czwartek, 13 sierpnia 2015

Ask Caro #1

Witajcie!
Piszę na tym nieszczęsnym bloggerze, bo Word nadal nie działa (muszę go odinstalować i zainstalować jeszcze raz) i na Firefox'ie, który jeszcze bardziej się zacina, niż Explorer. W piątek wyjeżdżam, więc myślę, że nad Chrome i Wordem popracuję po powrocie. Nie jadę na jakoś strasznie długo, ale każdy wyjazd jest dobry, bo to siedzenie w Warszawie mnie powoli wkurza.. W tym tygodniu są same tagi, więc dzisiaj też nie mogłoby go zabraknąć. Odpowiem na pytania z bloga Wiktorii: fioletowa4444.blogspot.com.

1.Umiesz pływać?

Oficjalnie nie. Niestety nigdy nie byłam na basenie (dłuższa historia dlaczego). Jednak będąc nad morzem, przy brzegu trochę popływam, tylko (tak jak już kiedyś wspominałam) muszę być z kimś, bo inaczej bym się za bardzo bała. 

2. Ulubiony serial?

Z polskich seriali to:''M jak miłość'', ''Rodzinka.pl'' i ''Miodowe lata''. Jeśli chodzi o zagraniczne seriale to niedawno obejrzałam jeden odcinek ''Gry o Tron'' i dwa odcinki ''Pretty Little Liars'' i oba seriale mi się spodobały, więc na tych pojedynczych odcinkach na pewno się nie skończy. 

3.Twoje ulubione jedzenie z KFC?

Rzadko jem w takich restauracjach, bo wolę zjeść coś zrobionego w domu. Jednak, jeżeli już tam jem to na co akurat mam ochotę. 

4.Ulubiony przedmiot w szkole?

Powiem szczerze, że nie mam ulubionego przedmiotu- uważam, że każdy ma swoje plusy i minusy. Jednak, gdybym już musiała wybierać to może religia i rosyjski, ale tylko wtedy kiedy nie ma sprawdzianów i kartkówek (nauczycielka fajna, nawet mam zamiar poświęcić jej jeden post, ale sprawdziany robi trudne). Lubię też uczyć się historii, nie lubię lekcji historii, ale uważam, że jest prosta.

5.Ulubiona biżuteria?

Bez kolczyków nie ruszam się z domu (dosłownie), ale niestety nie mam wielu par, ponieważ mogę nosić tylko prawdziwe złoto i srebro, ale też nie za długo. Bardzo lubię też bransoletki, ale często o nich zapominam, więc noszę je od większego święta. 

6.Lubisz słodycze?

Uwielbiam, ale niestety nie mogę zjeść ich za wiele, bo szybko się zasłodzę. Nie wiem jak niektórzy mogą zjeść całą tabliczkę czekolady jak baton, ja po 4 kostkach już się zasłodzę. 

7.Malujesz się do szkoły?
Pod koniec tego roku szkolnego zaczęłam nakładać BB cream, ale nic więcej. Tak poważnie (eyeliner, tusz do rzęs, bronzer, itp.) zacznę malować się w tym roku, albo dopiero jak pójdę do liceum. 

8. Chodzisz do kościoła co niedziela?

Codziennie wieczorem się modlę, ale do kościoła nie chodzę. Dlaczego? Moi rodzice nie chodzą do kościoła, a ja wolałabym iść z kimś, ponieważ ja w kościele bardzo często źle się czuję i pewniej czułabym się z kimś. Myślę, że gdyby mi tak zależało to może sama bym chodziła, ale w kościele nie mogę się skupić na modlitwie, dlatego wolę pomodlić się codziennie w domu. Uważam, że głupie jest chodzenie do kościoła tylko, żeby pójść, bez słuchania księdza i bez modlenia się (tylko, żeby zaliczyć). 

I to na tyle;) Przez to, że tak bardzo lubię odpowiadać na pytania to postanowiłam zrobić zakładkę Ask Caro, gdzie będziecie mogli zadawać mi pytania, na które później odpowiem w poście.

7 komentarzy:

  1. Wpadam tu co jakiś czas i widzę że nie próżnujesz :).
    No co do tego kościoła- Identiko. Mnie siedzenie w Warszawie nie przeszkadza, właściwie to pod... Ale nadal lubię taką miejską "energię". A tak poza tym miło się coś dowiedzieć o tobie. No wiesz taka odskocznia od życia x3.
    Właściwie o czym ja gadam, SAMA jestem odskocznią od normalności (beka).
    W Wolnej chwili zapraszam do mnie, choć nie jest tam wybitnie -,-".
    Do "usłyszenia"
    Pozdrowienia z pod Warszawy, Szalona 12

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że odpowiedziałaś na pytanka :D Bardzo fajny pomysł z tą zakładką :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. great post!
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi, też uwielbiam słodycze :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe odpowiedzi ;) Moim zdaniem też to jest głupie jak ludzie chodzą do kościoła bez słuchania i modlitwy. Już o wiele lepsza jest własna modlitwa w domu. To czy chodzisz czy nie, zależy też od rodziców i jak oni tą wiarę traktują ;) Pozdrawiam :*
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog, it's amazing!
    Would you like to follow each other on gfc and keep in touch? :)
    xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :D Bardzo lubię takie posty więc się cieszę z takiej "serii" :) Tutaj kilka pytanek dla Ciebie:
    1. Co cenisz w ludziach?
    2. Co chciałabyś w sobie zmienić?
    3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
    4.Czy zgadzasz się z twierdzeniem, że "czas leczy rany"?
    5.Odwlekasz rzeczy na później, czy starasz się załatwiać wszystko od razu?
    6. Wywołujesz zdjęcia czy przechowujesz wszystkie na komputerze?
    7. Gdybyś mogła do końca życia mieć już zawsze ileś lat, jaki wiek byś wybrała?
    Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń