wtorek, 9 lutego 2016

LBA #4



Przepraszam, że w poprzednim tygodniu nie ukazał się żaden post, ale znowu popadłam w jakąś depresję, nie ważne… Dzisiaj przychodzę do Was z LBA, do którego nominowała mnie Maja:)

1.       Masz idola?
Kiedyś moją idolem była Lady Gaga, ale teraz nie mam

2.       Ulubiona piosenka?
W ostatnim czasie muzyka towarzyszy mi 24/7 i mam kilka piosenek, których namiętnie słucham.
DNCE- Cake By The Ocean
Coldplay- Adventure of a Lifetime
Halsey- New Americana
Hucci- Wings

3.       Ulubiony przedmiot w szkole?
Nie mam, uważam, że każdy przedmiot ma swoje dobre i złe strony i przez to mam problem z wybraniem profilu w liceum;)

4.       Ulubiona potrawa?
Wszystko co z kurczaka

5.       Ulubiony sklep odzieżowy?
H&M, Sinsay, Tally Weijl

6.       Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy S4

7.       Ulubiony kolor?
Czarny i biały

8.       Masz rodzeństwo?
Nie mam

9.       Masz jakieś zwierzę?
Także nie mam

10.   Kiedy i dlaczego założyłaś/eś bloga?
(Wydaje mi się, że tu powinno być pytanie kiedy założyłaś bloga, a w następnym dlaczego, jeśli nie to możecie mnie poprawić;))
Pierwszego bloga założyłam 22 czerwca 2012 roku, ten powstał 3.10.2014, ale zaczęłam go prowadzić w 24.06.2015r.

11.   Dlaczego to zrobiłaś/eś?
Pierwszego, pierwszego bloga założyłam, by gdzieś publikować swoje opowiadania, ale ten blog powstał, bo brakowało mi blogowania i w sumie nie żałuję tej decyzji;)


Myślałam czy kogoś nominować, ale nie udało, by mi się zebrać, aż 11 blogów, ponieważ wiele z nich robiło już nie dawno LBA, albo zostało nominowane w tym LBA.

Pozdrawiam

31 komentarzy:

  1. Też lubie potrawy z kurczakiem :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z wybraniem profilu;-)
    Odwiedzisz mnie?
    http://fanofbooks7.blogspot.com
    Pozdrawiam!
    +obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Tag ma już dobre kilka lat
    16lipca.blogspot.com , dopisek "obserwuje" w komentarzu = ja obserwuje ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie stany są do niczego :( Nic się nie chce robić i tak dalej...
    Z idolami to różnie bywa. Raz ich nie ma, raz są ;)
    Lubienie przedmiotów to ciężka sprawa... Tym bardziej, że podania już niebawem musimy składać. W sumie, dobrze że fizyka do mnie nie przemawia. Jeden przedmiot mniej ;)
    Do kolorów dodam jeszcze niebieski. Lubię to trio :D
    Pozdrawiam!
    dziewczynazkorostorii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, rzeczywiście źle napisałam :)
    Poprawię.

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za kurczakiem nie przepadam ostatnimi czasy wogóle znienawidziłam mięso.
    A jeslo chodzi o przedmioty to również tak uważam :) pozdrawiam
    Fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam właśnie widoczny podział na przedmioty, które uwielbiam i których nienawidzę :D
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że trochę się u Ciebie poprawi. :) Trzymam za to mocno kciuki. Oj, to dobrze, że nie żałujesz tego, że założyłaś tego bloga. Również nie mam pojęcia, gdzie iść po gimnazjum, chociaż mam jeszcze trochę czasu. ;) obyśmy obie dobrze wybrały!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Obyś wybrała dobry kierunek jeśli chodzi o liceum. Także uwielbiam potrawy z kurczakiem. :)
    Też zastanawiam się czy nominować blogi w moim LBA, bo wątpie, żebym tyle uzbierała, ale zobaczymy.:>

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obyś wybrała dobry kierunek jeśli chodzi o liceum. Także uwielbiam potrawy z kurczakiem. :)
    Też zastanawiam się czy nominować blogi w moim LBA, bo wątpie, żebym tyle uzbierała, ale zobaczymy.:>

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Hey! Hallo! ¡Hola привет!
    Nie, nie umarłam, jestem. Tylko zniknęłam… (Taki już mam brzydki zwyczaj) Wątpię, żeby ktokolwiek mnie tu jeszcze pamiętał, ale warto spróbować. Czy wspominać, że wracam do pisania? Myślę, że kto zechce, zajrzy i sam się przekona…

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie odpowiedziałaś na te pytania :)
    -------------
    Dodałam nowego posta, dopiero zaczynam więc może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pytania i odpowiedzi :)
    Ja kurczaka nie jem ponieważ jestem wegetarianką xD
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie mam ani rodzeństwa, ani zwierzaków :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi, ja też lubię tak samo jak ty te wszystkie piosenki, które podałaś :)

    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne odpowiedzi. Ja też kocham kurczaki, to moje ulubione mięso :D

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne odpowiedzi :)
    Wcześnie zaczynałaś z blogowaniem ;)
    Mój blog
    Zapraszam! Zaobserwuj jeśli się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne odpowiedzi, gratuluje nominacji. Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe LBA, pozdrawiam!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zasłużyłaś na nominację, naprawdę świetnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zasłużyłaś na nominację, naprawdę świetnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczak *-* Gratkii nominacji- świetne i na pewno szczere odpowiedzi :3

    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w wybraniu odpowiedniego profilu :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń