sobota, 5 września 2015

Zerwałam się z odwołanej godziny + LBA

Hej!
Jest weekend i wreszcie mam czas na wejście tutaj. Szkoła niestety już się zaczęła, a wraz z nią kartkówki, prace domowe i brak czasu na... wszystko! Jedyną rzeczą, którą lubię w szkole są odpały, których w ciągu tych 3 dni było naprawdę wiele. Były przerwy (i lekcje), na których nie mogłam przestać się śmiać. Cieszę się, że tak wygląda ten rok szkolny. Bałam się, że będzie tak jak w podstawówce (nie wiem dlaczego, ale tak mi się wydawało), ale jest dobrze. Czasem zastanawiam się jakby to było gdybym tak jak wtedy była tą samotną, oddaloną... Na szczęście na razie nie muszę się tym martwić.
 Dostałam nominację od autografymufinki.blogspot.com dzięki, bo nie wiedziałam o czym mam dzisiaj napisać;) Postanowiłam nikogo nie nominować, ponieważ już raz robiłam LBA, a po drugie wiele blogów, które bym nominowała już nie dawno też były nominowane do LBA. Oto pytania i odpowiedzi;)

Jaki jest twój ulubiony film?
 Rzadko oglądam filmy, ale te które mi się podobają to na pewno bajki disney'a, "Sala samobójców" i kilka filmów, których nazw nie pamiętam... Z pośród nich nie wybrałabym jednego ulubionego filmu.
Jaki jest twój charakter?
Jestem skryta w sobie (nieśmiała), ale też bardzo nerwowa (jak ktoś mnie zdenerwuje to mogę być wredna).
 
Jakie jest twoje największe marzenie?
Od zawsze moim marzeniem jest napisanie książki i znalezienie przyjaciół.
Bez czego nie wychodzisz z domu?
Bez telefonu. Ostatnio bardzo się od niego uzależniłam.
Jakiej muzyki słuchasz?
Każdej. Kiedy jakaś piosenka wpadnie mi w ucho to nieważne czy to metal, rap czy disco polo i tak jej słucham.

Twoja ulubiona książka?
Wiele książek czytałam i nie wiem, która jest najlepsza. Bardzo podoba mi się książka "Niekończąca się historia". Do moich ulubionych należy też "Gwiazd naszych wina" i seria Pretty Little Liars, której jeszcze nie dokończyłam.
 
Co najbardziej lubisz robić?
Blogować, czytać książki, rysować.
Ile masz przyjaciół?
Zero. Mam koleżanki w klasie, z którymi naprawdę świetnie się dogaduję, ale nie mogłabym ich nazwać moimi przyjaciółkami.
 
Jak długo prowadzisz bloga?
Tego bloga prowadzę od początku wakacji, ale na blogosferze jestem od 20.06.12 roku (tak sprawdziłam).
Czy masz ulubioną parę butów?
Tak mam. Są to Nike Air Max. Są bardzo wygodne i po prostu je uwielbiam:) 
Jaka część garderoby jest twoją ulubioną?
Buty
Dziękuję za przeczytanie 
Pozdrawiam♥

10 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie jest tak jak w podstawówce.. :)
    LBA.. wszędzie LBA..
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle tego LBA ostatnio. I mnie bardzo podoba się "Sala Samobójców". Jedyna muzyka, której nie trawię to disco polo i reggae. Od Air max'ów zdecydowanie wolę glany :3

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam się a butach nie znam. Lubię sportowe i tyle. :-D
    Fajny Ci wyszedł LBA. Widzę, że on jest praktycznie wszędzie, chociaż niedawno myślałam że definitywnie umarł. A tu niespodziewanka. :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pytania i odpowiedzi ;) Fajnie że masz w klasie koleżanki z którymi możesz pogadać ;) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szkolne odpały :D. Gratuluje nominacji. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham odpały, bylo ich wiele w ciągu tych 3 dni (nie tylko u ciebie) :))
    Też zostałam nominowana (dwa razy już kiedyś i teraz :/), ciekawe odpowiedzi, kreatywne.
    Pozdrawiam!
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam twój Ból (samotność i nieśmiałość). Też raczej nie mam przyjaciół a koleżanki. No ale cóż..
    . Narazie wszystko Oks.
    Pozdrowienia z pod Warszawy, Desjorolinka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podzielam twój Ból (samotność i nieśmiałość). Też raczej nie mam przyjaciół a koleżanki. No ale cóż..
    . Narazie wszystko Oks.
    Pozdrowienia z pod Warszawy, Desjorolinka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi! Tez mam Air maxy i są naprawde świetne ;) Mam podobnie jak ty ze jak sie zdenerwuje to potrafię byc naprawde wredna haha ;) Pozdrawiam!
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń