poniedziałek, 25 lipca 2016

LBA #7

 Witajcie:) Dzisiaj mam dla Was kolejne LBA, do którego nominowała mnie Angelika z bloga angelikablog1.blogspot.com
 

1. Masz rodzeństwo? Dogadujesz sie z nim ?
Nie mam rodzeństwa.

2. Co skłoniło Cię do założenia bloga ?
Na to pytanie odpowiadam chyba w każdym LBA. Pierwszego bloga stworzyłam, dlatego, ponieważ chciałam tam dodawać moje opowiadania, ale szybko zmieniłam tematykę i stał się blogiem lifestyle’owym. Za to tego bloga założyłam, ponieważ brakowało mi blogowania.

3. Jakie są Twoje pasje?
Rysowanie, blogowanie, czytanie książek, oglądanie filmów.

4. Akceptujesz siebie ? Czy posiadasz dużo kompleksów?
Kiedyś uważałam, że jestem brzydka, zbyt niska i mam za duży nos. Teraz zaczęłam akceptować siebie. Post o tym: Klik

5. Co sądzisz o ŚDM ?
Chciałabym tam pojechać, jednak trochę boję się ataków terrorystycznych. Wiem może przesadzam, ale to co się dzieje teraz na świecie (i nie mówię tu jedynie o terrorystach) jest dla mnie straszne i boję się kolejnych lat.

6. Wierzysz w Boga?
Tak i napisałam o tym post: Klik

7. Co myślisz o przyjaźni damsko - męskiej ?
Kiedyś przyjaźniłam się jedynie z płcią przeciwną. Niestety wszyscy moi przyjaciele po prostu utknęli w friendzone. Ja nie wierze w przyjaźń (także tą damsko-damską), ale myślę, że istnieje coś takiego jak przyjaźń damsko-męska, która nie jest friendzone.

8. Masz jakieś plany na wakacje ?
Nie długo jadę spotkać się z rodziną, a później wyjeżdżam w góry i do Krakowa.

9. Jaki jest Twój ulubiony serial ?
M jak Miłość, Gra o Tron (ktoś mi może powiedzieć gdzie mogę ją oglądać za darmo, bez konta, itd., bo usunęli ją z cda). Jeśli macie jakiś serial do polecenia to piszcie w komentarzach.

10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
 To co napisałam w punkcie 4 oraz ćwiczenia, robienie zdjęć.

11. Dobrze się uczysz, czy raczej tak przeciętnie ?
Jeszcze do nie dawna myślałam, że uczę się dobrze, ale trafiłam do takiej szkoły, że chyba należę, do tych "przeciętnych".

17 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale trochę współczuję ludziom którzy nie mają brata, czy siostry. Chyba dlatego, że sama sobie nie wyobrażam takiego życia. Mnie otacza tak jakby 4 rodzeństwa, więc dużo. Fajnie, że zaczęłaś akceptować siebie. Ja jeszcze nie :/ Staram się bardzo, ale nie potrafię. Mnie też to wszystko przeraża. Chciałabym pojechać, ale nie mam za bardzo z kim, bo nikt w rodzinie nie jedzie. Polecam "Pamiętniki wampirów". Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawe pytanka i odpowiedzi ;)
    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że tym razem nikogo nie nominowałaś, fajne odpowiedzi!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie rodzeństwo denerwuje, ale smutno byłoby mi w sumie bez mojego brata :/
    Smutne jest to, co teraz dzieje się na świecie, choć w sumie nigdzie nigdy nie było spokojnie. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał zranić drugiego człowieka i zasiać strach w społeczeństwie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi :)

    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

      Usuń
  6. Tez chcialam jechac na sdm :( mam problem z tym samym-strach i obawa przed niebezpieczenstwem

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpakowałaś ich w friendzone :D?
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam M jak Miłość:) Ciekawe odpowiedzi!
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie mam rodzeństwa! Jak Ci się z tym żyje?
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też oglądam M jak miłosć ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też oglądam m jak miłość ;D
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez się wybiertam do Krakowa niedługo ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama też ogląda M jak Miłość, ja jakoś nie przepadam za tym serialem - znudził mi się.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wróć z postami i odpowiedz na moją nominację do LBA!! :) Strasznie jestem ciekawa Twoich odpowiedzi! :)
    http://bugsowymakeupowy.blogspot.com/2016/09/troche-sobie-pogadamy-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super odpowiedzi. Fajny pomysł z tym KRK :D :*

    Zapraszamy również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlatego właśnie nie lubię LBA, ciągle te same proste pytania. To nuuudne. Dlaczego wszyscy uparli się pytać o tego bloga? Gdyby to była fascynująca opowieść to napisałabym o tym oddzielny post. O, blogowanie jako pasja, to bardzo fajna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń