sobota, 2 kwietnia 2016

Ulubieńcy miesiąca: Marzec 2016


Witajcie
Dzisiaj kolejni ulubieńci! Jeszcze wczoraj myślałam, że tego wpisu nie będzie, ponieważ nie mam niektórych kategorii. W ostatnim czasie żyję jedynie egzaminami i przez to jedynymi książkami jakie czytałam są podręczniki… Jednak uznałam, że ulubieńcy muszą być co miesiąc i będą co miesiąc. 

1.Film
„Bez mojej zgody”- uwielbiam ten film za to jak opowiada o okropnej chorobie zwanej nowotworem, śmierci i  tym jak ona wpływa na bliskich. Nie chcę się bardziej rozpisywać, bo znając życie zaraz zdradzę Wam koniec, ale naprawdę polecam Wam go obejrzeć. W sumie nie wiem dlaczego „Gwiazd Naszych Wina” zyskało większą popularność, niż ten film… zbiera-smiertelne-zniwa


2. Muzyka

Coldplay - Hymn For The Weekend


ZAYN – PILLOWTALK

Ariana Grande - Dangerous Woman
3. Gra
W simsy zaczęłam grać już w wieku 7 lat i od tamtej pory jeszcze mi się nie znudziły. Mimo, że według mnie najlepszą częścią było the sims 2, to w tym miesiącu ulubioną grą będzie the sims 4. Pamiętam, że kiedy zobaczyłam zwiastun uznałam, że jest robiona na siłę (i nadal tak uważam), ale i tak w nią gram;)

4. Jedzenie
W marcu znowu zaczęłam pić smoothie<3 Myślę, że nie długo zacznę dodawać z nimi przepisy, ale na razie, jeżeli ktoś jest ciekawy to bardzo polubiłam z smoothie z banana, kiwi i pomarańczy


5. Kosmetyk
Kosmetyk jest trochę przypadkowy, ponieważ w marcu zaczęłam używać nowego kremu, który mnie uczulił. To kolejny krem , który mi nie służy. Za to kupiłam jeden z najbardziej uniwersalnych kremów, czyli krem Nivea. Jest to jeden z nielicznych kremów, które mnie nie uczula i uznałam ,ze najlepiej, żebym miała go zawsze przy sobie.

 Mam też do Was pytanie, czy znacie jakiś dobry krem nawilżający, dla skóry wrażliwej, trądzikowej?

6. Aplikacja
Moim kolejnym uzależnieniem po Snapchacie jest gra, w którą gram i gram i gram, czyli Rayman Adventure. Kiedy zobaczyłam ją w  Google Play (i to jeszcze za darmo!) stała się moim uzależnieniem. 


Do zobaczenia w kolejnym poście:)
Pozdrawiam

56 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy! Świetna muzyka :D
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie takie posty :D
    Coldplay <3

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Mackenzie. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fil- uwielbiam, ale jednak bardziej pochłonęła mnie książka :) Co do muzyki i gry- także moi ulubieńcy!
    Obserwuję!
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o książce dowiedziałam się dopiero po obejrzeniu filmu i trochę żałuję, bo jestem typem, który najpierw woli przeczytać, później obejrzeć;)

      Usuń
  4. Super ulubieńcy! Ta piosenka jest świetna ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki z Nivea są genialne i niesamowicie łagodzące. Bez mojej zgody kiedyś oglądałam i był pięknym filmem.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie ten film...
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam smoothie! Ogólnie ciekawi ulubieńcy.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Simsy :D ja pierwszy raz zagrałam mając 8 lat :)
    A kupili mj rodzice jak miałam 10 lat :)
    Ale teraz nie wiem jakie rodIny tworzyć :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna piosenka i ciekawy film, muszę go obejrzeć. My simsomaniacy łączmy się.

    http://alternatyvna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo nie :D pewnie i ja wciągnę się w tą gre bo bardzo lubie takiego typu wciągacze ;p dużo czasu na nich niestety tracę... :( Simsy to klasyka sama w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie :) Ja też lubię grać w Simsy, tylko ze 3 bo 4 nie mam ^^ Bardzo chciałbym zainstalować Raymana ale mam zbyt mało pamięci na telefonie :( Szkoda, może coś wykombinuje :) Film postaram się obejrzeć bo lubię tego typu. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tą piosenkę :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "Bez mojej zgody" - świetny film. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę od tak dawna grasz w Simsy? Ja tylko kilka razy po nie sięgnęłam. :)
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Sims 4!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie. Kocham film "Bez mojej zgody". Zakończenie jest dość zaskakujące i wspaniałe. Chorzy ludzie myślą pozytywniej od zdrowych.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. "Bez mojej zgody" jest jednym z moich ulubionych filmów. Wzruszający i smutny. Mimo, że rzadko ogladam tego typu filmy to ten jest cudowny!
    Muszę sobie kupić Simsy 4 aktualnie gram tylko w The sims 2 :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham simsy :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pillowtalk, simsy i smoothie po prostu kocham <3

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tych samych ulubieńców muzycznych :D Piąteczka!! :D
    Świetny post, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja najbardziej lubię simsy 3 a w 4 zamierzam grać. Nivea zawsze spoko! :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  22. Bez mojej zgody oglądaliśmy w szkole na lekcji ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Również mi się podobał "Bez mojej zgody". A co do kremu Nivea, to nie uczula, gdyż nie zawiera parabenów ;)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tą piosenkę coldplaya ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba obejrzę ten film, chociaż po twojej "recenzji" widać, że pewnie jest trudny i trzeba przygotować paczkę chusteczek.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeden z moich ulubionych filmów ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajni ulubieńcy.Musze obejrzeć ten film :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam piosenki Ariany :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Smoothie! Super sprawa! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wydaje mi sie ze gwiazd naszych wina został lepiej zadeklamowany wcześniej książka , alw nie wiem bo bie oglądałam tego filmu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetni ulubieńcy! film musze koniecznie obejrzeć, pierwsza nutka z muzyki to coś co od kilku dni słucham cały czas, non stop. I krem nivea z kosmetyków, to nie tyle co mój ulubieniec ale niezbędnik :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post, uwielbiam ulubieńców.
    Obserwuje <3
    Kiedy znajdziesz czas i ochotę to zapraszam do mnie w odwiedziny na bloga oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post, uwielbiam ulubieńców.
    Obserwuje <3
    Kiedy znajdziesz czas i ochotę to zapraszam do mnie w odwiedziny na bloga oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj tak, ja rowniez uwielbima ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam zwiastun filmu, ale się nie skusiłam. Co do muzyki to nienawidzę Ariany . Uwielbiam ten krem, sama go używam. Trochę się głupio przyznać, ale nie grałam nigdy w simsy :D
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo moich znajomych nigdy nie grało w simsy, więc to nie jest nic dziwnego;)

      Usuń
  36. Z pewnością obejrzę film, zwłaszcza, że ostatnio nie mogłam znaleźć nic ciekawego i skłaniającego do przemyśleń :)
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Simsy! A smoothie jest rewelacyjne, można łączyć różne kombinacje smakowe:)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O, jak miło zobaczyć ulubieńców, w których występują gry wideo!

    Nawet niezła ta pioseneczka Grande, trza będzie sprawdzić cały albumik. Nie ma to jak wyraziste wokalistki!

    A klasyczny Nivea z niebieskim dekielkiem to chyba kosmetyczne wyposażenia każdego polskiego dosmostwa! ;d

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK, KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja właśnie jestem uczulona na krem Nivea, a na inne nie XD to dopiero paradoks.

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bardzo lubię The Sims 4 :) Smoothie są całkiem ciekawe.

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Mmmm też uwielbiam simsy <3 Szkoda, że teraz ich nie mam ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Widziałam ,,Bez mojej zgody", aczkolwiek dla mnie był nieco zbyt... ckliwy? Może troszkę sztampowy? Ale miał w sobie sporo wzruszających scen, no i świetna rola aktorki, która zagrała Kate.
    Heh, nigdy nie grałam w Simsy... muszę w końcu to zrobić, w końcu kultowa gra:)
    Uwielbiam smoothie! Nigdy sama nie robiłam, może czas spróbować?
    Nivea to chyba taki bardzo uniwersalny krem, również często go używam:)
    Pozdrawiam!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetni ulubieńcy! ♥
    Również uwielbiam te piosenki, są świetne!
    A jeśli chodzi o kosmetyk to zdecydowanie Nivea!
    Zgadzam się z tym w 100 % Sama używam ten krem i sądze że jest naprawdę fajny :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie posłucham muzycznych propozycji :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Widzę, że masz podobny gust muzyczny do mnie :) Nie wiedziałam co obejrzeć, ale skoro film z twoich ulubieńców jest w nich, to musi na prawdę być dobry. :)

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Już długi, długi czas planuję obejrzeć "Bez mojej zgody", bo wydaje mi się, że jest to kino na prawdę godne uwagi.

    Jako dziecko też kochałam simsy,na razie zatrzymałam się na 3 i w sumie zastanawiam się czy nie kupić 4 chociaż obawiam się, że zabraknie mi czasu na tę pochłaniającą grę. Również uważam, że najlepsza była 2 - miała swój specyficzny klimacik ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Może kiedyś pogladam film :)
    Co do piosenek... Ostatnio mam świra na punkcie "Pillowtalk". Słucham ją przynajmniej raz w ciągu dnia ;) Co dziwne, kiedy usłyszałam ją pierwszy raz, nie przypadła mi do gustu...
    Ty przynajmniej wzięłaś się za naukę. Ja kompletnie nie. Znaczy, niby coś tam zaczęłam powtarzać, ale cóż... Chyba bardziej pójdę na "yolo" ;)
    Co do kremów... Dobry też jest "Bambino" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń