wtorek, 22 grudnia 2015

Wesołych Świąt



 Jutro wyjeżdżam na święta do babci, więc już dzisiaj postanowiłam napisać Wam taki świąteczny post. Wracam dopiero w środę, więc wtedy pewnie zdam Wam relacje z świąt. 

Przygotowania do Bożego Narodzenia, u mnie już się zaczęły- sprzątanie, lista zakupów, prezenty. Lubię ten okres przedświąteczny, kiedy to wszystko się planuje. Często właśnie wtedy śpiewam kolędy, a nie w święta. Nie mogę się już doczekać. Zapach przygotowywanego jedzenia, mandarynek i choinki. Niestety nie zapowiada się, by w te święta spadł śnieg i jestem załamana. Jeszcze nie było świąt bez śniegu. Faktycznie może rok i dwa lata temu nie było go jakoś specjalnie dużo, ale był. 

 W piątek oglądałam „Opowieść Wigilijną” i przypomniało mi się, że od sześciu lat jest to film, który oglądam co roku i jest to taka moja mała tradycja. Te sześć lat temu obejrzałam go, po przeczytaniu lektury, w szkole i później w domu, wersję Barbie i wersje animowaną i pomyślałam, że to może być ten ulubiony film świąteczny z poprzedniego postu.


Życzę Wam zdrowych, rodzinnych, radosnych świąt Bożego Narodzenia,
 bogatego Mikołaja i żeby spełniły się wszystkie Wasze
  marzenia. 






Zdjęcia oczywiście z tumblr'a.

Pozdrawiam♥♥♥

20 komentarzy:

  1. Dzięki za życzenia. Tobie życzę zdrowia, pomyślności, spełnienia marzeń, danych prezentów. Dziękuje za wprowadzenie w ten Świąteczny czas. Po przeczytaniu tego posta już czuje te zapachy...
    Merry X'Mas!
    Atkas - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i wzajemnie! <3 Zdrowia, szczęścia i wymarzonych prezentów ! ^^ Ja równiez wyjeżdżam do babci na Wigilię i też uwielbiam ten okres przygotowawczy ;)

    http://swiat-wedlug-megan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo i wzajemnie! <3 Zdrowia, szczęścia i wymarzonych prezentów ! ^^ Ja równiez wyjeżdżam do babci na Wigilię i też uwielbiam ten okres przygotowawczy ;)

    http://swiat-wedlug-megan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięujemy ^^ a gif jest super haha :D
    Ciekawe czy będziesz mogła wpaść do mnie na bloga w czwartek? ;) Chciałabym.. :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że u mojej babci Internet chodzi tak wolno, że jedna strona internetowa ładuje się ponad 10 min, a kiedy piszę z kimś na FB to wiadomość wysyła się ponad 5 min i połowa z tych wiadomości się nie wysyła, to spróbuję wejść, bo mnie zaciekawiłaś;) Chociaż nie wiem czy uda mi się skomentować Twój post ( będę próbować) więc mam nadzieję, że mi to wybaczysz:*

      Usuń
    2. Hahaha :DD no tak to jest u babci XDD

      Usuń
  5. Your blog's so inspirational...
    Would you like to follow each other?

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt! Ja również jadę dzisiaj do babci ;)
    Pozdrawiam, Majaa
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt!
    Ostatnio na polskim oglądaliśmy Opowieść Wigilijną, świetny film <3

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawzajem. Miły pościk, trochę czytam już bloga ale nie lubię komentować. Ja mam święta zawsze u siebie, więc jestem pod ręką :). Dzięki za pościk.

    Drzwi do mojego świata:

    http://zycieczylija.blogspot.com

    Pa, Yuuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. A też Tobie życzę wesołych świąt ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje! ♥ Też ci tego życzę! żebyś spełniła swoje marzenia i żeby to były najlepsze święta w roku!!
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za życzenia :) Ja też jak byłam młodsza oglądałam ten film w wersji Barbie i pamiętam że mi się bardzo podobało :) Normalny film też mam zamiar obejrzeć :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt również

    obserwuje i zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt również życzę! :)


    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego pobytu u babci :)

    Wesołych Świąt życzę i zapraszam do siebie
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to mówią - Święta, święta... i po świętach. Czekam na nowy post z Twojej strony. :)
    Pozdrawiam!

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń