niedziela, 23 sierpnia 2015

Ask Caro #2

Hej♥
Dzisiejszy post miał być inny, ale miałam problem z ułożeniem zdań  i, żeby to wszystko miało jedną wspólną całość. Dlatego dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na pytania od Natalii.

1. Co cenisz w ludziach?
Myślę, że szczerość, bo jest to cecha, którą rzadko spotykam u ludzi. Tak smutna prawda, wiele moich "przyjaciółek" okłamywało mnie w dość poważnych sprawach. Też cenię ludzi, którzy są tolerancyjni, nie śmieją się z "pedałów", z ludzi wierzących w inną religię i osób, które inaczej wyglądają. Z osobami nie tolerancyjnymi nie w chodzę w hmmm.... głębszą relacje, a nasza znajomość wygląda tak, że mówimy sobie jedynie cześć. 

2. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Oj, dużo by wymieniać, chciałabym być bardziej zorganizowana, mniej nieśmiała (chciałabym być otwarta na nowe znajomości), chciałabym mieć lepsze oceny i w sumie mogłabym być też ambitniejsza... 

3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Mam wiele ulubionych bajek Bakugan, Fineasz i Ferb, Avatar legenda Aanga, Witch. Napisałam o tym post, więc tutaj możecie sobie więcej o tych bajkach poczytać: Klik

4.Czy zgadzasz się z twierdzeniem, że "czas leczy rany"?
To zależy, w moim przypadku chyba tylko jednej koleżance wybaczyłam, tak po "przedawnieniu" ;)

5.Odwlekasz rzeczy na później, czy starasz się załatwiać wszystko od razu?
Tak jak pisałam w poprzednim poście, jeżeli mam lekcje z dnia na dzień to robię je od razu, ale kiedy mam zadania długoterminowe (prezentacje, itp.) to czekam z nimi na ostatnią chwilę. Jeśli jednak nie chodzi o lekcje, np. pakowanie się, to odwlekam na później.

6. Wywołujesz zdjęcia czy przechowujesz wszystkie na komputerze?
Przechowuję na telefonie;) Nie zbyt ufam komputerom (wiele razy usunęły mi się dość ważne zdjęcia). Nie wywołuję ich, bo często szkoda mi kasy i tuszu, ale chciałabym aparat Instax.  

7. Gdybyś mogła do końca życia mieć już zawsze ileś lat, jaki wiek byś wybrała?
Trudne pytanie... Chyba 18... W tym wieku jesteś jeszcze w miarę młody, ale jesteś pełnoletni i np. możesz jeździć samochodem. 

Pytania były dość trudne, ale dałam sobie z nimi radę;) Jeżeli chcecie zadać mi jakieś pytania to pod tym postem lub zakładce możecie je zadać. Jednak nie wiem czy wyjdzie mi to pisanie postów codziennie, ale chcę spróbować swoich sił;) 

Pozdrawiam♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Świetne pytania i odpowiedzi, fajnie się czytało :D Kiedyś napewno zadam Ci jakieś pytania, ale narazie niezbyt mam czas :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę że używasz moich pytań ;) Dziękuję ^^ Super odpowiedzi :) Liczę powodzebia w tych codziennych postach :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem kreatywna w wymyślaniu pytań.. a zwłaszcza tak poważnych. Może.. Dlaczego dzieciaki na siłę się robią dupkami/wrednymi osobami ? Ostatnio spotyka się 10 latki które klną, palą fajki itp. Chcą być takie "na czasie". Jak myślisz ? Co się stało z tymi dziećmi ?
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto powiedział, że pytania mają być tylko poważne ;) Pytania fajne i na pewno niedługo na nie odpowiem:*

      Usuń
  4. Super ♥ Świetnie odpowiedziłaś, miło się czytało :)) Tylko że... W tutyle powinno być chyba "Ask Caro #2" bo w archiwum twojego bloga nie znalazłam #2 z serii Ask Caro...
    Tak tylko piszę, bo zaintrygowało mnie to :))
    POst optymistyczny, przyjazny :D
    Pozdrwaim

    atkasblog.blogspot.com
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam;) Wydawało mi się, że ostatni tag dałam jako Ask Caro #2 ;)

      Usuń
  5. Super odpowiedzi, czytało mi je się bardzo miło. Zgadzam się z większością z nich. Dodawanie postów codziennie jest bardzo trudne, ale i tak życzę powodzenia. ;)
    Pozdrawiam. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń