czwartek, 17 marca 2016

Zbiera śmiertelne żniwa...



 Nie żyje… Już nigdy jej nie zobaczę… Nie była bliską mi osobą, bo znałam ją jedynie z widzenia, ale kiedy dowiedziałam się, że nie żyje, był to dla mnie szok. Współczuję jej rodzinie, to co teraz przeżywa... Historię tej kobiety znałam już dawno i nawet w dzień jej śmierci modliłam się, żeby wyzdrowiała, przeżyła… Walczyła do końca… Nowotwór zbiera śmiertelne żniwa. Choroba na którą nie ma lekarstwa zabija coraz więcej ludzi. W mojej rodzinie sporo osób zmarło na tą diabelską chorobę. Dlaczego mamy smartwatch’e, smartphone’y, a nikt nie wynalazł lekarstwa na raka. Kiedy słyszę o kolejnych ofiarach raka chce mi się płakać, w końcu to może spotkać każdego i zniszczyć mu życie. Zabija dzieci, dorosłych… Modlę się za nich, ale niestety nowotwór jest wśród nas…   

 „Gwiazd naszych wina”, „Oskar i Pani Róża”- książki, do których wracam często. Piękne, opowiadające o śmiertelnej chorobie. Jedna- ze śmiesznym elementami, które rozluźniają atmosferę, ale i tak pod koniec prawie każdy płacze, druga- o miłości dwóch chorych przez co jeszcze bardziej doprowadza do płaczu. Lubię książki i filmy o tej tematyce. Bardzo wczuwam się w historię bohaterów i wiem, że niestety takie historie dzieją się w prawdziwym życiu… 
Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Właśnie! Mogło by nie być już tych dotykowych laptopów, telefonów. Ale więcej lekarstw takich które działałyby. Nowotwór to straszna choroba. Szkoda mi wszystkich którzy chorują. A najgorsze są noworodki. Ledwo przyszły na śwait a tu taka przykrość ich spotyka. Oskara i Panią Różę czytałam a Gwiazd naszych wina oglądałam film. Bardzo przykre historie :( A na dodatek na końcu ktoś umiera... Popłakałam się czytając książkę i film :(
    Pizdrawiam
    Nowy post!
    Fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nieliczna część osób pozbywa się tego paskudztwa pod nazwą "nowotwór". Miejmy nadzieje, że kiedyś w przyszłości wynajdą na to jakieś antidotum... Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rak to coś strasznego. Boje się że może zaatakować moich bliskich lub mnie. Jednak mam nadzieje że coś takiego się nie wydarzy. Przykre jest jak osoba ma przed sobą jeszcze kilkadziesiąt lat życia a ta okropna choroba to wszystko zamiata pod dywan. Dlaczego życie jest tak niesprawiedliwe? ...Oby znaleźli jakieś lekarstwo, czy też szczepionkę na nowotwory. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety rak zbiera śmiertelne żniwa. Oczywiście jak każdy, boję się, że ta choroba dopadnie także mnie. Chciałabym, aby wymyślili na nią lekarstwo...

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rak jest najgorszą rzeczą jaka może się przytrafić i to akurat tym którzy na to nie zasługują ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ta choroba to ku*ewstwo dosłownie.... przepraszam za słowo ale nie ma na to innej nazwy... bezwzględne świństwo, które atakuje bez względu na wiek... :/
    obs/obs? daj znać u mnie ;) http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety rak to okropna choroba i dotyka coraz więcej ludzi. Zamiast wymyślać nowe modele telefonów powinni się skupić na lekarstwach na tę chorobę.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba najgorsza (bo niestety częsta) jaka istnieje...
    taka prawda że nie wiem jak to jest pożegnać ukochaną osobę bo idzie na inny świat, ale gdy tylko o tym myślę łzy same płyną mi do oczu :( boję się śmierci i choroby chyba tak jak każdy i bardzo się ciesze że poruszyłaś taki temat na blogu to ważne rzeczy o których mało się mówi... Jest 1000 postów o ciuchach i kosmetykach i nie mówię że one są złe tylko w blogsferze brakuje postów o życiu, przemijaniu i prawdziwych przeszkodach stawianych przez życie takich jak właśnie rak...

    OdpowiedzUsuń
  9. To smutne, kiedy ktoś umiera... Wierzę, że nadejdzie czas, kiedy będzie dostępny lek na raka... Myślę, że każda forma śmierci jest poniekąd brutalna, ale najgorsza jest właśnie tak, kiedy masz świadomość, kiedy czujesz, jak umierasz...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że na tą chorobę jak i na wiele innych nie ma lekarstw

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta choroba jest straszna..
    Mogłabys poklkac u mnie w linki ? + może wspólna obserwacja ? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. przykry temat :(
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra pytanie, czemu mamy tak ogromną technologię, a nikt jeszcze nie odkrył lekarstwa na raka? Straszna choroba. Czytałam i tę, i tę książkę, chociaż ,,Oskar i Pani Róża'' zdecydowanie mocniej zagrało mi na emocjach. Dokładnie, niestety, takie rzeczy rozgrywają się w rzeczywistości. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuję :(
    Te wszystkie choroby niszczą najbardziej http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń