niedziela, 15 listopada 2015

LBA



Witajcie,
Tak, tak znowu była przerwa na blogu… Niestety uczę się całymi dniami i ciężko mi znaleźć czas na chwilę relaksu, o blogu już nawet nie wspomnę. Co u mnie? Moje życie przypomina mi książkę dla nastolatek. Nie chcę Wam zdradzać szczegółów, ale podobną sytuacje miałam w podstawówce (w 6 klasie) jednak mam nadzieję, że teraz skończy się lepiej…
A dzisiaj mam dla Was kolejne LBA nominowała mnie do niego Mackenzie dziękuję, bo nie wiem czy gdyby nie ta nominacja to czy w ogóle powstał, by ten post.

1.     Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

Dla mnie najważniejsze są bliskie osoby, rodzina, znajomi, po prostu osoby, które kocham. 

2.       Jakie jest Twoje największe marzenie?

Dużo mam marzeń… Jednak myślę, że w ostatnim czasie to znalezienie bliskiej osoby (chłopaka, przyjaciela), naprawdę bardzo mi takich osób w ostatnim czasie brakuje. 

3.       Jak najbardziej lubisz spędzać czas?

Czytanie, rysowanie, pisanie;)

4.       Z jakich powodów najczęściej się uśmiechasz?

Są osoby, które potrafią mnie rozśmieszyć. Wiedzą co zrobić, żebym zaczęła się śmiać. Mamy to samo poczucie humoru, więc często jest tak, że już jak je widzę wiem, że zaraz nie będę mogła przestać się śmiać.

5.       Do kogo masz największe zaufanie?

Oprócz rodziców nie mam zaufania do nikogo. Myślę, że zmieniła mnie tak podstawówka i te „przyjaciółki”, które tam spotkałam. 

6.       Czego najczęściej zazdrościsz innym ludziom?

Może tego, że inni mają przyjaciół i mają z kim wyjść z domu, a nie tak jak ja. Oczywiście piszę z wieloma osobami, ale brakuje mi takiego wspólnego spaceru i rozmowy. 

7.       Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Jeśli chodzi o świeczki to waniliowe i cynamonowe (których kiedyś nienawidziłam). Jeśli chodzi o zapach perfum to damskich w sumie nie mam ulubionych, za to według mnie cudowne są męskie perfumy.  

8.       Co najbardziej Cię denerwuje?

Ja ogólne należę do osób, które denerwuje wiele rzeczy i która denerwuje się dość często. Trudno mi wybrać jedną rzecz, ale myślę, że mogą to być nauczyciele, którzy nie uczą Nas, a później się wkurzają, że nic nie potrafimy. 

9.       Co chcesz zmienić w swoim życiu?

Chciałabym być pewna siebie, nie być tą nieśmiałą dziewczyną. Oczywiście też (o czym już dzisiaj wspominałam) spotkać osoby, którym będę mogła zaufać. 

10.   Realista, pesymista, optymista- kim jesteś?

Kiedyś myślałam, że jestem pesymistką (w końcu nawet pisałam o tym w jednym poście), ale ostatnio zauważyłam, że mam też wiele dobrych myśli. Dlatego jestem raczej realistką.

11.   Czy lubisz odpowiadać na pytania?

Zależy na jakie, ale raczej tak.

Myślałam czy kogoś nominować, ale nie udało, by mi się zebrać, aż 11 blogów, ponieważ wiele z nich robiło już nie dawno LBA. Nie będę Wam obiecywała, że post pojawi się za tydzień, bo jeżeli nadal będę miała tyle nauki, to raczej nie wyjdzie i jeżeli nic się nie zmieni w sprawie opisanej na górze przez którą nie mogę jeść i spać to post może się nie pojawić przez długi czas. Jeżeli jednak nagle cała sprawa pójdzie po mojej myśli, to będę jedną z szczęśliwszych osób na tej planecie i wtedy na pewno napisze o tym post.
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, czy twój blog przeszedł wielką metamorfozę? :D Jest cudownie... Bardzo ciekawe pytania (to bardziej do Mackenzie), odpowiedzi zresztą także. Liczę na kolejny post, niebawem!
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pościk! Nie martw się, dasz radę! ;)
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Majaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pościk! Nie martw się, dasz radę! ;)
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Majaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również miałam krótką przerwę. widzę, że zmieniłaś szablon - bardzo ładny. To fakt - w ostatnim czasie dużo było LBA. Czekam na nowe posty :>

    Raven

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie odpowiedziałaś na pytania ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci aby ta "sprawa" poszła po twojej myśli i żebyś była szczęśliwa :) Czekam na kolejny post jednak nawet jak się nie pojawi przez dłuższy czas to nic ;) Ja rozumiem jak to jest mieć zawalone całe dnie przez szkołę :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni. blog spot. Com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Piszę do ciebie, ponieważ postanowiłam wreszcie zrobić trochę ruchu wokół naszych blogów. Kom za Kom / obs za obs to raczej słaby sposób na zdobycie czytelników, nie? Tak jak i reklamowanie się u innych...
    Oto grupa, dzięki której łatwiej nam będzie czytać siebie nawzajem. Poza tym możemy wymieniać się opiniami, pisać, dzielić inspiracjami, organizować grupowe serie wpisów. Sęk w tym, aby było nas tam jak najwięcej. Dołącz proszę do grupy jeżeli interesuje cię taki układ i postaraj się ściągnąć tam jak najwięcej zaprzyjaźnionych blogerów.

    https://www.facebook.com/groups/976847072381696/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też największe zaufanie mam do rodziców bo na przyjaciołach bardzo się niestety zawiodłam. Mam tego pecha że trafiam zawsze na fałszywe osoby.
    Pozdrawiam.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi, cenię to w LBA, że nie dość, że mogą pomóc rozpowszechnić bloga, pozwalają dowiedzieć się czegoś, o czym jeszcze nie słyszeliśmy. Pozdrawiam Cię. Trzymaj się cieplutko.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń