niedziela, 2 sierpnia 2015

Uśmiechnij się:D


Dzisiejszy post taki lekki i przyjemny, ponieważ postanowiłam napisać o kilku rzeczach, dzięki którym jestem szczęśliwa:)
Książki- przenoszenie się w ten fantastyczny świat książek jest dla mnie czymś cudownym. Gatunek nie ma znaczenia może to być fantasy, romans lub thiller- każdą przeczytam.


Mangi- zakochałam się w nich niedawno, ale są dla mnie bardzo ważne. Nie mam zbyt dużej kolekcji, ale chcę, żeby była jak największa i w każdym miesiącu jest powiększana o kilka tomów;) Czytam każdą (romanse, akcja) chociaż ostatnio zaczęłam czytać horrory:)


Dobry film- tutaj też gatunek nie ma znaczenia. Na poprawę humoru często oglądam jakieś bajki, komedie (tylko nie romantyczne), horrory, albo dramat. Ważne, żeby film mi się spodobał- co nie jest częste.



Anime- ostatnio zakochałam się w studio Ghibli. Obejrzałam wiele anime od nich i jestem nimi zachwycona. Niestety już powoli mi się kończą i teraz szukam jakiegoś serialu, więc jeżeli macie coś do polecenia to piszcie (może być akcja, romans, horror;))



Dobra gra- mogą być simsy, horrory, akcje (tak te gatunki powtarzają się dość często) tylko, żebym nie mogła się od nich oderwać.♥

Spotkanie z koleżankami- rzadko się to zdarza, ale jeżeli już jest to później wspominam to cudownie. Jeżeli nie możemy się spotkać to czasem też z sobą piszemy. One zawsze wiedzą jak poprawić mi humor.

Coś dobrego do jedzenia- kocham zjeść jakieś małe, zdrowe lub słodkie przekąski.

Muzyka- chyba najważniejszy punkt z tej listy. Lubię zamknąć się w swoim pokoju założyć słuchawki i w słuchać się. Nie mam swojego ulubionego gatunku, bo słucham piosenek smutnych i wesołych, popu i metalu. Wszystkiego naraz.

Rysowanie- moje hobby od… zawsze. Mimo, że nie rysuję jakoś specjalnie ładnie to robię to bardzo często.

Pisanie na blogu- kocham dla Was pisać. Najczęściej piszę kiedy jestem smutna lub mi się nudzi, a po napisaniu i opublikowaniu zawsze jestem szczęśliwsza;)


To chyba na tyle. Jeśli macie jakieś propozycje do pierwszych pięciu punktów na piszcie w komentarzach. Jestem też szczęśliwa dzięki waszym cudownym komentarzom i coraz większej liczbie obserwatorów, dziękuję.
Wasza Caroo♥
Ps. Dwa pierwsze zdjęcia moje, gify z tumblr'a.

23 komentarze:

  1. Och, też kocham książki! Dzięki nim mogę się na chwile odciąć od świata i zapomnieć o wszystkich problemach :)
    Ogólnie świetnie piszesz!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;), Niedawno zaczęłam
    Może by jakaś wspólna obserwacja? Będę bardzo wdzięczna! :*

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym postem pokazałaś, że jesteś dość ciekawą osobą xx

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) Co do gier, masz jakieś ulubione tytuły? Ja osobiście przepadam za serią TES i Tomb Raider.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i optymistyczny post :) Dzięki niemu dowiedzieliśmy się co lubisz robić w wolnych chwilach :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez kocham czytac książki
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ruchomy zamek Hauru <3 Jedno z moich ulubionych anime! Z seriali mogę polecić Death Note albo Cowboy Bebop. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruchomy zamek Hauru to było moje pierwsze anime jakie obejrzałam i chyba najlepsze;)

      Usuń
  7. mam podobną liste .. ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiazd naszych wina! Najlepsza książka i film na świecie :D

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny post :) Sama chyba musze cos takiego napisac :) I bardzo mi sie podoba wystroj twojego bloga, a najbardziej - naglowek :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miły komentarz :) , również już obserwuję :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpisik :) Jako anime to osobiście polececam Bleach i Naruto. Mój brat nie może się od tego oderwać, ja czasami mu przez ramię zaglądam i wyglądają te anime ciekawie. Sama chcę niedługo zacząć. Nie wiem czy Bleach ma własne mangi, ale Naruto owszem. Nad filmami i książkami musiałabym się zastanowić. Pewnie znasz film Kac Vegas, jeśli nie to koniecznie obejrzyj. Super komedia, możesz oglądać i ze znajomymi i z rodzinką. Wesoła atmosfera będzie gwarantowana ;)

    pastelowyswiatwedlugmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie piszesz. Dawno nie czytałam bo przez wakacje postanowiłam odpuścić sobie. Zrobić przerwę, ale niebawem znaczne i na pewno pojawi się jakiś post o tym. :) Na moim blogu.
    Muzyki też uwielbiam słuchać.
    Dobry film jest najlepszy.
    Kocham rysować !!
    Spotkania z koleżankami... Moje ulubione !!
    Też lubię przekąski ;)
    I pisanie na blogu, co mogę powiedzieć? Chyba każdy bloger kocha to robić.
    Ogólnie post bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam !!

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywny post :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah tak, simsy rzeczywiście potrafią sprawić uśmiech na twarzy haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. książki i dobre filmy - o tak! :D

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post, tak przypomina piękne i bezcenne chwile z dzieciństwa ♥

    obserwuję :*
    zapraszam http://dezmansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. również bardzo lubię czytać książki :D chyba nie ma dla mnie lepszego sposobu na odpoczynek :) nie wspominając już o dobrym filmie :D bardzo fajna lista, uwielbiam takie wpisy :)
    dzwieki-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bloooooooog ZaJEFAJNY ;>
    zAPRASZAm flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna notka!
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń