poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Bo ja wolę czerń i biel

 Wróciłam! Miało być trochę zdjęć, ale dzięki suszy kwiaty nie chcą rosnąć, a trawa zamiast zieleni jest żółta i nic nie jest warte zdjęcia. Niestety wyjazd zamiast mnie "rozbudzić", to po powrocie nic mi się nie chcę. Dzisiaj mój tata ledwo wyciągnął mnie po martensy (tak, tak to nie ja wyciągałam go po moje buty, tylko on mnie), co jest u mnie nie do pomyślenia, bo ja kocham chodzić na zakupy. Jestem bardzo śpiąca, więc za wszelkie błędy w tym poście przepraszam. Na Wasze blogi wejdę jutro lub pojutrze, bo po napisaniu tego wpisu chyba pójdę spać i prześpię pewnie ponad 12 godzin. W ostatni weekend możliwe, że też gdzieś wyjadę, więc może ten wyjazd jakoś mnie rozbudzi przed rokiem szkolnym. Oprócz tego okazało się, że dwa wyjazdy będą przeniesione na wrzesień (tylko, że zamiast na trzy dni to na dwa). Czy jestem z tego powodu zadowolona? Oczywiście chcę odwiedzić te miejsca, ale nigdy nie przepadałam za wyjazdami w ciągu roku szkolnego. Mam nadzieję, że wyjedziemy w najmniej "ruchliwym" (chodzi o sprawdziany) tygodniu, bo już mam zapowiedziane dwa.
 Dzisiaj wracając ze sklepu pomyślałam, że mogłabym napisać coś o tym jak się ubieram i jak się zmieniał mój styl. Pamiętam, że w wieku 7 lat zamiast różu zaczęłam nosić czarne rzeczy. W mojej szafie pełno było czarnych bluzek, spodni, butów, itd. Chciałam być "emo". Wydaje mi się, że taka nagła zmiana przyszła mi do głowy dzięki the sims 2 i dodatku młodzieżowy styl (byłam zakochana w simsach). Oczywiście nie trwało to jakoś bardzo długo, bo w wieku 10 lat postanowiłam jednak trochę pomieszać kolory i w ten sposób do dzisiaj w mojej szafie też są inne kolory, niż czerń. W ostatnich dniach zauważyłam, że zaczęłam kupować ubrania właśnie w takich podstawowych kolorach (szare, czarne, białe). Nie był to zamierzony efekt, ale po prostu tak wyszło. Wydaje mi się w tych kolorach czuję się najlepiej. Może dlatego, że one do wszystkiego pasują. Tak samo postanowiłam, że w tych kolorach urządzę swój pokój. Mimo tego, że nowe meble dostane dopiero za rok to już planuję. Myślę o białych meblach i kolorowych dodatkach (poduszki, doniczki). Wiem, że białe szybko się brudzą i wyglądają jak w szpitalu, ale nie podoba mi się inne drewno, a jeżeli już mi się podoba to w ofercie mają albo za małą szafę, albo za duże biurko. Za to białe meble są zrobione, jakby specjalnie do mojego pokoju. Wiem, że można jeszcze zrobić meble na zamówienie, ale o tym jeszcze muszę porozmawiać z rodzicami...
 Tak, a więc dzisiaj taki krótki post, bo tak jak pisałam wyżej, nic mi się nie chce. Myślałam, żeby wstawić zdjęcia ostatnich zakupów, ale nie wiem czy chcę, żeby ten blog stał się blogiem modowym. Dlatego mam też tutaj dla Was pytanie. Czy chcecie, żeby co jakiś czas pojawiały się wpisy o modzie, kosmetykach, może jakieś haul'e? Ja sama nie jestem do tego przekonana, ale też o tym myślę. Oczywiście nie chcę, żeby był to główny motyw bloga, ale może od czasu do czasu...
 A teraz kończę, bo jestem BARDZO zmęczona, może kolejny post będzie kreatywniejszy...
Wasza Caro♥

10 komentarzy:

  1. Rób co chcesz! Serio najmilszy post to ten który ty chcesz by się pojawił :)! Rozbudź się, uśmiechnij. Znam sposób na rozbudzenie- sprzątanie. Ta... Wiem nikt tego nie lubi ale od razu lepiej człowiekowi. Co do czerni to też ją kocham, ale zawsze mam maskę (nie lubię jak ktoś wie o mnie za dużo) więc noszę wszystkie kolory tęczy He He! Dziś mi to nie wyszło i mam wszystko czarne, spodnie bluzkę nawet okulary założyłam bo były czarne xD! Więc wyśpij się, a tym czasem innych zapraszam do mnie!
    http://deskorolkaija.blogspot.com/
    Pozdrowienia z pod Warszawy, Deskorolinka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten post, każdy twój post mi się podoba ten o modzie tez będzie świetny :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam na odwrót.. Gdy byłam mała to było rózowo kolorowo itp.. (Mama mnie ubierała) A później coraz czarniej.. teraz jest coraz kolorowiej..
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, jak każdy twoj post ;P jeśli co jakiś czas wtrącisz post o modzie blog napewno nie będzie od razu blogiem modowym. Ja chętnie przeczytam czasem post o modzie. Ja mam podobnie tylko trochę inaczej.
    Gdy byłam mała ubierałam się kolorowo, potem miałam manię na biały i szary (nienawidziłam czarnego) teraz kocham czarny i biały a w szarym wygladam ochydnie. Choć w mojej szafie są też kolorowe dodatki, ale także bluzki, spodnie itd... :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię :D Ja też wróciłam z wyjazdu i mam tak samo jak Ty :) Zamiast mieć chęć do wszystkiego to nic mi się nie chcę, jednak wczoraj było gorzej, a dzisiaj jest już ok. :D Tobie też życzę szybkiego powrotu do większych chęci :D Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa...jeżeli chodzi o posty modowe to jak dla mnie mogą co jakiś czas się pojawiać :D Mogą się bardzo przydać :D

      Usuń
  6. Uwielbiam posty typu haul,lubię też tagi :)
    zαρяαszαм :)
    kimberly-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post!! love it :) wanna follow each other on gfc? let me know!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna notka, tez mi nic sie nie chce ,przeciez sa wakacje!
    ja dopiero zaczynam , dziekuje za kazda pomoc!
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chcesz od czasu do czasu możesz dodawać jakieś haule. Chętnie zajrzę. ;) Również lubię stonowane kolory, jednak czasami zdarzy mi się ubrać coś kolorowego. :D

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń