czwartek, 31 grudnia 2015

2016



Święta minęły mi szybko i spokojnie i trzeba wrócić do normalności. Dzisiaj Sylwester i zamierzam go spędzić na całonocnym graniu w simsy. Postanowień noworocznych nie mam, nigdy nie robiłam takiej listy, bo wiem, że nie uda mi się ich wcielić w życie. Wolę nie planować i decydować spontanicznie, bo ostatnio zauważyłam, że jeżeli coś planuję to nic mi nie wychodzi, a spontaniczne plany i decyzje wychodzą mi na dobre. Może z wyborem dalszej szkoły też tak będzie? Gimnazjum tak wybrałam i nie żałuję. Mimo, że nie robię listy postanowień to kilka marzeń mam i jeżeli spełnią się w tym roku będę naprawdę zadowolona. Blog, Pewna Osoba, szkoła wiem, że jeżeli sama nie zacznę działać to te sprawy przeminą, a ja będę żałować, że nic nie zrobiłam. Jeśli chodzi o Pewną Osobę to post na jej temat zaczynałam już wiele razy, ale czasem boję się, że ktoś z moich znajomych wejdzie na tego bloga, przeczyta go i domyśli się, że to ja. W wakacje nie myślałam o tym, ale teraz często pisząc posty uważam, żeby nie napisać czegoś charakterystycznego dla mnie. Naprawdę często pomijam wiele spraw, o których chętnie bym napisała, ale gdyby ktoś to przeczytał… Nieodwzajemniona miłość, wiele sytuacji, które przydarzyły mi się w ostatnim tygodniu- myślę, że gdybym nie martwiła się, że ktoś to może przeczytać moje posty byłyby o wiele dłuższe i częstsze. O nieodwzajemnionej miłości (Pewnej Osobie) zaczynałam wpis już chyba z ponad dziesięć razy, bo myślę o Nim cały czas, ale NIE, ktoś to przecież może przeczytać… Może za bardzo się zamartwiam, ale znam możliwości swoich koleżanek, wiem, że w Internecie znajdą wszystko i wszystkich. Czasem żałuję, że ich tego nauczyłam, bo szukanie ludzi na różnych portalach (nawet tam gdzie nie podają swojego prawdziwego nazwiska) to moja specjalność. Tak naprawdę zaczęło się od tego jak znalazłam naszą koleżankę na youtube i wyszło na to, że jestem szpiegiem.
 Ostatnio na Tumblr znalazłam takie coś: 

Możecie napisać w komentarzach co było tymi 3 pierwszymi wyrazami. Moje to Love, Success i Popularity (miłość, sukces i popularność)
Pozdrawiam i życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku!

21 komentarzy:

  1. Mam tak samo ;) czasami powstrzymuję się od napisania na blogu "płakałam..." albo o jakimś chłopaku czy moich smutkach.
    Doskonale Cię rozumiem ;)
    Moje słowa-love,fun,popularity :d

    CHCE SIĘ ŻYĆ ♥ - OSTATNI POST W 2015 ROKU

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na blogu piszę dużo faktów z mojego życia prywatnego :). Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak.... Ja też staram się aby nikt za znajomych w szkole się nie dowiedział, że to ja piszę. Miałam podobny problem z tą nieszczęśliwą miłością i chciałabym tu wykawić co mi leży na sercu jednak ktoś może się domyśleć ze znajomych j będą wiedzieć że to ja pisze. Pozdrawiam fioletowa4444blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem. Zawsze możesz trochę zmodyfikować swój post i napisać go nie zgodnie z prawda. W koncu nikt ci potem nie zarzucił, że to ty. Tez napisalambym dużo rzeczy i też martwie się że ktoś to przeczyta. Imiona zastapie chyba literą X albo Y... Pomysl o tym :)
    Szczęśliwego Nowego Roku. Szampanskiej zabawy sylwestrowej!
    Pozdrawiam


    atkasblog.blogspot.com
    Przepraszam za błędy w komentarzu a!e klawiatura mi nawala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli moge jeszcze dodać:
      Moje słowa to: Love, Beauty, Health :)

      Usuń
  5. Myślę że każdy bloger tak ma, że zastanawia się co by było gdyby w szkole dowiedzieli się że prowadzimy bloga. Na pewno jedni by zazdrościli inni podziwiali a inni się śmiali. Jednak każdy z nas uważa :) Ja na swoim blogu bardzo boje się dodać swojego zdjęcia bo wtedy bardzo łatwo mnie rozpoznają... Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  6. Samych przyjemności w nowym roku!! Moje słowa LOVE, MONEY, POWER :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas pokaże. Życzę szczęścia na nowy rok i by wszystko się ułożyło. :)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię robic postanowienia :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu nie chodzi o postanowienia, tylko o to żeby być szczęśliwym, a każdy ma inne pojęcie tego słowa, więc spełniaj siebie i swoje marzenia. ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Moje trzy pierwsze słowa to: love, popularity i power. :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Success, humoru, happiness - przyda się na maturę z angielskiego! XD

    Ja kilka postanowień noworocznych mam, jednak nie u każdego sprawdza się takie planowanie na dłuższą metę, masz rację. To twoje życie i najważniejsze żeby tobie odpowiadało. Hmm, a co do tej nieodwzajemnionej miłości - nie masz wpływu na czyjeś decyzje, czasami niestety trzeba pogodzić się z losem...

    http://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Experience, Humour, Money! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  12. Experience, Love, Popularity :3

    Co do posta, mam takie same obawy. Że ktoś znajdzie mnie i odkryje coś , czego nikt nie wie. Też mam taką Pewną Osobę, o której napisałam posta, odważyłam się. Ale to trudne.

    I dziękuję za odwiedziny na moim blogu ! ^^

    http://swiat-wedlug-megan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie samo odczucie do Ty, moja droga. Pisząc notkę zaczynam się zastanawiać, czy nie piszę zbyt dużo o sobie. Później uważam na słowa, by nie napisać zbyt dużo charakterystycznych dla mojej osoby itd. faktów. Trzeba znać granicę, nie można przecież pisać o całym swoim życiu w Internecie. Większość dziewcząt, które prowadzą blogi wkładają w swoją stronę część siebie. To, że wyczuwasz granicę jest Twoją zaletą. Pamiętaj o tym.

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moimi pierwszymi słowami było love, time i humour. Ja nie mam problemu z ujawnianiem informacji o sobie. Jeżeli ktoś przeczyta mojego bloga trudno, niech czyta, niech się dowie. Dopóki nie jest to moja rodzina nie mam obaw. Na początku coś mnie blokowało, ale odkąd dodałam zdjęcia ze swojej okolicy stwierdziłam, że raz się żyje. Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie się ułoży, że wybór szkoły będzie trafiony, a plany i marzenia się spełnią. Bądź zawsze sobą, nie zapomnij kim jesteś w nadchodzącym roku. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post a ja znalazłam humor, sukces, love
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    werkablog08.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love, Popularity, Power - pasuje! :D
    U mnie Sylwester wyglądał normalnie, gra, chipsy i kawa... Bywa XD

    Miki
    http://historiezzapomnianychkart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń