wtorek, 4 sierpnia 2015

Połowa wakacji

 Połowa wakacji minęła, a przez ten czas nic kreatywnego nie zrobiłam (dobra, oprócz założenia bloga;)). Za 27 dni znowu muszę wrócić do szkoły. To już mój ostatni rok w gimnazjum i muszę się postarać, żeby mieć średnią powyżej 4.75 i napisać test gimnazjalny tak, żeby dostać się do wymarzonego liceum lub technikum (jeszcze nie wiem). To będzie też czas decyzji, które w pewnym sensie mogą zadecydować o mojej przyszłości. Niby mam dopiero 15 lat i niby to dopiero liceum, ale nie wiem czy pójść na humanistykę, bio- chemię (o mat-fizie nie ma mowy, mimo, że uwielbiam fizykę to nienawidzę matmy), a może pójść do technikum architektonicznego. Ten rok będzie jedną wielką niewiadomą. Już się boję. Trochę żałuję, że mieszkam w Warszawie, bo jest tu, aż za dużo tych wszystkich szkół. Gdybym mieszkała w jakiejś małej miejscowości (na wsi) było by jedno liceum na kilka wsi i wtedy nie miałabym tak dużego problemu. Nie jestem, aż tak ambitna, żeby pchać się do jakiegoś bardzo dobrego liceum gdzie będę uczyła się po nocach i będę miała korepetycje ze wszystkich przedmiotów. Jednak nie należę też do osób, które olewają szkołę, więc do jakiejś zawodówki też nie pójdę. Najchętniej bym poszła do technikum, ponieważ po skończeniu go miałabym już zawód, a znając moje szczęście nie zdam matury (haha tak ja pesymistka;)) Na razie musze się postarać, żeby mieć jak najlepsze oceny w tym roku. Są wakacje, a ja już myślę o szkole… Uspokój się! Bądźmy dobrej myśli. To, aż 27 dni w ciągu, których mogę zrobić naprawdę wiele. Mogę wszystko, np. … Dobra nic nie wymyślę xD, ale mogę wszystko;). Mam zaplanowane jeszcze dwa wyjazdy, krótkie, ale będą. Ważne jest to, że nie będę siedzieć w tym nudnym mieście, bo siedząc tutaj myślę o swojej przyszłości i przy tym (niestety) też o szkole.


Odchodząc od tych tematów szkoły i smutku… od nowa zakochałam się w Krainie Lodu. Ten kto śledzi mojego Tumblr’a pewnie zauważył, że co jakiś czas rebloguję właśnie coś z tej bajki. Właśnie ostatnio dowiedziałam się, że wyjdzie druga część tej bajki i nie mogę się doczekać, chociaż wiem, że pewnie nie będzie tak dobra jak pierwsza część.  To jest głupie, teraz chcę, żeby ten czas płynął jak najwolniej, a za te kilkanaście dni będę się modliła, żeby czas zleciał jak najszybciej i, żeby wreszcie było Boże Narodzenie. Dzisiaj bardzo pesymistyczny post, wiem, że takich nie lubicie, ale musze się komuś wyżalić. Po 15 sierpnia wracają dziewczyny, więc może pojedziemy do tego Starbucks’a.

 Niestety nadchodzi fala upałów (a nawet już nadeszła) i siedzę od niedzieli w domu. Kiedy są upały nie wychodzę na dwór, bo kiedy wrócę najczęściej jestem zmęczona, źle się czuję i idę spać. Upały nie służą mi. Mogłabym mieć własną śniegową chmurę i latem by mnie chłodziła. Tak teraz wszystko kojarzy mi się z disney’em.


 Kolejny post bez żadnych wartości, w ogóle nie ciekawy ,ale to moja specjalność xD Po prostu wiecie co mi w ostatnim czasie leży na sercu. Nie wiem kiedy pojawi się następny post, bo miałam tyle pomysłów i teraz ich… nie mam. Niektóre z nich uważam, za głupie, niektórych po prostu nie pamiętam. Uważam, że w postach nie chodzi o to by było codziennie, ale o to by były wartościowe (nie tak jak ten post).
Wasza Carooo♥
Ps. Jeśli macie jakieś pomysły na posty to możecie pisać w komentarzach;) 
Ps. Przekroczyłam magiczną liczbę 1000 wyświetleń dziękuję Wam♥♥♥

26 komentarzy:

  1. No niestety polowa wakacji minęła, tez idę terqz do 3 gim, musze się przyłożyć do nauki ;) Przeczytałam ten post i wcale nie był nudny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę obejrzeć Krainę lodu ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post :) Wszędzie słyszę ze kraina lodu jest super wiec chyba obejrzę ;) Niestety... juz prawie koniec wakacji. ..ale staram się na razie jeszcze o tym nie myśleć. Teraz jestem pochłonieta najbliższym weekendem ;) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam krainę lodu :) Obs i licze na rewanż Anishia15.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i wciągajacy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Lubie tu zaglądać!;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " CZASNABUTY " I "AREYOUFASHION " DZIEKUJE! :) poklikasz w wishlist na końcu tego postu równiez?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/rozmiar-twojego-ciaa-jest-niewazny-moda.html/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też idę do 3 gimnazjum.
    PS. Nie ma liceum na kilka wsi. Są tylko w miastach :d
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah właśnie mi o to chodziło;) Ja i to moje pisaniexD

      Usuń
  7. Świetny post ! :) Bardzo fajnie się czyta:)

    Mogę liczyć na pomoc w kliknięciach?:) Będę wdzięczna

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/2015/08/wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń

  8. Świetny post!
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No to już teraz życzę powodzenia na egzaminie.
    Ooo kraina lodu <3
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że ja też mam ten dylemat.. ;/
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaobserwowałam Twój blog i czekam na rewanż :)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post !!
    Powodzenia w wyborze co do technikum i liceum ... C;
    Zapnaserwowałam twojego bloga :) jeśli mój blog też jest ciekawy to zapraszam :)

    atkasblog.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem bardziej korzystne jest pójście do technikum :) w końcu masz już jakiś zawód a maturę przecież i tak się zdaje i można iść normalnie na jakieś studia - wszystko zależy od tego jakie przedmioty będziemy chcieli zdawać na maturze :) Ja po wakacjach idę już do 3 klasy technikum i kompletnie nie żałuję. Gdybym była teraz w twoim wieku na pewno podjęłabym tą samą decyzję :) ale to do ciebie należy ostatnie słowo. Życzę powodzenia w przyszłym roku szkolnym i trafnego wyboru szkoły (mimo tego, że została nam jeszcze prawie połowa wakacji haha :D ) świetny blog

    dzwieki-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po wakacjach idę właśnie do liceum :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna notka;-)))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne:)
    obserwujemy?:):)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bede teraz miała ostatni rok w gimnazjum :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja na szczęście mam to za sobą :) teraz ide do 1 technikum i jestem zadowolona ze swojego wyboru :)
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie ;)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam podobne dylematy i w końcu wylądowałam na biol-chemie. Jeśli to naprawdę Cię bardzo nie interesuje, to odradzam. U mnie w 1 klasie traktowali nas jako potencjalnych lekarzy i ludzi którzy poważnie myślą o medycynie. To było nieco przerażające i czuję niesamowitą presję. Wieem, teraz trochę Cię straszę, ale mam radę, żebyś po prostu robiła to, co naprawdę lubisz i poszła na taki kierunek w technikum/liceum, który naprawdę Cię interesuje C;
    Kraina lodu jest świetna! Uwielbiam tą bajkę! ;D
    I dziewczyno, nie smęć! Naprawdę jesteś super, czuję tą energię przez to jak czytam posty, ale masz dziwną manię wmawiania sobie, że jesteś pesymistką :c
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za dalsze pisanie postów i za udane, wcale nie nudne wakacje :p
    Obserwujemy?
    http://0gooey0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super post :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha ja też jedyne co zrobiłam kteatywnie, to zalozenie bloga c;

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń