piątek, 24 czerwca 2016

To już rok

 Dokładnie rok temu postanowiłam wrócić do blogowania. Nie byłam pewna czy to jest dobry pomysł i czy będę potrafiła połączyć z sobą dwa obowiązki- szkołę i blog. Było trudno, ale cieszę się, że zaryzykowałam. Pisanie pomagało mi w wielu trudnych chwilach. To, że mogę się gdzieś wyżalić jest dla mnie ważne. Tak samo jak to, że są osoby, które to czytają i mnie wspierają. Niektórzy są ze mną od początku, a inni zaczęli go czytać od niedawna, ale wszystkim Wam dziękuję. W ciągu tych 12 miesięcy odwiedziliście go około 11600 razy, zaobserwowało go już 97 osób i napisaliście 1000 komentarzy. Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie tyle osób trafi na mojego bloga. Jesteście wielcy! Kocham Was i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej i za rok będziemy razem świętować 2 urodziny bloga!



 Wczoraj odebrałam swoje świadectwo. Z ocen jestem bardzo zadowolona, ale z wyników egzaminu już niekoniecznie. Nie spodziewałam się, że może mi pójść, aż tak źle. Niestety nigdy na ważnych egzaminach nie szło mi najlepiej. I tak tego już nie zmienię... Jestem chyba jedyną osobą, która nie cieszy się, że zaczęły się wakacje. Lubię szkołę i wolałabym się uczyć zamiast mieć wolne. Po drugie polubiłam tę klasę i nie których nauczycieli i nie chcę się z nimi rozstawać. Na zakończeniu roku szkolnego nie popłakałam się, ale na prawdę było mi smutno. Pokochałam tę klasę i mogłabym z nią przesiedzieć te kolejne 3 lata. No, ale wakacje się się już zaczęły i muszę jakoś przetrwać te dwa miesiące. Mimo, że pewnie spędzę je samotnie chcę spędzić je jak najbardziej aktywnie. Zamierzam ćwiczyć, uczyć się rysować, zacząć uczyć się pisać po japońsku, więcej blogować.
 Życzę Wam udanych i słonecznych wakacji!

34 komentarze:

  1. Hej! Gratuluję. W rok tak dużo osiągnęłaś: obserwatorów, komentarzy, wyświetleń :) Racja, blog potrafi bardzo pomóc w trudnych momentach. Wyżalenie się albo czytanie cudownych komentarzy dają motywację. Mam nadzieję, że posta na kolejną rocznicę również będę mogła skomentować ^^ Bardzo fajna praca. Rysuj dalej i ja chętnie bym pooglądała Twoje rysunki na blogu, a jak nie to wyślij mi na e-maila :D Oj tam...nie przejmuj się egzaminami, trudno. Ważne, że oceny dobre :D Ja też nie do końca cieszę się z wakacji, ale mimo wszystko doceniam ten wolny czas, który chcę wykorzystać w podobny sposób do Twojego :) Życzę zrealizowania wszystkich planów! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja 13 czerwca ochodziłam rok mojego bloga :) Gratulacje wytrwałości i tego że umiałaś połączyć 2 obowiązki! SZkołę i blog ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  5. Również niedawno obchodziłam rocznicę na blogu. Gratuluję za tak ładny wynik obserwatóów, wyświetleń i komentarzy, oby tylko tak dalej! Powodzonka w blogowaniu :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci tego roku i takich osiągnięć na blogu! Mam nadzieję, że będziesz tutaj jak najdłużej i będzie Ci to sprawiało przyjemność, no i właśnie, pomagało w tych trudnych chwilach. O, pisanie po japońsku! Powodzenia. :) Ja tam z wakacji też średnio się cieszę, ale oby dla nas obu były udane. Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też nigdy z tych ważniejszych egzaminów nie szło najlepiej no ale cóż.. Życzę Ci kolejnego roku blogowania i więcej sukcesów :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko nie wyjeżdżaj z tekstem, że jesteś do niczego, bo to nieprawda. Grunt, że masz dobre oceny na świadectwie. Po drugie, te głupie egzaminy nie świadczy o mądrości człowieka. To jakaś kartka papieru, gdzie źle patrząc na odpowiedzi, można zaznaczyć coś źle. Ja zamiast poziomo, patrzyłam pionowo. Ale co zrobić...
    Szkoda mi będzie trochę ludzi, czego nie zrobiłam a mogłam, czego klasą nie zrobiliśmy a mogliśmy. I to jest trochę dołujące... Żegnając się z ludźmi- "Miłego życia, może się kiedyś spotkamy". Co do tego mojego tekstu, w serialu "The 100" ciągle mówią "Maybe we can meet again" xD
    Nie daj się nudzie i załamaniu! Jesteś genialna i tak dalej. Proponuj spotkania, pisz z ludźmi... Czasem koniec to nowy początek, prawda?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy blog świętuje rocznicę to jest to bardzo motywujące dla autora :P Oceny lepiej oddają stan wiedzy niż pojedynczy egzamin - takie jest przynajmniej moje zdanie. Dlatego nie przejmuj się :) Co do wakacji, ja się cieszę, że one są. Szkoła jest ok, ale czasami potrzeba trochę wytchnienia. :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po wakacjach będziesz miała czas na naukę i nowe wyzwania :-) A teraz odpoczywaj i korzystaj z wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też życzę Ci udanych wakacji:) Gratuluję roku blogowania przez cały rok, mam nadzieję że też uda mi się dobić takiego wyniku.
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roku blogowania i życzę Ci kolejnych takich rocznic! Również życzę udanych wakacji!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyniki na blogu, oby tak dalej :D!
    Myślę że oceny są ważniejsze niż egzamin także nic straconego ;).
    Udanych wakacji <3!
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre wyniki osiągnęłaś :D Życzę przynajmniej kilku takich rocznic :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Teraz to tylko do przodu i nie poddawać się! :*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roku blogowania imienniczko :) Życzę Ci udanych wakacji mimo, że się nie cieszysz z nich, jednak jestem przekonana, że zaczynając szkołę średnią zmienisz nastawienie i będziesz się cieszyć, że gimbaza sie skończyła. Powodzenia! :) karolinaaag - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak, jak jest super klasa i nauczyciele to ciężko się z nimi rozstać. Rozumiem Cię ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kończąc gimnazjum rok temu cieszyłam się ogromnie, ludzie, których poznałam teraz, zdecydowanie zmienili mnie na lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wytrwałości i tyle wejść :) Tez skończyłam gimnazjum i z niektórymi osobami było mi się naprawdę trudno rozstać. Pewnie pod koniec lipca stwierdzę, że chcę wracać do szkoły, i z radością zacznę kupować zeszyty :D Ja tam też się dzisiaj trochę pouczyłam - włoskiego (jest szansa, że będę go mieć w liceum!) oraz zajrzałam do atlasu, żeby sobie powtórzyć położenie rzek w Polsce :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację i życzę kolejnych roków! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Życzę kolejnych wspaniałych roków z blogiem! Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratki :) W sumie to masz fajnie, bo 10 miesięcy szkoły Ci nie przeszkadza :D.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki :) W sumie to masz fajnie, bo 10 miesięcy szkoły Ci nie przeszkadza :D.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę Ci jeszcze więcej sukcesów związanych z blogowaniem!
    To naprawdę fantastyczna praca, a czytanie komentarzy daje niewysłowioną radość i motywację! <3
    Ja tez niedługo będę obchodziła urodziny bloga, a dokładnie 19 lipca!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Założyłam bloga dokładnie dwa dni po Tobie, ale nie osiągnęłam, aż takich sukcesów jak Ty. :) GRATULACJE! Również chciałabym spędzić wakacje aktywnie, ale czy mi to wyjdzie to zobaczymy.

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Ci tego roku i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego i gratulacje! Życzę dalszych sukcesów, weny i radości z prowadzenia bloga:)
    Jaki uroczy rysunek ♥
    Ja akurat cieszę się z wakacji, bardzo potrzebowałam wolności i byczenia się, to był trudny rok... wprawdzie polonistka dała mi materiały na lato, ale z tego to akurat się cieszę, bo to coś, co mnie bardzo interesuje, czyli historia literatury:)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych! <3
    A wakacje szybko miną, nawet nie zauważysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. życzę dalszych sukcesów! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję roku! Oby było ich więcej i oczywiście będę wpadać na Twojego bloga :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :)
    Oby było jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Nominowałam cię do LBA :D
    Więcej inf na: http://academie-mirandel.blogspot.com/p/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy :)
    To wspaniałe patrzeć, jak z roku na rok przybywa nam czytelników, wyświetleń... ;)
    Głowa do góry. Na egzaminach świat się nie kończy, pamiętaj :)
    A jak tam nowa szkoła? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń