wtorek, 1 marca 2016

LBA #5



Witajcie! Ostatnio zauważyłam, że w weekend mam mniej czasu, niż w pozostałe pięć dni i zostawianie pisania na te dwa dni to zły pomysł. Z tego powodu posty będę raczej pisać w „ciągu tygodnia”. A dzisiaj mam dla Was kolejne LBA, do którego nominowała mnie Weronika.
1.       Ile masz lat?
W listopadzie skończę 16 lat;)

2.       Co skłoniło cię do pisania bloga?
Pierwszego bloga stworzyłam, dlatego, ponieważ chciałam tam dodawać moje opowiadania, ale szybko zmieniłam tematykę i stał się blogiem lifestyle’owym. Za to tego bloga założyłam, ponieważ brakowało mi blogowania i potrzebowałam się komuś wyżalić.

3.       Masz rodzeństwo?
Nie

4.       Ulubiony kolor?
Czarny i biały

5.       Ulubiony sklep?
H&M, Sinsay, Stradivarius, Tally Weijl, Cropp

6.       Ulubiona książka?
Niekończąca się historia (najlepsza książka EVER), Skrzydła Laurel i seria PLL.

7.       Ulubiona potrawa?
Oprócz dań z kurczakiem… lubię różnego rodzaju sałatki.

8.       Ulubiony styl?
Chyba nie mam. To znaczy kiedy była w podstawówce wyobrażałam sobie siebie w gimnazjum jako taką emo girl i mimo, że wiem, iż raczej bym się tak nie ubrała to ten styl podoba mi się.

9.       Ulubiony film?
Sala samobójców, Star Wars i bajki Disney’a

10.   Ulubiony napój?
Cola, herbata.

11.   Twoje Hobby?
Blogowanie, rysowanie, pisanie opowiadań, fotografia
 Pozdrawiam;)

9 komentarzy:

  1. Ooo :) Lubię te same sklepy :D I ten sam film sala samobójców :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam, że w weekend nie mam czasu :)
    PLL jest super! To chyba najlepszy serial ever ale książki też fajne :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem nie jesteśmy w stanie przewidziec czy w weekend będzie czas na pisanie...
    Ciekawe odpowiedzi! Ja w przeciwieństwie do ciebie mam siostrę :/
    KLIK & ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nominacji ! Świetne odpowiedzi :) Bardzo lubię takie posty ;]
    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy trochę wspólnego ze sobą.. Sala Samobójców ❤
    Tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam dania z kurczakiem!:)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Moja szesnastka wybije we wrześniu ;)
    Moje blogowanie... Cztery lata temu (czyli szósta klasa) w wakacje przed szóstą klasą, naczytałam się książkek w formie bloga i tak to się zaczęło. Postanowiłam przenieść się z pamiętnika na bloga ;) Od kilku miesięcy trwam przy "Dziewczynie z Korostorii" i jestem z siebie dumna. Kiedyś, a kokretniej w 2015, ciągle zmieniałam wygląd bloga i tak dalej... W 2014 i 2013 szalałam też z nazwami, pseudonimem o tym wszystkim. Ale od początku pisałam z myślą, że to blog osobisty ;)
    Do listy sklepów... Usunęłabym Tally Weijl i dodała sklepy takie jak Bershka i C&A ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bershka jest fajna, ale rzadko tam jestem(często jestem w galerii, gdzie jej nie ma). Do C&A kiedyś chodziłam częściej, ale w ostatnim czasie przestałam (w sumie następnym razem chyba nie długo się tam wybiorę:)) Kiedyś Tally Weijl był jednym sklepem gdzie mogłam kupić spodnie w moim rozmiarze (inne były za duże o.O) i tak go polubiłam (w końcu powiada się, że stara miłość nie rdzewieje).
      Mój pierwszy blog założyłam tydzień przed wakacjami przed szóstą klasą, czyli widzę, że w podobnym czasie xD

      Usuń