czwartek, 27 sierpnia 2015

Top 5 ulubionych gier na androida

 Tak jak widzicie po tytule dzisiaj postanowiłam zrobić taki luźny post, czyli top 5 ulubionych gier na androida, w które ostatnio bardzo bardzo często gram. Myślę, że nie będę jakoś specjalnie się rozpisywać na początek, więc zaczynamy.

5. Follow the line 2- gra, która jest chyba najstarszą grą na moim nowym telefonie, bo pobrałam ją gdzieś w grudniu i grałam w nią może tydzień i zapomniałam o niej. Ja w ogóle nie wchodzę w menu (aplikacje), więc jeżeli czegoś nie mam na stronie głównej to o tym zapominam. Właśnie tak zapomniała o tej grze, ale przypomniałam sobie z miesiąc temu i od tamtej pory bardzo często w nią gram.

4. Running Circles- gra, od której na początku trzymałam się z dala, nie chciałam w nią grać w sumie nie wiem dlaczego, ale wreszcie z nudów ją ściągnęłam. Teraz, żeby zdobyć kasę (lub darmowego stworka) wchodzę w nią codziennie.

3. Skyward- tą grę lubię dlatego, że jest to jedyna gra, w którą najlepiej sobie radzę ze wszystkich moich znajomych. Nigdy nie byłam w żadnej grze tak dobra (zawsze ktoś miał lepszy wynik), a  tutaj idzie mi nawet dobrze;) Ostatnio coraz rzadziej w nią gram, ale chyba po napisaniu posta spróbuję jeszcze bardziej polepszyć swój wynik.

2. Cow Evolution- od tej gry też na początku trzymała się z daleka (uważałam, że jest to gra dla dzieci), ale myliłam się. Tak bardzo chcę, żeby mieć już tą ostatnią krowę, że codziennie w nią gram.

1. Crossy Road- gra, którą od razu jak zobaczyłam Google play to ściągnęłam i gram i gram i gram i chyba nigdy mi się nie znudzi. Jest świetna, wciągnęłam w nią mojego kuzyna i kuzynkę, którzy są chyba jeszcze bardziej uzależnieni od tej gry ode mnie. Wszyscy moi znajomi już  przestali, ale ja nie. Mam już wszystkie postacie i dużo kasy. Czekam na aktualizacje, żeby doszło ich jeszcze więcej.

Mimo tego, że bardzo lubię te gry to jednak i tak czuję nie dosyt. Pamiętam jak trzy lata temu dostałam tablet i wtedy było tyle ciekawych gier, że często brakowało mi na nim pamięci. Jeżeli znacie jeszcze jakieś fajne gry (oczywiście tutaj nie wymieniłam wszystkich gier, w które gram, bo lista byłaby odrobinę dłuższa) to możecie mi napisać w komentarzach.

6 komentarzy:

  1. Jak miałam androida to tez miałam pełno gier.. Aktualnie mam WP i pousuwałam wszystkie.. xD
    Ale nadłużej to grałam w Toma ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam runing circles,świetna gra , gram jak nie mogę spać ! :) :)
    Pozdrawiam,Kimberly♥-BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Grałam w każdą z tych gier oprócz Cow Evolution. xD
    Najbardziej jednak lubię grać w Crossy Road i Running Circles. :D

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze je pościągać na swoim telefonie mam tylko tą pierwszą; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie grałam w te gry i pewnie dlugo nie bede grac bo niestety nie mam androida a Windows Phone ;/ Pozdrawiam ;*
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie zainstalowałam sobie Skyward :D Super gra. W resztę już kiedyś grałam :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń