wtorek, 22 września 2015

Jestem chora & co się u mnie dzieje;)







 Jestem chora, więc siedzę sobie w domu z herbatką  pod kocykiem i szukam liceum lub technikum. Po godzinie szukania uznałam, że chyba zakończę naukę po gimnazjum, bo nie ma takiego profilu jak fizyczno- historyczno-geograficzny. Są to trzy przedmioty, z których radzę sobie najlepiej. Przez ostatnie trzy tygodnie dostawałam same 5 i 6, ale, żeby nie było tak fajnie to wczoraj dostałam 3 ze sprawdzianu z chemii i coś czuję, że nie dostanę się na bio-chemię przez co nie pójdę na kosmetologię i nie będę robiła kosmetyków. Zaczynam przesadzać z tymi planami na przyszłość…  

 Postanowiłam dzisiaj napisać co się u mnie dzieje;)

 Moje życie towarzyskie powoli się wali. Przez pierwsze dwa tygodnie prawie na każdej przerwie miałam się z czego śmiać, wraz z W. miałyśmy odpały, świetnie się bawiłyśmy mimo tego, że siedziałyśmy w szkole, ale w poprzednim tygodniu wszystko zaczęło się psuć. Myślę, że było to nawet czuć po moim ostatnim poście kiedy napisałam to: „wyobrażałam sobie siebie jako tą samotną stojącą pod ścianą dziewczynę, którą wszyscy popychają. Inne dziewczyny zostaną poproszone do tańca, mimo, że obiecały, że będziemy trzymać się razem, a tylko ja zostanę i nie będę mogła znaleźć dla siebie miejsca.” Teraz często jest tak, że siedzę sama po ścianą i, żeby z kimś pogadać muszę tak po chamsku wtrącić do rozmowy. Sama tego nie lubię, ale czasami naprawdę jestem do tego zmuszona. Boję się, że nie długo znowu wrócą czasy podstawówki i będę znowu tą (jak to nazwałam w poprzednim poście) „samotną stojącą pod ścianą dziewczyną”. Mam nadzieję, że jest to chwilowe, w końcu każdy ma złe dni i za jakiś czas wrócą nasze odpały i żarty, których nikt oprócz Nas nie zrozumie. 

 Też zaczęłam bać się moich snów. Tak jak już Wam kiedyś wspominałam moje sny dzielą się na te gdzie przewiduję przyszłość i na te, w których śnią mi się melanże. Nie było to takie złe, bo czasem przewidziałam kartkówkę, moją ocenę ze sprawdzianu, czy to, że nie będzie nauczyciela. Melanże też nie były, aż takie złe, bo w końcu to jest sen jak każdy inny i nie widzę w nim nic dziwnego. Ostatnio jednak śni mi się czyjaś śmierć, różnych osób, nawet tych spotykanych w szkole, których nie znam imion i nazwisk. Boję się, że mogą się kiedyś sprawdzić, a gdyby tak się stało nie wiem co bym sobie zrobiła… 

 Jeśli chodzi gimbal zamierzam iść. Może będę się dobrze bawiła, może nie, zawsze trzeba spróbować;)

 Jest mi zimno, więc idę zrobić sobie kolejny kubek herbaty i musze nauczyć się na sprawdzian w czwartek, więc myślę, że to na tyle. Kolejnego postu możecie się spodziewać w weekend.
Pozdrawiam♥♥♥

6 komentarzy:

  1. Życzę powrotu do zdrowia :)
    Mam nadzieję że dostaniesz się na bio coś tam albo że nagla pojawi się gograficzno hostori coś tam.. (przepraszam za "coś tamy" ale nie obracam się jeszcze w świecie gimnazjalisty więc nie do końca czaję temat... postaram się jednak napisać komentarz czegoś wart...).
    Jesli chodzi o te sny... Mi również śnią się takie rzeczy lecz podchodze do tego z dystansem. Trzeba miec dystans do takich rzeczy zanim na prawde w nie uwierzysz... Bo potem będzie już tylko gorzej.
    Fajnie że postanowiłaś iść na gimbal ! Życze wspaniałej zabawy :)
    Pozdrawiam - u mnie nowy post :P
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Po godzinie szukania uznałam, że chyba zakończę naukę po gimnazjum, bo nie ma takiego profilu jak fizyczno- historyczno-geograficzny. "- to raczej było coś w stylu sarkazmu, bo nie wierzę, żeby taki profil się pojawił...
      Co do tych snów wiesz ja już wiele rzeczy przepowiedziałam i wiele osób może to potwierdzić. Jednak ja nadal uważam, że jest to zbieg okoliczności, ale gdyby się spełnił mój dzisiejszy sen to bym się bardzo przeraziła...
      Dzięki za komentarz:D

      Usuń
  2. Fajnie że pójdziesz na bal ;) Wiem jak się czujesz. Przez ostatnie dni miałam podobnie i nadal tak mam. Mam nadzieje że za parę dni będzie dobrze u ciebie jak i u mnie ;) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Mam nadzieję, że w szkole wszystko Ci się ułoży. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie byłam na balu gimnazjalnym i nie żałuję. Jakoś nie chciałam spędzać czasu z ludźmi, z którymi nie chciałam mieć nic wspólnego. Mimo iż gimnazjum opuściłam kilka lat temu i chodzę do szkoły średniej to nie żałuję tej decyzji.

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń