piątek, 21 sierpnia 2015

Tag: Szkolny czas

Hej! Niestety uświadomiłam sobie, że to już tylko tydzień wolnego i znowu wrócę do tego przeklętego miejsca zwanego szkołą. Będzie to dla mnie bardzo ciężki rok, bo muszę mieć pasek i muszę mieć dobre wyniki na egzaminie. Tak samo boję się, że sprawdzi się to co mówiła moja wychowawczyni, że będziemy mieć lekcje do 21, bo będzie ponad 16 klas pierwszych i moje gimnazjum nie jest do tego przygotowane.. Na szczęście  umówiłam się z mamą, że na te ostatnie godziny nie będę pewnie przychodzić, bo ja kiedy wracałam o 15. to byłam już bardzo zmęczona. Oczywiście szkoła ma też swoje zalety, bo spotkam się z koleżankami, z którym nie widziałam się od 2 miesięcy. Tak, jak Wam wspominałam w czasie roku szkolnego gadamy i gadamy, ale w wakacje zero kontaktu. Dzisiaj odpowiem na kolejne pytania kolejnego tagu. Tak, tagi to moje uzależnienie, nie wiem czemu, ale od zawsze lubiłam odpowiadać na takie pytania, albo rozwiązywać quizy w gazetach...

Tag: Szkolny Czas

1.O której wstajesz do szkoły?
To zależy, niestety często (nie wiedzieć czemu) budzę się o 6.00. Wtedy wstaję, albo od razu, albo później (tylko, żeby wstać przed 7.00).

2.Ulubiony nauczyciel?
Nie mam. Każdy ma swoje dobre i złe dni. Nie ma nauczyciela, który, by mnie nie wkurzył.
 
3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Historia i geografia.

4.Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Tak jak już pisałam zadaję się jedynie z dziewczynami. Powiem szczerze, że w podstawówce było na odwrót, ponieważ to z chłopakami najlepiej mi się rozmawiało i brakuje mi tego. Niestety w mojej klasie większość chłopaków to dresy i nie będą się zadawać z grzeczną dziewczynką.

5.Plecak, torebka czy tornister?
Często nosze plecak, ale wolę torebkę.

6.Czy malujesz się do szkoły?
Rzadko, ale jeżeli już to tylko BB-cream.

7.Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Najczęściej chodzę w spodniach, ale spódnice też założę.

8.Czy nosisz dodatki do szkoły (biżuterię)?
Kolczyki zawsze, a jeżeli nie zapomnę to też bransoletki.

9.Czy w zeszłym roku miałeś czerwony pasek?
Niewiele brakowało...

10.Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak, bo 8 godzin bez jedzenia bym nie wytrzymała.

11.Przedmiot, z którego czujesz się słaba, nie idzie Ci najlepiej?
Chyba w-f (niestety to nie z unihokeja mamy sprawdziany) i chyba matematyka i angielski (obie nauczycielki nie potrafią tłumaczyć przez co mi, ale też innym, z tych przedmiotów idzie źle)

12.Do szkoły chodzisz pieszo, jeździsz samochodem, autobusem?
Chodzę pieszo, bo do szkoły mam 5 minut drogi. Za rok będę zmuszona dojeżdżać.

13.Zmieniasz buty w szkole?
Tylko zimą.

14.Lubisz ćwiczyć na w-f?
O tym zrobiłam oddzielny post: Klik

15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
W podstawówce tęskniłam, ale teraz nie chcę tam wracać.

 Przebrnęłam przez te 15 pytań;) Dzięki tym pytaniom jeszcze bardziej uświadomiłam sobie, że to już koniec wolnego. Tak jak wspominałam nie chcę wracać do szkoły. Boję się, że przez nią zaniedbam bloga, tak jak to było z poprzednimi blogami. Będę próbowała pisać przynajmniej jeden post tygodniowo, ale nie wiem jak to wyjdzie... 
 W dzisiejszym poście było trochę narzekania, ale mam nadzieję, że Was nie zanudziłam;)

9 komentarzy:

  1. Kocham czytać i sama pisać takie posty ;) Jak tak czytałam i napisałaś ze 15 pytań za tobą to nie uwierzyłam ze tak szybko to się czytało. Ja tez boje ssię że zaniedbam bloga. ... myślę że nawet jeśli posty będą rzadziej to ludzie to z rozumieją. :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię posty z pytaniami. Zawsze można się czegoś nowego dowiedzieć.Jak porównuję ze sobą to jest sporo różnic :)
    Moją ulubioną nauczycielką jest polonistka (to też nasza wychowawczyni), nie lubię geografii (zawsze przysypiam - to pewnie przez panią), tylko plecak, nie robię makijażu, tylko spodnie, czasem kolczyk, pasek co roku (kuuuujon >.<), nienawidzę fizyki, do szkoły rowerem (jak pada to autobusem), może troszkę tęsknię,
    Chyba każdy bloger się tego obawia. Wystarczy mieć nawyk sprawdzania bloga regularnie (nauczenie się tego trochę mi zajęło :P ), ale się da...

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile pamiętam takie same pytania ja miałam :D Jeśli wzięłaś je odemnie to super, a jeżeli nie, to czy moge wiedzieć z kąd... (czyta ciekawość) ?
    Fajnie odpowiedziałaś :)) miło się czytało, szybko i przejrzyście !!
    Pozdrawiam

    http://atkasblog.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wzięłam je od Ciebie, ale sprawdziłam jeszcze na innym blogu, czy nie ma trochę innych pytań (chciałam, żeby było ich trochę więcej), ale jednak były takie same;) Nazwy tego bloga nie pamiętam, ale wpisując nazwę tagu w google powinnaś go znaleźć:)

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedź na komentarz :))

      Usuń
  4. Też boje sie, że zaniedbam bloga.. ;/
    Pytanie się strasznie szybko czytało.. to na pewno 15 pytań ? O,O
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny tag, taka rada mogłabys zwiększyć szerokosć bloga. Byłby bardziej przejrzysty :)
    Całuję ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też boję się tych egzaminów :( I muszę mieć pasek czerwony bo zawsze ledwo ledwo się załapuję :/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń