piątek, 8 lipca 2016

LBA #6

Znowu mnie tu trochę nie było, ale wyjechałam i nie miałam dostępu do laptopa. Dzisiaj przychodzę do Was z LBA, do którego nominowałam mnie Gabsone nene (dziękuję♥)  z bloga academie-mirandel.blogspot.com i kilkoma pytaniami, które zadam Wam pod koniec.

1. Do jakich czasów chciałabyś/chciałbyś cofnąć się w czasie?
 Jest to dość trudne pytanie, ponieważ jeszcze nie dawno powiedziałabym, że do średniowiecza. Od zawsze interesowałam się tą epoką. Myślę, że teraz zdecydowałabym się na PRL. Mimo wszystko lubię słuchać historii o tych latach od ludzi, którzy wtedy żyli i chciałabym to wszystko zobaczyć na własne oczy.  
2. Gdybyś mógł/a wybrać sobie magiczne moce – jakie by one były?
 Gdybym mogła, to chciałabym mieć moce jak Harry Potter, czyli wyczarowywać sobie wszystko i nie ograniczać się do latania, bycia niewidzialnym tylko potrafić to wszystko.  
 
3. Jakie trzy przedmioty zabrałbyś/zabrałabyś na bezludną wyspę?
 Oprócz jedzenia i picia? Myśląc racjonalnie powinnam zabrać zapałki, apteczkę i nóż. Jednak znając mnie wzięłabym telefon, który zaraz by mi się rozładował, milion książek i pieniądze, które i tak by mi się nie przydały. 
 

4. Jak widzisz się, co będziesz robić za dwa dni, dwa tygodnie, dwa lata, dwadzieścia lat?
 Za dwa dni będzie niedziela, więc pójdę do kościoła i może pojadę do jakiegoś parku. Za dwa tygodnie, albo pójdę donieść oryginał świadectwa do pierwszego wyboru, albo wziąć swoje papiery i zawieść je do kolejnych wyborów. Za dwa miesiące (wiem, że nie ma tego w pytaniu, ale co tam) będę próbować zaaklimatyzować się w nowej klasie. Za dwa lata pewnie będę odpoczywać po męczącej drugiej klasie w liceum. Za dwadzieścia lat będę miała dzieci, będę pracować w pracy gdzie będę miała dość duże zarobki. Gdzie będę mieszkać? Ostatnio uznałam, że Warszawa nie jest zła i polubiłam ją, ale jeśli miałabym okazję zamieszkać w innym dużym mieście zagranicą myślę, że bym tam wyjechała. 

5. Skąd wziął się pomysł na twój nick?
 Po prostu moje imię. 

6. Jaką kreskówkę z dzieciństwa najlepiej wspominasz?
 Jedną? Ich było zdecydowanie za dużo. Może Tabaluga? To była moja ulubiona wieczorynka.

7. Ulubiony smak lodów?
  Jeden? Znowu? Mogę wypisać kilka, bo jednego na pewno nie wybiorę. Śmietankowe, truskawkowe, czekoladowe, wiśniowe, jogurtowe i wiele innych.

8. Najbardziej zawstydzająca chwila w twoim życiu…? ;]
 Było ich zdecydowanie za dużo. Kiedyś przeżywałam każdą taką "zawstydzającą" chwilę bardzo długo, za to teraz najczęściej się z tego śmieję, ponieważ ostatnio nauczyłam się śmiać z siebie. Mam nadzieję, że taka odpowiedź na to pytanie Wam wystarczy

9. Kierujesz się w życiu jakimś mottem? Jakim?
 Śmiej się często, kochaj mocno i żyj pełnią życia. Bardziej kieruję się tą pierwszą częścią, czyli śmiej się często. Praktycznie śmieję się cały czas od 3 lat i jeżeli ja się nie śmieję to jest naprawdę coś ze mną nie tak.

10. Ulubiony cytat?
 "Ktoś kiedyś powiedział: Dobre dziewczynki piszą pamiętniki. Złe dziewczynki nigdy nie mają czasu. Ja… Ja po prostu chce mieć życie, które zapamiętam. Nawet, jeśli nie zapisze tego w żadnym pamiętniku." — One Tree Hill, Brooke 
11. Co lubisz w blogowaniu?
W blogowaniu lubię to, że mam gdzie się wyżalić i napisać moje przemyślenia. Pisanie pomaga mi w wielu trudnych chwilach. 

Ja nominuję:
fioletowa4444.blogspot.com
http://ludziesamotni.blogspot.com/
http://karolinaaag.blogspot.com/
passionsmy.blogspot.com
http://tzanetat.blogspot.com/
olucha20.blogspot.com
http://typoweblog.blogspot.com/
http://z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com/
wy-stardoll.blogspot.com
http://dziewczynazkorostorii.blogspot.com/
http://tonaszhoryzont.blogspot.com/
Moje pytanie:
1. Jakie masz plany na wakacje?
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
3. Czy jest coś, co chciałabyś/chciałbyś w sobie zmienić?
4. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jakie?
5. Bez czego nie wychodzisz z domu?
6. Z jakich powodów najczęściej się uśmiechasz?
7. Jest miejsce, do którego bardzo chciałabyś/chciałbyś pojechać? Jeśli tak, to jakie? 
8.  Do kogo masz największe zaufanie?
9. Zrobiłabyś/zrobiłbyś sobie w przyszłości tatuaż? Jeśli tak, to jaki?
10. Wybierz trzech blogerów, z którymi wyruszyłabyś/wyruszyłbyś w podróż, którą śmiało można by było nazwać przygodą Twojego życia. Dlaczego wybrałaś właśnie tych?
11. Uważasz, że lepiej iść za głosem serca i studiować to, co cię interesuje, czy lepiej iść na kierunek, który cię w ogóle nie interesuje, ale zapewnia przyszłość?

Jeśli chodzi o pytania, które chciałam Wam zadać...
Jakie posty chcielibyście, żeby pojawiały się na  moim blogu? Mimo braku dostępu do Internetu napisałam kilka postów, jednak każdy wydaje mi się nudny i wydaje mi się, że nikogo nie zaciekawi. Mam nadzieję, że podacie jakieś ciekawe propozycje:D
Czy znacie jakieś fajne seriale, filmy, książki? Wszystkie seriale, które polecają mi inni (i które są dość znane) są nie ciekawe. Tak samo mam z książkami i filmami. Podsumowując możecie mi podać nazwy seriali, filmów (najlepiej wraz z linkami gdzie mogę je obejrzeć bez konta i za darmo) i książek.
Do następnego postu PA♥

16 komentarzy:

  1. Hej :) Bardzo dziękuję za nominację! Odpowiem na Twoje pytania z wielką chęcią, tylko mam jeszcze jedno zaległe :D Cieszę się, że mogłam się dowiedzieć kilku ciekawych rzeczy o Tobie. Umieć śmiać się z siebie to bardzo ważne. U mnie to zależy od sytuacji. Dzisiaj skończyłam czytać książkę "My, dzieci z dworca zoo". Bardzo Ci ją polecam. Pokazuje w jakie bagno mogą wpakować nas narkotyki i do czego jesteśmy po nich zdolni. Wiele rzeczy w niej mnie zadziwiło. Bardzo szokująca opowieść. Chętnie przeczytam recenzję książki, bo teraz nie mam co czytać :D Może jakąś mi polecasz? :P Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi, a co do postów to każdy napisany przez Ciebie jest spoko :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz nie powiem że trochę mnie zaskoczyłaś bo wcześniej nie miałam okazji wejść na twojego bloga, nie dawałaś znać o sobie w komentarzach :) jednak oczywiście odpowiem na wszystkie pytania w najbliższym czasie :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe LBA :) Gratulacje nominacji!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji! Ja już LBA od Ciebie wykonałam :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe długie odpowiedzi. Postarałaś się :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki! Ja lubię lody różane :) (choć tak rzadko je jadam!)

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje nominacji

    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, jeśli się spodoba zapraszam do obserwacji http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię posty typu DIY oraz lookbooki ;))

    Odpowiadam na każdą obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moce z Harrego Pottera to idealne wyjście :D
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jak ja lubiłam Tabalugę! :D Chociaż bliższe mojemu sercu były Smerfy :D

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowedzi :> ten cytat bardzo mi się spodobał tak samo jak twoje motto ;)
    Zapraszam na jej bloga xcysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubie tego typu posty z odpowiedziami;) milo sie je czyta;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za nominację :) Postanawiam się niebawem odpowiedzieć na pytania ;)
    Co do postów... Lubię czytać Twoje przemyślenia, ale wszystko inne co wyjdzie spod Twojej klawiatury też jest ciekawe ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń