poniedziałek, 25 stycznia 2016

25.01.16



Poniedziałek  13:00

 Powinnam być w szkole, ale niestety znów jestem chora- przeziębienie- ledwo żyję i postanowiłam zrobić sobie dzień wolny. Może jutro też nie pójdę, ale to się jeszcze zobaczy. Już w następnym tygodniu mam ferie, na które mam wiele planów i chcę być zdrowa. Plany, to między innymi blog. Nowy wygląd bloga, już mi się znudził (sama nie wiem jak to możliwe), dlatego pewnie trochę nad nim popracuję. Ten nie jest zły, ale wolę jeszcze prostszy, przejrzystszy szablon. Tak samo chcę jak najszybciej zacząć dodawać do postów zdjęcia. 

 Myślę, że w ferie większość czasu spędzę w domu- u mnie nie ma już śniegu i jestem tym zmartwiona, a kiedy jest zimno i nie ma śniegu, nie lubię wychodzić na dwór. Wczoraj jeszcze było biało, a dzisiaj jest szaro- brzydko. Pewnie moje ferie będą bez śniegu i trochę zazdroszczę osobą, które miały wolne w tym tygodniu i, u których ziemia była przykryta białym puchem. Mam nadzieję, że szybko się nie ociepli, bo już od grudnia czekam na ferie, żeby pojeździć na łyżwach ( w tym roku nie byłam jeszcze, ani razu), bo jest to moja mała tradycja, przynajmniej raz w sezonie iść na lodowisko.

 Ten post, tak samo jak poprzedni jest trochę krótki, ale myślę, że w ferie to się zmieni, chociaż ostatnio zaczęły podobać mi się takie krótsze wpisy. 


80 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Haha kiedyś przeciwniczka, teraz uzależniona xD

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że wszystkie twoje plany wypalą i że będzie ten śnieg na ferie ;)
    Też chcę iść na lodowisko, bo to świetna zabawa. :)
    Miłego oglądania filmów i zmieniania bloga :D
    http://princess-diaries-pl.blogspot.com/
    justheartatack

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jeszcze wczoraj był śnieg, a dzisiaj, błoto i strasznie ślizko jest. Ale chociaż tydzień ferii był w śniegu. ;) Mam taką samą "tradycję" jeśli chodzi o łyżwy. Życzę powrotu do zdrowia i oby zbliżające się ferie były udane. :D


    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też jeszcze wczoraj był śnieg, a dzisiaj, błoto i strasznie ślizko jest. Ale chociaż tydzień ferii był w śniegu. ;) Mam taką samą "tradycję" jeśli chodzi o łyżwy. Życzę powrotu do zdrowia i oby zbliżające się ferie były udane. :D


    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci wyzdrowienia do ferii :) Ja też nie byłam jeszcze na łyżwach a bardzo chcę pójść :D U mnie teraz też śnieg już topnieje, pada deszcz i jest jedna wielka chlapa. Ale cóż poradzić? Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie byłam jeszcze w tym roku na łyżwach, choć wybierałam się dwa razy . Ale przynajmniej u mnie jest śnieg :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka!
    U mnie też był wczoraj śnieg a dziś...? Chlapa i błoto (tego drugiego mniej). Nie da się chodzić nawet po chodniku, a niestety szlabanu na szkołę na razie od rodzicow nie dostałam :D
    Pozdrawiam

    KLIK - JESTEŚ U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś w tym roku przeziębienie nie łapie i z tego powodu jestem szczęśliwa! Ale zawsze w ten sposób można w domu zostać, ale czasem choroba tak daje w kość, że wolę isć i się w szkole męczyć :)
    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej ! I udanych ferii :)
    I zapraszam do mnie dopiero zaczynam
     http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka życzę! Udanych ferii! U mnie śnieg dzisiaj stopniał :( Czekam na następnego posta, obserwuję :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jeszcze tydzień ferii, więc mam wolne, życzę zdrowia :D
    pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybkiego powrotu do zdrowia:)
    Może wspólna obserwacja?
    Fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, ja tez jestem chora.
    Nienawidzę taka być.
    Łączmy się w bólu [*]
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej szybko
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuruj się kochana :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowiej. :*
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już troszkę właśnie wyzdrowiałam i po tygodniowej chorobie wracam jutro do szkoły.
    Też zaczynam ferie jak ty i jak widzę tą pogodę to się denerwuję.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam za tyg ferie. Niestety na dworzu pełno kałuż i się chodzić nie da, no ale cóż :/ Zdrowka życzę :) Pozdrawiam :3
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ferie mam dopiero w ostatnim terminie czyli za niecałe trzy tygodnie ;//
    Życzę ci powrotu do zdrowia :))

    Obserwuje i liczę na rewanż :D
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie w tym roku przeziębienia nie dopadają i całe szczęście, bo jak mam być chora to wolę iść do szkoły cierpieć! :) Moje ferie kończą się już w ten poniedziałek niestety ;(
    Mój blog - klik♥ -> Skomentujesz? Zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie piszesz!
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też w następnym tygodniu mam już ferie, w końcu się wyśpię :) u mnie śnieg znika i jest straszna chlapa ;/

    http://www.owodoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szybkiego powrotu do zdrowia!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com/2016/01/fryzury-na-karnawa.html

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie kochana życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia !
    Bloga dodaję bo obserwowanych i liczę na rewanż :p

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post :) przeglądnęłam twoje wcześniejsze posty i bardzo spodobał mi sie twój blog . Obserwuje i jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie
    Paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przede wszystkim zdrówka kochana! Miłych ferii, odpocznij, pospotykaj sie ze znajomymi, nadrób zaległości :) Co do szablonu, polecam stronę Blokotek!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrówka ;*
    Super post !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też śniegu praktycznie już nie ma. Pewnie u każdego tak. Ja też w drugim tygodniu będę miała już ferie :D Ja też nie jestem taka zdrowa lekka grypa...Pozdrawiam i życze szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie też brak śniegu, niestety... Ja w ferie będę u dziadków u kuzynostwa więc nudy nie będzie ;)

    Dzięki za odwiedziny na blogu :>

    http://swiat-wedlug-megan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. szybkiego powrotu do zdrowia zycze!

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie śnieg już prawie całkowicie stopniał:(
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie Ci, ja muszę jeszcze poczekać dwa tygodnie na ferie... Życzę Ci zdrówka! ♥
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już dawno nie byłam chora, ale nie mówię tego głośno bo zazwyczaj mówię wszystko w złą godzinę :) ja niestety nie mam ferii, odkąd zaczęłam prace musiałam pożegnać się z takimi przyjemnościami ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi również rozpoczęły się ferie, a śnieg jak na złość zniknął i zostały tylko i wyłącznie okropne kałuże :'(
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie już śnieg zaczyna znikać ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śniegiem mogłam się nacieszyć jedynie 2 dni podczas ferii, zdecydowanie za krótko :/

    Obserwuje i liczę na rewanż u mnie :)!
    Emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojj tęsknie za swoimi feriami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wracaj szybko do zdrowia, mi się ferie właśnie kończą :c
    Super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdrówka :*
    Obserwujemy?;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdrowia życzę ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdrowiej ^^ Wspólna obserwacja?
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje ferie powoli dobiegają końca, a co najgorsze od ostatniego tygodnia szkoły jestem chora. Życzę Ci zdrowia, bo wiem, jak niefajnie jest być przeziębionym.

    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. powrotu do zdrowia! Ja nienawidzę chodzić na lodowisko, hah :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie nie ma śniegu, ale ja nienawidzę śniegu więc akurat to mnie nie martwi :) Miłych ferii i zdrówka życzę ;D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam ferie w połowie lutego i też mam nadzieję na śnieg. Myślami już jestem w górach na stoku ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdrowiej w takim razie! U mnie także nic już z śniegu nie pozostało. Ja mam akurat teraz ferie i faktycznie na początku było biało. Mam nadzieję, że wszystkie plany z blogiem zrealizujesz w wolne od szkoły. :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  48. widze 1 komentarz o snapie i co i ja tez tak mialam :) przeciwniczka, a teraz sie do niego powoli przekonuje ... :) zapraszam na wspolna obserwacje :)
    ja juz obserwuje :)))
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. kochana pisałaś u mnie ze planujesz zakup odzywki z kallosa :) polecam Ci bananową , niz ta zielona, najbardziej cieszy sie pochwałami własnie bananowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zdrowia ! :)
    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcia na strony z dresslink, z góry dziękuję :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/2016/01/wishlist-for-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Życzę dużo zdrówka ^^
    Zapraszam do mnie :)
    Gabrielle♥♦♣

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdrowia życzę :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. wracaj szybko do zdrowia i miłych ferii ci życzę, ja dzisiaj byłam ostatni dzien w szkole i zaczynam ferie. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Również znowu złapało mnie przeziębienie, a właściwie grypa. Ostatnio często choruję. Niestety ferie zaczynam dopiero za dwa tygodnie więc trochę jeszcze sobie poczekam, tymczasem życzę Ci miłego czasu spędzonego w wolne dni!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Co poradzimy? Taka pogoda i wszyscy po kolei chorują. :( Kuruj się :*
    Zapraszam do siebie --> curleymiki.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. A ja ferie mam 15, więc jeszcze trochę czasu.
    Dużo zdrowia życze :D

    Wspólna obserwacja? Zaczniesz? :D
    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. ja też będę przez ferie pracować nad blogiem :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  58. Znam taki ból.. Często choruje i nie jestem w stanie nic zrobić. Ferie to czas pracy każdej blogerki, mamy więcej czasu na wszystko.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Super Blog! :) Życzę powrotu do zdrowia i udanych ferii :) Mogłabyś wpaść do mnie i pomóc mi w współpracy ? :* Wystraczy kliknąć w linki nad zdjęciami!:* http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszyscy są chorzy, łącznie ze mną... U mnie też jest jakoś ponuro, nie ma tego zimowego klimatu. U mnie dzisiaj zaczęły się ferie, lecz długo się nimi nie nacieszę, kochani nauczyciele postanowili zadać nam obszerną p.d, trzy sprawdziany po fer., 500 stron książki a najlepsze jest to, że to dopiero początek.
    Trzymaj się!

    Nowy post na blogu. Zapraszam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie ferie już się kończą :(
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Moje ferie przybędą z dniem 15.02... W sumie, już są coraz bliżej ;)
    Również planuję udać się w ferie na łyżwy. Od trzech lata to taka tradycja ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie śnieg również zniknął :(( Jest brzydko i ponuro.
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajny blog pozdrawiam i zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja mam ferie od tygodnia i nie ma co zazdrościć pogody, bo przez większośc czasu było szaro i mokro :D.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Mi niestety ferie już się kończą i jutro idę już do szkoły. Życzę tobie zdrówka i żeby spełniły się wszystkie twoje plany, jakie masz zamiar zrobić. Mi wygląd twojego bloga się bardzo podoba, ale jeśli uważasz, że ci się znudził i chcesz prościejszy, to kompinuj! Powodzenia

    http://developmentofeve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń