcie się ciepło!
Karolina

22 komentarze:

  1. Rzeczywiście dawno cię nie było. Fajnie, ze wracasz. Życzę wytrwałości!

    typoweblog.blogspot.com - zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jednak wracasz i się nie poddajesz ;)
    Życzę powodzenia w pisaniu nowych postów, szkole noo i żeby Ci się dobrać taki wygląd bloga jaki sobie wymarzysz ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na jakiś post u Ciebie i dzięki, że też zajrzałaś do mnie. Rozumiem Cię,rowniez nie mam zbyt wiele czasu i zacznę chyba pisać przynajmniej raz na miesiąc ;)
    Czekam na Twoje wpisy. :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wracasz. Ja miałam kiedyś kilkumiesięczną przerwę od bloggowania, ale wróciłam. Z nowym blogiem, z nowym pomysłem i nowym zapałem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że wracasz! I się nie poddajesz.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wpis, prawdziwy. Blog spełni swoją rolę jeśli będziesz dodawać tu w tych tekstach 100% siebie, więc nawet jeśli posty są ciężkie to je pisz, zawsze znajdzie się kilka osób (w tym ja), które na pewno będą chciały to poczytać. Czasem dobrze jest przeczytać coś dłuższego i wartościowego a nie same luźne posty.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, też dodałam ostatnio dość poważny post :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że wracasz! Nie poddawaj się, życzę Ci też wytrwałości! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, to wkładać prawdziwego siebie we wpisy. Powodzenia!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, ze już długo się wahasz, zastanawiasz. Każdy ma w swoim życiu gorszy czas i fajnie ze mimo wszystko się nie poddajesz. Według mnie warto pisać te pesymistyczne posty. Ja lubię takie czytać i myślę że pisanie tego na blogu pomoże Ci. Dostaniesz wsparcie od czytelników, może jakoś uda nam Ci sie pomóc, doradzić. Nie rezygnuj z blogowania, bo dobrze Ci to wychodzi. Trzymam kciuki i czekam na posty :* Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepiej robic cos, niz zalowac, ze sie tego nie robilo!
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To super, że wracasz! Powodzenia!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w ponownym blogowaniu ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wytrwałości w ponownym blogowaniu! Myślę, że każda blogerka miała okres, kiedy dłuuuugo nie było postów i chciała zamknąć bloga. To chyba całkowicie normalne :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka tematyka bloga to fajny pomysł, lubię czytać posty na pesymistyczne tematy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Grunt, że się nie poddałaś!
    Ja ostatnio nie wiem o czym dokładniej chcę pisać. Lubię dodawać posty na blogu, bo wtedy w pewnym stopniu czuję się dobrze. Ale ostatnio tak krążę pp innych blogach... I one są takie przemyślane, spójne tematycznie... Nie wiem, jak z tego wyjdę o.O
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Błagam kochana, śnieg i nasza Warszawa ludzie...tuż to cud musiałby być!
    Mój blog jest smutny,ale chyba prawdziwy. Co jest lepsze by był prawdziwy czy by był optymistyczny?
    Szukajmy prawdy.
    To nic złego, pisz to co chcesz. Ja tu chętnie zostanę noc mi nie przeszkadza i częstotliwość rozumiem :))
    Powodzenia tam 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wytrwałości :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czemu ale mam wrażenie ,że już u ciebie pisałam komentarz ale napiszę jeszcze raz :)
    Miło ,że wracasz bo już myślałam ,że nie wrócisz i przepadnie taki świetny blog :)
    Chyba każda blogerka czasem może sobie zrobic przerwę :)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń