niedziela, 9 sierpnia 2015

40 przypadkowych pytań+inspiracje wakacyjne

Hej!
 Dzisiaj jestem już w lepszym humorze:) Co roku tak mam, że na początku sierpnia (jeżeli jestem w Warszawie, a nie na wyjeździe) to mam chwilę załamania. Zaczynam myśleć o roku szkolnym, np. co musze kupić (książki, zeszyty). Po tygodniu mój humor się poprawia i wiem, że te ostatnie dni muszę wykorzystać. Niestety te dni są tak upalne, że nic się nie chce robić. Źle znoszę takie upały i podziwiam osoby, które w taką pogodę pracują. Wychodząc na chwilę już mdleję. Tak samo nie wiem jak w taką pogodę można opalać się na plaży. Nie przepadam za leżeniem całymi dniami na piasku i opalaniu się. Po pierwsze, dlatego, że wolę być blada i rzadko opalam się na brązowo. Po drugie leżąc na plaży źle się czuję, mdleję. Po trzecie nudzi mi się takie leżenie. Po leżę sobie na plaży, okey, ale nie bezczynnie, poczytam książkę, ale też niezbyt długo, godzina, dwie, a później pójdę popływać. Mimo, że nie umiem pływać to przy brzegu mogę wejść do wody (oczywiście z kimś kto umie pływać sama bym się bała). Będąc gdzieś poza Warszawą zawsze wakacje spędzam aktywnie, więc takie leżenie na plaży to dla mnie strata czasu. Oczywiście jeden dzień na plaży muszę spędzić, ale pozostałe dni spędzam dość aktywnie zwiedzając zabytki i robiąc zdjęcia.
 Ostatnio cały czas gram w simsy. Tak jak wspominałam- aktywne wakacje tylko jak gdzieś wyjadę za to w domu nic… tylko simsy i tumblr. Kiedyś już pisałam o tym, że myślę o połączeniu tych dwóch „uzależnień” (simblr), ale boję się, że później, albo nie będę miała czasu, albo simsy mi się znudzą (gram w nie już 8 lat i dziwię się, że ta gra mi się jeszcze nie znudziła). Zobaczę, ale mam ogromną nadzieję, że w tym roku nie będą Nas tak męczyć.
 Jest tak gorąco, że nie mam siły układać zdań, więc postanowiłam zrobić tag. Bardzo lubię czytać takie posty, więc czemu ja też mam takiego nie zrobić;)
40 przypadkowych pytań

1)      Gdzie byłaś 3 godziny temu?

W domu, niestety jest za gorąco na wychodzenie z domu (przynajmniej dla mnie)

2)      Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?

Byłam dzieckiem, które nie zjadało żadnych rzeczy, które nie były przeznaczone do jedzenie (przynajmniej tak mówią moi rodzice), więc nie

3)      Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?

Case na telefon i moja kosmetyczka

4)      Czy masz na sobie skarpetki?

Nie... Normalnie bez skarpetek się nie ruszam, ale dzis jest za gorąco.

5)      Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?

Rzadko chodzę do kina, a ostatni raz byłam ok. rok temu, więc nie

6)      Czy jest Ci gorąco?

TAK

7)      Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?

Wodę z cytryną

8)      Co ostatnio jadłaś?

Borówki

9)      Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?

Albo na obiedzie rodzinnym, albo już w domu

10)   Kim był ostatni gość w Twoim domu?

Mój kuzyn

11)   Czy tęsknisz za kimś teraz?

Za koleżankami, które musiały wyjechać na prawie całe wakacje

12)   Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?

Obejrzę pewnie jakiś film, może Matrix’a

13)   Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?

Mam jedynie FB, na którego i tak nie wchodzę, więc nie wiem.

14)   Co chcesz wiedzieć o przyszłości?

Gdzie będę pracować i gdzie będę mieszkać.

15)   Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?

Mgiełkę z Avonu Stokrotka i Sycylijska Cytryna


16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak
16)   Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?

Nie mam najlepszego przyjaciela:(

17)   Czy masz opaleniznę?

Lekką

18)   Czego teraz słuchasz?

Ciszy

19)   Czy kolekcjonujesz coś?

Metki od ubrań xD

20)   Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?

Należę do tej grzecznej gimbazy xD Nigdy

21)   Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?

Tak

22)   Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?

Cytuję: „Może o 8.20?”

23)   Lubisz ostre przyprawy?

Najlepsze

24)   Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?

Rano

25)   Czy jesteś bogata?

Nie mam 15 lamborghini i willi z basenem, więc chyba nie;)

26)   Jaka jest w Ciebie pogoda?

Słonecznie, upał

27)   O której godzinie budzisz się rano?

Zależy kiedy, 9.00, 6.00

28)   Jaki film ostatnio widziałaś?

Nie pamiętam, rzadko oglądam filmy

29)   Jaki masz dzwonek w tel?

Nie wiem, to nie jest piosenka, ale dzwonek z telefonu

30)   Czy byłaś kiedyś w innym kraju?

Nie:(

31)   Ile masz rodzeństwa?

Nie mam

32)   Komputer stacjonarny czy laptop?

Mam i taki i taki, ale według mnie lepszy jest laptop

33)   Co planujesz dziś robić?

Powtórzę się, obejrzę pewnie jakiś film

34)   Kiedy ostatni raz płakałeś?

W wakacje rzadko płacze, więc nie wiem, może miesiąc temu.

35)   Jakie jest twoje ulubione radio?

Rzadko słucham radia, więc nie wiem

36)   Co wolisz? hamburgera czy kebaba?

Zależy na co mam ochotę

37)   Jaki jest Twój kolor oczu?

Błękitny

38)   Co robiłeś o 24:00 w nocy?

Chyba już spałam;)

39)   Czy masz zwierzęta?

Nie:(



40)   Lubisz cole?

Bardzo;)



A więc to na tyle oczywiście każdy kto chce może zrobić ten tag;)  Myślę, że w następnym poście też może pojawić się tag (czasem lubię po odpowiadać sobie na takie pytania).

Wasza Caro
Na koniec postanowiłam dodać jeszcze takie wakacyjne inspiracje;)
Wszystkie zdjęcia z internetu;) (Tak ten piesek też nie mój)

12 komentarzy:

  1. A szkoda że pieseczek nie twój:(
    Post mi się podoba, pytania i odpowiedzi są super! Przed chwilą skonczyłam czytać 40 pytanie ;D a dopiero co czytałam 1 pyt, szybko się czytało - czyli fajnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://atkasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie czytać takie pytanka i odpowiedzi :) Ciekawy post :) Pozdrawiam http://fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi! Uwielbiam przeglądać takie inspiracje :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie posty :) Mam nadzieję, że będziesz robiła takie coś regularnie :D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię grać w simsy. Pytania bardzo randomowe i fajne. To zdjęcie na skrzydle samolotu... zrobiłam kiedyś bardzo podobne :P

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że zrobiłaś taki tag, bo można się było czegoś fajnego o Tobie dowiedzieć ;) Szło się domyślić i bez podpisu, że psiak nie Twój, skoro napisałaś, że nie masz zwierząt ;) Pierwsze zdjęcie z inspiracji jest naprawdę piękne... chciałabym kiedyś zobaczyć coś tak pięknego na żywo i móc samemu uchwycić takie cudo...

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny tag , super odpowiedzi , obserwuje:)))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc:))))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! thanks for sharing. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Czasem tez lubię oderwać się od monotonii i po odpowiadać se na pytania ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam czytać takie posty :)
    Ciekawe pytania i ciekawe odpowiedzi ;))
    A zdjęcia cudowne *.*
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :) I zdjęcia boskie!
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń