wtorek, 10 maja 2016

Pytanie



 Witajcie! 
Trochę mnie tu nie było, ale jest to spowodowane moim złym samopoczuciem. Ta, jak ją  nazwałam, wiosenna chandra jest chyba najgorszą rzeczą jaka mogła mi się teraz przytrafić. Nic mi się nie chce robić oprócz ciągłego spania. Oceny w ostatnim czasie pogorszyły mi się bardzo mimo tego, że się uczę (albo przynajmniej próbuję). Moja głowa jest przepełniona negatywnymi myślami, a osoby, na które liczyłam olały mnie. Wpisy jakie mam ochotę pisać są bardzo przygnębiające, a przecież wiem, że wszyscy o wiele bardziej wolą czytać motywujące posty i mimo, że nie umiem pisać takich postów nawet kiedy jestem w lepszym nastroju, to teraz w ogóle mi to nie wychodzi. Mam wiele pomysłów na posty podobne do poprzedniego i właśnie takie najlepiej mi się pisze. Nawet myślałam o serii postów trochę pesymistycznych- przynajmniej w czasie kiedy mam tę chandrę. W tym miejscu chcę Was zapytać co myślicie o takiej serii, tak jak już wspominałam wiem, że teraz jest moda na motywujące posty, ale nie dla wszystkich życie jest różowe, więc…
 Czy wolelibyście posty taki jak poprzedni, czy, żebym na czas tej „chandry”, która trwa już miesiąc ( z dnia na dzień jest coraz gorzej) i raczej nie zanosi się, żeby mój stan się poprawił, przestała blogować?

12 komentarzy:

  1. Według mnie, powinnaś zdecydować czy jesteś na siłach by pisać i wgl. To od Cb zależy, oczywiście każdy by chciał żebyś dodawała posty, ale jeśli nie czujesz się dobrze - my wszyscy zrozumiemy ;)

    Jeśli byś chciała popisać lub coś to moje gg: 57117365
    Pozdrawiam!
    http://colere-optimum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sensu pisać nic na siłę, blog to troszkę jak pamiętnik ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób serię -niepozytywne poranki hah :DD
    Pisz o czym chcesz,bo to Twój blog :) może nawet Ci ulży,kiedy napiszesz coś smutnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam podobałyby sie takie troche negatywne. Czemu? Bo byłoby to orgynalne i z serca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest Twój blog i pisz głównie dla siebie. Jeżeli masz ochotę pisać pesymistyczne posty - pisz. Ja je z chęcią przeczytam i postaram się pomóc. Myślę, że zrzucenie z siebie tych negatywnych emocji będzie dla Ciebie dobre i poczujesz się choć troszkę lepiej. Może uda nam się Ci pomóc i będziesz wiedziała, że nie jesteś do końca sama ^^ Spróbuj z tą negatywną serią :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm nic na siłę. :) To twój "pamiętnik" i ty w nim zapisujesz co chcesz i kiedy chcesz :) Jak będziesz na siłach powróć :)

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam Twoje wpisy się podobają :)
    Co do pisania... Wszystko zależy od Ciebie. Jeśli czujesz się na siłach, aby że światem podzielić się rozmyślaniami podczas "dołków", to pisz! Z doświadczenia wiem, że czasami w takich postach pisze się głupoty... Ale w danym momencie są one potrzebne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze możesz z siebie wyrzucić to co Cię denerwuję. Ja lubię każdego rodzaju posty czytać nawet te przygnębiające. To od Ciebie zależy czy przestaniesz blogować i wrócisz wtedy kiedy poczujesz się lepiej czy mimo wszystko zostaniesz i będziesz pisać :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że sama powinnaś zdecydować co jest dla Ciebie najlepsze. Czytałabym takie posty, gdyż poprzedni bardzo mi się spodobał, ale jeśli nie czujesz się na siłach, to nie musisz tego robić.
    Pozdrawiam!:)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To raczej twoja decyzja. Z drugiej strony, gdy ci się polepszy i lepiej się poczujesz blogowanie będzie sprawiać ci przyjemność, a tak się zmuszasz. Pisanie postów powinno być dla Ciebie czymś przyjemnym a nie obowiązkiem! Czasem warto sobie odpocząć ;)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że to zależy od tego czy chcesz nadal pisać. Jeśli czujesz że dasz radę i jesteś zadowolona z postów pisz i takie. Jeśli potrzebujesz przerwy to ją sobie zrób na jakiś czas

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli nie czujesz się na siłach, to nie ma przymusu. Ale seria postów byłaby fajna.
    Pozdrawiam :)
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń