piątek, 11 grudnia 2015

Christmas tag



Witajcie,

 Zawsze według mnie grudzień jest najcięższym miesiącem w całym roku szkolnym. Nawet sam koniec- maj, czerwiec, nie są tak ciężkie jak grudzień. Tydzień temu pisałam ostatni próbny egzamin i jestem załamana. Historia, którą tak bardzo lubię, była chyba jedną z najgorszych. Niestety oceny są wliczane do średniej. Niby w wadze kartkówki, ale są takie przedmioty gdzie mamy trzy oceny i ta naprawdę nam wszystko obniży. Najłatwiejszy był test z podstawy angielskiego, wosu. Polski, który uważałam za jeden z łatwiejszych napisałam na 3, więc boję się co dostanę z pozostałych przedmiotów. Z rozszerzonego angielskiego, historii, przyrodniczego i matmy będę się cieszyła nawet z trójki. 

 Ostatnio zapisałam się do wolontariatu i w poprzedni weekend miałam swoją pierwszą akcję- rozdawanie ulotek, itp. W sumie zawsze uważałam, że się do tego nie nadaję, ale wczoraj naprawdę mi się to spodobało. Nie mogę się doczekać akcji WOŚP’u, na którą też się zapisałam. Miałam kiedyś taką możliwość, ale nie skorzystałam. Stanie cały dzień z puszkami uważałam, że to nie dla mnie, jednak w tym roku postanowiłam wreszcie spróbować- co mi szkodzi.
 Już tylko tydzień i dwa dni do przerwy świątecznej. Nie mogę się jej doczekać. Gwiazdka jest jednym z ważniejszych dla mnie świąt. Od kiedy w telewizji zaczną „lecieć” świąteczne reklamy, nie mogę się ich doczekać. Planuję wszystko. A kiedy nadchodzi Wigilia, która jest dla mnie najważniejsza z pośród tych 3 dni, chcę ją spędzić tak, abym później nie żałowała, że ją zmarnowałam. Dawno na moim blogu nie było żadnego tagu, więc postanowiłam dzisiaj odpowiedzieć na pytania z takiego świątecznego tagu. 



1.       Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?

Tydzień przed świętami.

2.       Posiadasz kalendarz adwentowy?

Nie. Kiedy byłam mała kalendarz adwentowy miałam raz i wszystkie cukierki zjadłam w jeden dzień i od tamtej pory uważam, że jest to bez sensu, bo i tak, i tak nie wytrzymam z tym, żeby jeść po jednej codziennie.

3.       Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Nie mam ulubionego świątecznego filmu. Kevin’a pierwszy raz obejrzałam kiedy byłam mała i po pierwsze pamiętam go doskonale, po drugie uważam, że są ciekawsze filmy, niż ten… W święta kiedy byłam mała nie oglądałam za dużo telewizji, więc może to, że nie mam ulubionego filmu jest spowodowane tym.

4.       Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Na pewno mam, ale nie potrafię w tej chwili przytoczyć żadnej takiej sytuacji.

5.       Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?

Normalnie. Jest choinka, jest świąteczna kolacja, prezenty, myślę, że niczym nie wyróżnia się od innych. Jedynie to, to, że od kiedy namówiłam rodziców na to, żeby na stole był dodatkowy pusty talerz (ok. 5 lat temu), od tamtej pory przychodzi „ktoś dodatkowy”. Pamiętam, że kiedy przyszedł pierwszy raz, te 5 lat temu, miałam z tego dużą satysfakcję, ponieważ ten pusty talerz jednak się przydał. I kto miał rację

6.       Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Dużo tego jest… To, że obchodzimy je zimą i to, że kojarzą mi się z nocą (w końcu kiedy jemy kolację). Lubię też tą atmosferę i to, że w końcu Gwiazdka to czas cudów… Małym dodatkiem oczywiście są prezenty, które dostajemy i dajemy.

7.       Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Oprócz tych przyjętych tradycji, mam może z dwie takie „prywatne tradycje”. Jedną z nich jest ten „jednak potrzebny” pusty talerz. Drugą tradycją jest to, że od kiedy pamiętam jeździmy do babci. I podczas tej podróży zawsze tak się składa, że w radiu leci „Last Christmas”.

8.       Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

Piosenka? Oczywiście Last Christmas. Mam jakiś sentyment do tej piosenki. Może dla tego, że co roku słyszę ją w radiu? Oczywiście lubię też wiele innych piosenek, ale tą najlepiej znam i zawsze kojarzy mi się z świętami.

9.       Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

W domu małą, sztuczną, ale u babci, do której jak co roku zamierzam wyjechać, będzie duża żywa choinka.

10.   Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?

Żywej choinki i mandarynek. Już teraz kiedy czuję mandarynki wyobrażam sobie święta kiedy siedzę przed kominkiem z herbatą i jem mandarynki.

11.   Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?

Myślę, że najlepsze są różnokolorowe, ponieważ u mnie w domu zawsze takie były.

12.   Odliczasz dni do świąt?

Oczywiście. Już tylko tydzień i dwa dni.

13.   Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Czerwone, błękitne.

14.   Ulubiony zimowy napój?

Herbatę, to jedyny gorący napój, który lubię.

15.   Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?

Palące się świeczki, choinka, lampki i jakieś świąteczne ozdoby. Jednak często spędzam święta poza domem, więc nie przesadzam z ozdabianiem go tak jak inne osoby.

 Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Dawno nie było tagu i brakowało mi tego, a na pytania o świątecznej tematyce naprawdę fajnie mi się odpowiadało.
Pozdrawiam♥♥♥

20 komentarzy:

  1. ciekawy blog ;)
    zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj,odwdzięczę się ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak zapach mandarynek to jest to! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu kiedy napisałaś poprzedni post było widać że zaczynasz przykładać więcej czasu do bloga. W sumie to dobrze... Ja tak nie potrafię. Mam za dużo czasu wolnego aby choć trochę poświęcić go na bloga. Bardzo ciekawy post! Fajnie że oprócz tagu zamiesciłaś też takie ogólne informacje :) Nie przejmuj się testami! Każdemu może źle pójść czasami... Pozdrawiam
    MÓJ BLOG - Atkas - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) Grudzień dla mnie też jest ciężkim miesiącem.
    Zapraszam http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam się zapisać do WOSP'u ale nadal nie wiem.. Może jeszcze się zapisze. Mandarynki w święta... mmmm... Może to cytrusowy owoc ale nie wyobrażam sobie w święta nie mieć pomarańczy ani mandarynek!
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post:) pozdrawiam:)
    agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super odpowiedzi :) też sieęnie mogę doczekać świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i ciekawie napisany post :)

    www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi! Grudzień jest faktycznie ciężkim miesiącem jeśli chodzi o naukę. Milion sprawdzianów, kartkówek, ale ja już nie mogę się doczekać świąt i tej wspaniałej atmosfery. ;)
    Strasznie podoba mi się twój wygląd bloga!
    Pozdrawiam!

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super post. grudzień to mój ulubiony miesiąc
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny TAG! Muszę Ci powiedzieć, że egzaminy próbne to była moja życiowa porażka. Historia chyba wszystkich zaskoczyła, była piekielnie trudna, rok temu miałam 5 z historii i myślałam, że chociaż z tamtego roku coś napiszę ze względu, że w I gimnazjum nie uczyłam się zbyt dobrze. A tu taka niespodzianka, pytania były zbyt szczegółowe ponadto wykraczały poza materiał, który opanowaliśmy do tej pory. Nawet nasza pani powiedziała, że nie znała odpowiedzi na kilka pytań, bo były niezrozumiałe. Matematyka mnie dosyć pozytywnie zaskoczyła, napisałam ją na 3. :D Z polskiego poszło mi lepiej niż myślałam, bo zabrakło mi 3 punktów do piątki. Lecz to co mnie przybiło to angielski, nigdy nie lubiłam tego przedmiotu i poszło mi fatalnie. No, ale trudno, takie życie. :)
    Pozdrawiam.

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny tag, Moją ulubioną piosenką świąteczną też jest Last Christmas! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytając to po raz pierwszy w tym roku tak naprawdę poczułam, że zbliżają się święta. Jejku, poczułam choinkę... U mnie ubiera się ją zawsze w dzień Wigilii, więc teraz będę niecierpliwie odliczać czas :) Ja, choć jestem na to za stara mam kalendarz adwentowy. I u mnie również, za moją inicjatywą, od lat zostawia się pusty talerz, ale dodatkowego gościa jeszcze nie było. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój pokój też jest pięknie ozdobiony :) Ja kocham świeczki, od jakiegoś czasu mam na nie obsesję, jest ich dużo w moim pokoju.
    Pozdrawiam, Majaa
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez ostatnio miałam testy kompetencji i z historii poszedł mi najgorzej. To była masakra. Bardzo fajny tag. Ciekawe pytania. Pozdrawiam i wesołych świąt :D :D :D
    ludziesamotni. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo interesujący post, świetnie się mi go czytało. Wesołych świąt! /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny tag! Zapraszam również do siebie:) http://vidded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń