wtorek, 11 sierpnia 2015

Złośliwość rzeczy martwych i Selfie Tag

Ten wpis miał być inny i miał być zupełnie w innym terminie, ale niestety boję się, że zostanę bez Internetu. Dlaczego? Aktualnie piszę na explorerze -.-, bo google chrome załadowuje mi się po 10 min. Ta przeglądarka działa według mnie najlepiej, ale teraz czekanie tych 10 min (a nawet dłużej) jest straszne. Oczywiście explorer tak wolno działa, że nawet firefox'a nie mogę ściągnąć. Dobra przeżyję. Coś tam zjadłam, przeczytałam, narysowałam i postanowiłam napisać posta, który normalnie piszę w Wordzie. Zaczęłam pisać. Word- brak odpowiedzi. Okazało się, że z moim Wordem jest coś nie tak i, żeby to naprawić musze wejść na ich stronę. Wchodzę (oczywiście na explorerze, bo chrome nie chce się załadować) i strona ładowała mi się z ponad 5 minut, więc zrezygnowałam. Może to przez ten upał, bo słyszałam, że komputery (a w szczególności laptopy) kiedy jest gorąco trochę nie wyrabiają. Tak jak wspominałam mam jeszcze komputer stacjonarny, ale nie dawno zepsuł mi się monitor i na razie nie miałam go kupować (w końcu mam nowy, dobrze działający laptop-.-). Mam nadzieję, że może jutro to wszystko się naprawi, ale jeżeli nie to boje się, że posty mogą się nie pojawiać. Tak samo jak moje komentarze na Waszych blogach. Nie lubię pisać komentarzy na telefonie, ale każdy post przeczytam, a wszystko nadrobię po powrocie. Mam wielką nadzieję, że to takie jednorazowe, ale chciałam, żebyście wiedzieli, aby później nie było jakiś niedomówień.
 Oprócz tych smutnych wieści postanowiłam zrobić dla Was kolejny tag, który jest krótki, ale będę próbowała, żeby odpowiedzi były jak najdłuższe.


   1. Jaka jest Twoja najlepsza cecha fizyczna?

Z tym pytaniem zawsze mam problem. Nie uważam się za jakąś super piękną osobę, bo mam troszkę za duży nos i mam jedynie 160 cm wzrostu (jestem najmniejsza z klasy). Lubię swoje oczy, nie są za duże, nie są za małe, a do tego mają prześliczny błękitny kolor, który otacza ciemna obwódka. Za to nie lubię swoich rzęs, które kiedyś były gęste, a później mi wiele wypadło o.O Lubię też swoje włosy, bo mój ciemny blond jest nawet do wytrzymania (chociaż rudymi włosami bym nie pogardziła).

    2.Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?

Wiele jest takich miejsc, ale najbardziej chciałabym odwiedzić Tokio. Lubię kulturę Japonii, muzykę, mangi, anime, więc byłabym przeszczęśliwa, gdybym zwiedziła ten kraj. Jednak przed wyjazdem chciałabym się nauczyć języka japońskiego, przynajmniej podstawowych zwrotów.


    3.Co potrzebujesz, żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory?

Gry komputerowe. Kiedy jestem chora nawet leżenie mi tak nie pomaga jak gry. Grając zapominam o chorobie, zmęczeniu. Także kontaktu z koleżankami (musze wiedzieć co mnie ominęło w szkole, może jakaś drama)

    4.  Jaką poradę dałabyś młodzieży i dlaczego?

Sama jestem młodzieżą, ale myślę, że osobom w moim wieku, trochę starszym lub trochę młodszym doradziłabym, żebyśmy nie spieszyli się z dorosłością, która zbliża się wielkimi krokami.
5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?
Może kotem? W końcu jestem leniwa. Albo psem- wierny przyjaciel człowieka. Chociaż papuga... niby jestem cicha, ale jak się rozgadam to nikt nie może mnie uciszyć.
6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?
Jest wiele decyzji, których na pewno bym teraz nie podjęła, albo propozycji, na które odpowiedziałam nie i żałuję...
 7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Chodzę na spacery, gram, czytam książki, mangi, rysuję, bloguję, albo leżę i nic nie robię (zależy od humoru)

 8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
Nie pracuję, ale chodzę do szkoły, więc co mnie denerwuje w szkole? Nauczyciele, którzy nie mają do Nas szacunku i wydzierają się o wszystko. Jeżeli nauczyciel nie będzie się denerwował o byle co i wysłucha Nas- uczniów, to wtedy naprawdę my też będziemy mieć do niego szacunek to działa w dwie strony.  

 9. Nie mogę żyć bez _________?
Telefonu, bez niego nie ruszę się z domu. Dlaczego? Kiedy siedzę sama na ławce, bez nikogo i, żeby nie gapić się na wszystkich i na wszystko i nie wyjść na dziwaczkę to robię coś na telefonie- gram, szukam czegoś w Internecie. Na szczęście coraz mniej mam takich sytuacji;)

 10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu, to jaka by to była super moc?
Pytanie, z którym zawsze mam problem. Mogłabym czytać ludziom w myślach, albo być jasnowidzem (którym w pewnym sensie jestem, ale o tym napisze w innym poście), albo mogłabym uleczać innych ludzi. Z każdej z tych mocy byłabym zadowolona.
Chrome się jeszcze nie załadował (to jednak nie jest 10 min). Coraz poważniej myślę o założeniu instagrama, bo przynajmniej tam się łatwiej pisze w porównaniu z bloggerem na telefon, a do tego jeszcze byście mieli zdjęcie;) Myślę, że na takie kryzysowe sytuacje przydałby się, ale jeszcze zobaczę może jutro wszystko wróci do normy.

11 komentarzy:

  1. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że mnie chrome wczoraj też odmówiło posłuszeństwa? Pół godziny szarpałam się z explorerem zanim google raczyło zadziałać. Tag bardzo mi się podoba. Bez telefonu mogę się obejść. Nie wierzyłam w to póki nie zostawiłam go w domu gdy wyjeżdżaliśmy na wakacje :P
    Było bardzo fajnie i wcale nie tęskniłam. Gdybym miała super moc to chciałabym zamieniać się

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) i fajny tag !!
    Pytania są zupełnie inne niż w poprzednim tagu, więc i odpowiedzi są kreatywniejsze i wiele ciekawsze...
    Mam nadzieję że twoja przeglądarka Chrome będzie działać jak powinna :) mam też nadzieję że post pojawi się już za niedługo
    Pozdrawiam
    http://atkasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyczerpujące odpowiedzi :) Zrozumiem jeżeli nie będzie żadnego posta. ... są różne sytuacje. .. :D Mam jednak nadzieję że się naprawi i kolejny post będzie niebawem. Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super odpowiedzi , miejmy nadzieje ze chrome sie poprawi!
    ja dopiero zaczynam , dziekuje za kazda pomoc:)))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze nie będzie narazie posta, ale to zrozumiałe. Ciekawy tag coraz więcej o tobie wiem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny ciekawy tag. Jak przeczytałam o Japonii od razu pomyślałam o moim kuzynie, który odwiedził Japonię, uczył się języka i studiował japonistykę (studia przerwał i teraz jest na ASP bo mu się odmieniło -,-), a także mieszka z rodowitym Japończykiem. Trzymam kciuki, żebyś mogła wyjechać do Japonii. Jesteś jasnowidzem? O.o Chcę się dowiedzieć o co chodzi! haha :D Mam nadzieję, że z laptopem wszystko będzie w porządku. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi! Też najchętniej zostałabym kotem.. ;) Co do laptopa to ja też ostatnio mam jakieś zakłocenia, bardzo długo się ładuję.. ale na szczęście mam drugi brata :) Więc jest o wiele szybciej. pozdrawiam!! :*

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi! Świetnie piszesz :) Obserwuje i licze na to samo. W wolnej chwili zapraszam do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, mój laptop także z tego gorąca przestaje działać dobrze.. eh, to co on wyprawia, to zdecydowanie podchodzi pod kategorię pełną przekleństw i złości..
    Ciekawy tag, można się o Tobie parę ciekawych rzeczy dowiedzieć C:
    Nauczyciele bez szacunku i żadnych pohamowań także i mnie doprowadzają do szewskiej pasji.. też uważam, że mam za duży nos, ale nie warto się tym przejmować, w sumie innego nie dostaniesz (chyba że myślisz poważnie o zabiegach...) a najważniejsze to akceptować siebie!
    Pozdrawiam,
    http://0gooey0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze ze nie tylko ja interesuje sie japonia! :D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń