czwartek, 24 marca 2016

Spring is coming & Easter Tag



 Powoli robi się ciepło, słońce świeci coraz mocniej, bociany wracają do Polski i zwierzęta budzą się z snu zimowego. Myślę, że każdy wie co to oznacza… Nadchodzi wiosna! Oczywiście ja już tęsknię za zimnem. Nie wiem co jest ze mną nie tak, ale wszyscy cieszą się, że robi się coraz cieplej, a ja chcę, żeby jeszcze spadł śnieg. Nie wiem czy nie powinnam przeprowadzić się do północnej Norwegii, Rosji, gdzie zima jest o wiele dłuższa i zimniejsza, niż u nas w Polsce. Niestety musze się pogodzić, z tym, że nadchodzi wiosna. 


Dzisiaj postanowiłam zrobić dla Was Wielkanocny Tag

1.       Ulubiony kolor wielkanocny?
Żółty i jasny zielony

2.       Co lubisz w Wielkanocy?
Śniadanie Wielkanocne i czas spędzony z rodziną

3.       Ulubione wielkanocne ciasto?
Ja zawsze jem sernik i makowiec i mimo, że nie są to ciasta wielkanocne to co roku są na świątecznym stole. Z takich wielkanocnych ciast to jem babki



4.       Czy malujesz jajka?
Tak

5.       Króliczek czy baranek?
Nigdy nie miałam króliczka w koszyczku, więc chyba baranek

6.       Jedziesz gdzieś na święta?
Tak, do babci




7.       Czego zazwyczaj umieszczasz w koszyczku wielkanocnym?
Jajka, kiełbasę, chleb, sól, pieprz, baranka, kurczaczka

8.       Jaki film kojarzy ci się z Wielkanocą?
Chyba żaden. Pamiętam, że w Wielkanoc jak byłam mała często oglądałam bajki.

9.       Dostajesz prezenty na ,,zajączka''?
Najczęściej słodycze, chociaż kilka razy dostałam jakieś zabawki



10.   Co najczęściej robisz w przerwę wielkanocną?
Chodzę do Kościoła, śpię, spotykam się z rodziną i robię to na co nie mam czasu w „normalne dni”

Zawsze nie wiem jakie życzenia składać na te święta, więc
WESOŁYCH ŚWIĄT


Został mi jedynie miesiąc do egzaminów i przez ten okres czasu może zrobić się tutaj pusto. Zaczęłam się solidnie do nich przygotowywać, bo od wyników zależy czy dostanę się do mojego wymarzonego liceum. Boję się, że nie będę miała czasu, aby wejść na wasze blogi i zrobię sobie zaległości, ale cóż szkoła jest dla mnie ważna. Myślę, że po egzaminach wszystko wróci do normy;)
Pozdrawiam

32 komentarze:

  1. Haha, nie jesteś sama. Ja też chcę, żeby spadł śnieg! To co, razem się przeprowadzamy? :D Powodzenia na egzaminach. Tobie również Wesołych Świąt! :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownych świąt! :) dziękuję za wsparcie klikami :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi <3 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jedyny film jaki kojarzyłby mi się z Wielkanocą to "Pasja"
    Wesołych! ;)


    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie zapomniałam, że co roku oglądam ten film...

      Usuń
    2. Naprawdę? Przecież on jest taki straszny :(

      Usuń
    3. Co roku ten film ogląda mój tata i ja nudząc się oglądam z nim;) A do tego nie jest taki straszny, można powiedzieć, że jest w moim klimacie (wiem, jestem straszna xD).

      Usuń
  5. Rozumiem że może nastąpić przerwa ;) Sama juz się boje egzaminów, które mnie czekają za rok. Fajny Tag ^^ Dziękuję za życzenia i nawzajem :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się cieszę, że wiosna nadchodzi. Znacznie bardziej wolę słońce, dłuższe dni i lżejsza odzież ;)
    Szczerze, to nie wiem, co najbardziej lubię w Wielkanocy... Z pewnością podoba mnie się Triduum, a najbardziej sobotnią Mszę, kiedy po wielu godzinach ciszy znowu dzwonią dzwony, grają organy i tak dalej. Ten moment zawsze wywołuje we mnie radość ;)
    Powinnam wziąć przykład z Ciebie i tez zacząć się uczyć ;)
    Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag, myślę podobnie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tag!
    A jeśli chodzi o egzaminy to ja cię rozumiem. Nauka jest naprawdę ważna :) napewno się nie obrażę jeśli nię bedzięsz często odwiedzała bloga. Myślę że inni też :D
    Pozdrawiam
    Fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę Wesołych Świąt :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag! Ciekawy pomysł na post :) Życzę również Wesołych Świąt Wielkanocnych :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz przygotowuję się do matury także wiem co czujesz :(
    Życzę wytrwałości i powodzenia na egzaminach :)
    pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy tag... Ja tam wolę ciepełko i słoneczko :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, powodzenia z nauką!

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tam się cieszę, że nadchodzi wiosna, akurat jest to moja ulubiona pora roku. Za to w przeciwieństwie do Ciebie nienawidzę zimy haha. O tak najlepsze wielkanocne ciasto to babka, szczególnie ta z lukrem. U nas zawsze dawało się na zajączka dużoo czekolady. Wesołych świąt Wielkanocnych!
    Powodzenia w nauce do egzaminów, mam nadzieję, że osiągniesz wymarzone efekty!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkanoc kojarzy mi się z 7 h podytami w kościele codziennie jako harcerka :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze jest żeby spędzić czas z rodziną :D
    Wesołych świąt :*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Noo,TAG ciekawy. Ja Wielkanocy jako tako nie obchodzę,dla mnie dzień jak co dzień.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze wcinam w Wielkanoc pleśniaka, mazurka, blok czekoladowy, a nawet krówkę :D Cheat week się szykuje :D
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam babkę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wielkanocny post!
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia na egzaminach! Ogólnie nigdy nie widziałam tego TAGu :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oryginalny tag :) Kocham wiosne i chyba zaczełabym płakac, gdyby teraz zaczął padac śnieg..
    Powodzenia na egzaminach!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też nie kojarzy się żadny film z wielkanocą. Co prawda egzaminy masz dopiero za miesiąc, ale już życzę ci powodzienia!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny tag! mam nadzieję, że świeta spędziłaś miło :) Już teraz życzę Ci powodzenia na egzaminach :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny tag! Powodzenia na egzaminach :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń