czwartek, 21 kwietnia 2016

Egzaminy



Witajcie! 

 Już po egzaminach… Nie poszło mi jakoś bardzo źle, ale wiem, że najgorzej napisałam historię i matematykę (która nie była bardzo trudna, ale albo pomyliłam się w obliczeniu, albo nie doczytałam zadania). Boję się, że te dwa przedmioty spieprzą wszystko i kiedy pomyślę o tym, że niedługo będę wybierać do jakiej szkoły mam iść dalej, bardzo się denerwuję, że nie dostanę się tam gdzie chcę. Wydaje mi się, że najlepiej napisałam polski. Tak jak myślałam- nie było rozprawki. Wkurza mnie to, że nauczyciele w gimnazjum stawiają na rozprawkę, a w końcu też jest wiele innych wypowiedzi pisemnych. Mam nadzieję, że po tym, że rok temu było opowiadanie, teraz charakterystyka nauczyciele opamiętają się i będą uczyć wszystkiego, a nie tylko jednej wypowiedzi. Oczywiście opisałam jednego z bohaterów „Kamieni na Szaniec”. Nie wiem czy dobrze to napisałam, bo pod koniec zauważyłam, że moja praca to połączenie charakterystyki i rozprawki (przyzwyczajenie). Dobra było minęło, teraz będę najbardziej stresować się w czerwcu…

 Tak jak mogliście już to zauważyć liczba wyświetleń na blogu przekroczyła magiczne 10 000 i bardzo Wam za to dziękuję. Założyłam też dla Was aska Klik, więc jeśli macie jakieś pytania to zadawajcie je właśnie tam.

24 komentarze:

  1. Będzie dobrze Kochana!! :) Głowa do góry! :) Ciesz się, że już po stresie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na swoich egzaminach w tamtym roku również nie miałam rozprawki i bardzo nad tym ubolewałam, nie masz co się martwić i zbytnio tym stresować, bo moim zdaniem nawet jeśli nie trafisz do szkoły, którą postawiłaś na pierwszym miejscu, to zawsze można później starać się do niej przenieść. Wszystko jest możliwe jeśli tylko się chce :)
    Na Twoim miejscu również napisałaby, o postaci z "Kamienie na szaniec". Gratuluję i życzę dobrych wyników, teraz odpoczywaj trochę :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu wyświetleń, życzę jeszcze więcej! Wyniki na pewno będą dobre! Twój blog jest śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mimo wszystko przyjmą Cię do wybranej szkoły :) Faktycznie nauczyciele zazwyczaj tylko się skupiają na rozprawkach, a zapominają o innych formach wypowiedzi. Ja miałam to szczęście, że trafiło mi się opowiadanie, więc dzięki temu podniosłam sobie bardzo punktację. W tym roku powiem szczerze, że również wszystkich zaskoczyli z tą charakterystyką. Gratuluję takiej liczby wyświetleń i życzę ich jeszcze więcej. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Było minęło ;)
    Na pewno Cię przyjmą do szkoły ! Nie przejmuj się !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero piszę za dwa lata, więc mam czas... Nie przejmuj się, trzymam kciuki abyś dostała się do wybranej szkoły! :)
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. za rok tyle stresu przede mną:( mam nadzieje że wyniki będą świetne.
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi do egzaminów pozostały jeszcze dwa lata, ale nauczyciele już nas do nich przygotowują. Dobrze, że w miarę sobie poradziłaś!:)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno będzie dobrze i się dostaniesz tam gdzie chcesz! :)
    Trzymam kciuki !:)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno poszło Ci dobrze ;) Mnie to czeka za rok ://

    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno dobrze Ci poszło :) Na polskim opisałam Rudego, ale coś słabo ;) A na pewno będziesz miała z 70 punktów do świadectwa, bo się uczyłaś :) Głowa do góry!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie matematyka też słabo. :)

    Może wspólna obserwacja? :) Ja już obserwuję ;)

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam dokładnie to samo przed wyborem szkoły, ale dasz sobie rade :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W tamtym roku opowiadanie w tym charakterystyka to w następnym obstawiam list albo tą rozprawkę :) Teraz nic się nie martw. Wyluzuj. Zacznij martwić się jak będą wyniki, a teraz się odstresuj! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że dobrze ci poszło! Ja jeszcze nie pisałam egzaminów gimnazjalnych.
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby wyniki były jak najlepsze ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W tej charakterystyce miały być elementy rozprawki, w koncu jakos trzeba bylo udowodnic, dlaczego akurst tego bohatera wybralas. Tez pisalam egzaminy i byly calkiem proste :)


    http://mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój rocznik miał rozprawkę :P, a potem było opowiadanie i teraz wy macie charakterystykę... Pamiętam, że mi najgorzej poszła fizyka - ale to przez to, że miałam beznadziejną panią. Niczym się nie martw! Ja myślałam, że napisałam beznadziejnie test, ale potem i tak nie było tak najgorzej i z punktów do liceum miałam do moje klasy 179/200 XD A gdybym miała jeszcze jeden punkt dostałabym się do najlepszej klasy w mieście... Ale najwidoczniej miałam być tam, gdzie jestem :D
    Na pewno będzie lepiej niż myślisz!
    Pozdrawiam!
    academie-mirandel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyświetleń :)

    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mem który obiegł Polske w kilka dni z tą rozprawką. Nie wiem czemu na nią się tak uwzieli, ale ... ja jestem dopiero w 1 klasie i mam teraz charakterystykę ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście już po..
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w ten banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki za to, abyś się dostała tam, gdzie chcesz. Oj nie, u mnie nauczycielka stawia na wszystkie formy wypowiedzi, nie tylko na rozprawkę i jestem jej za to wdzięczna. Chociaż przyznaję, że właśnie rozprawkę pisze mi się najprzyjemniej. A w tym roku wypracowanie na egzaminach było wyjątkowo trudne. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ to miała być charakterystyka z rozprawką :D
    Jakiekolwiek wyniki będziesz mieć, to nie martw się, że się nie dostaniesz - jesteśmy z niżu demograficznego, wiec przyjmą nas do większości szkół z pocałowaniem ręki.
    Ja na matematyce w zamkniętych zmaściłam jedno z najłatwiejszych zadań :) Ale ilość uczniów w tym (głupim) pociągu przynajmniej policzyłam dobrze pomimo chwilowej paniki po przeczytaniu polecenia :P
    Pozdrawiam serdecznie!
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń