środa, 26 sierpnia 2015

100 faków o mnie

 Hej♥♥♥
Ostatnio widziałam u Nanami  tag 100 faktów o mnie i postanowiłam tez sama coś takiego napisać, chcę zobaczyć ile mi ich wyjdzie.

1. Słucham każdej muzyki (popu, metalu, rapu).

2. Na swojego Facebooka nie wchodziłam już chyba z 3 lata (jedynie co jest związane z FB to używam messengera).

3. Myśląc o zmianie szkoły (pójściu do liceum) najbardziej boję się, że powtórzy się mój koszmar z podstawówki, czyli nie będę miała z kim gadać i będę samotna.

4. Zawsze używam przecinków, kropek (no chyba, że wstawiam emoikonę), znaków zapytania, pisząc SMS'y, na FB, itp.

5. Przez stres zawsze dostaję gorszą ocenę ze sprawdzianu (na sprawdzianie nie umiem, wychodzę z sali od razu wszystko pamiętam).

6. Selfie robię sobie raz na trzy miesiące, a jak już robię to wtedy kiedy mam głupawkę, a kiedy mam głupawkę robię głupie miny na zdęciachxD

7. Co do tej głupawki... kiedy ją mam wiele osób mogłoby pomyśleć, że jestem pijana, śmieje się ze wszystkiego (pokładam się na podłodze ze śmiechu:D).

8. Przez koleżanki jestem nazywana żyletą... Dlaczego? Lepiej, żebyście nie wiedzieli (ale nie chodzi o cięcie się;)).

9. Śmiałam się na końcówce Sali Samobójców, nie którzy płaczą, a ja się śmieje (po prostu nadeszła godzina głupawki).

10. Jak byłam mała nigdy nie miałam wymyślonego przyjaciela, ale wymyślonego chłopaka, a nawet kilku (miałam branie xD).

11. Moje sny dzielą się na prorocze i na melanże. Nie wiem, dlaczego, ale często śnią mi się melanże (mimo, że nigdy na żadnym nie byłam).

12. Dresy? Nic do nich nie mam;)

13. W simsy zaczęłam grać w wieku 7 lat i przez ok. 2 lata wszystkie moje rodziny (po 8 simów) umierało po 3 godzinach grania.

14. Nie lubię dzieci (tak do ok. 4 lat) i według mnie one nie są słodkie (słodkie to są psy >.< ).



15. Nie chcę brać ślubu, a jeżeli już miałabym wziąć to tylko dla tej sukienki, ale ślub byłby bez wesela. Na weselu byłam raz i dla mnie był czymś tak głupim, że ja go nie chcę.

16. Wszyscy mi mówią, że jestem anorektyczką, ale ja ważę normalnie i jem nawet za dużo. Swoją szczupłą sylwetkę zawdzięczam temu, że ja tak bardzo lubię sałatki, że jem je czasem jako przekąska (np. zamiast chipsów).

17. Zimą wychodzę częściej, niż latem. Wakacje to czas siedzenia w domu, ponieważ kiedy jest upał ja źle się czuję i cały czas bym spała.

18. Nie zasnę, jeżeli nie przykryję się po sam czubek głowy kołdrą. Zimą jest nawet spoko, ale latem nie jest tak fajnie.

19. Nie mogę spać w skarpetkach i w piżamie z długim rękawem, bo jest mi wtedy za gorąco (nawet zimą) i nie mogę zasnąć.

20. Wolę mangę od anime.

21. Wolę książkę od filmu.

22. Słowa w stylu felix, sex, piszę zawsze przez x. Wiem, że jest to nie poprawnie, ale nie mogę się tego oduczyć.

23. Jestem sarkastyczna, ale nie widzę w tym nic złego.

24. Lubię się pomalować, ale zawsze się boję, że przesadzę z tym makijażem.

25. Nie mogę się doczekać kolejnej części "Gdzie jest Nemo", "Frozen", "Iniemamocni", "Toy Story" i Grey'a.







Tak wiem przesadziłam z tymi zdjęciami...
26. Chciałabym mieć o wiele więcej kolczyków (w brwi, ustach, w uszach) i dużo tatuaży (gdzie? wszędzie).


27. Wychodząc na moje osiedle boję się małej murzynki (nie pytajcie dlaczego).

28. W tym roku szkolnym muszę wyciągnąć moje koleżanki do Starbucks'a.


29. Kiedy miałam 8 lat zaczęłam słuchać Lady Gagi i od tamtej pory przez 3 lata byłam jej wielką, wielką fanką.

30. Od 9 lat marzę o napisaniu książki.

31. Uważam, że głupie jest pisanie na asku bardzo prywatnych rzeczy w stylu: "Dziewczyny w mojej klasie są głupie". To, że "dziewczyny" nie pytają nie znaczy, że nie czytają (taka mała rada na przyszłość).

32. Kiedyś założyłam z koleżanką klub antyleszka (nie pytajcie).

33. Chciałabym dostać takiego dużego, dużego misia od chłopaka (ale nie mam na razie od kogo).

34. W te wakacje codziennie rano wchodzę na bloga i Tumblr'a (muszę być na bieżąco)

35. Mogę cały dzień oglądać Trudne sprawy i Dlaczego ja.

36. Kiedyś nienawidziłam papryki, a teraz ją uwielbiam.

37. Kiedy byłam mała budziłam się o 6.00 i do 9.00 wymyślałam sobie różne historie.

38. Kiedy ktoś mnie pytał: "pieniądze, zdrowie, przyjaźń czy miłość?" ja zawsze wybierałam miłość.

39. Jak byłam mała byłam spokojnym dzieckiem (nawet zbyt spokojnym).

40. Jest to mój czwarty blog i na nim najlepiej mi się pisze;)

41. Nie widzę nic romantycznego w kolacjach przy świecach.

42. Chcę kupić wersję pudełkową gry "Alice Madness Returns", ale nie jest już dostępna. Jest tylko wersja elektroniczna tej gry, której tak nie lubię (wersji elektronicznej).

43. Nie umiem malować farbami i kredkami (tylko szkice zrobione ołówkiem, nie węglem).

44. Nienawidzę związywać swoich włosów.

45. Nigdy nie hamuję w grach wyścigowych (czy innych gdzie jeździ się samochodem). Mam się zatrzymać? Wjeżdżam w latarnię, inny samochód.

46. Zawsze chciałam (i chcę) mieszkać w domku z ogródkiem.

47. Zawsze chciałam mieć czarną pomadkę.


48. Mimo, że 15 lat skończę w listopadzie to od 1 stycznia przedstawiam się jako piętnastolatka.

49. Mam 15 lat (dobra prawie 15), a tylko 160 cm wzrostu.

50. Według enneagramu jestem typem 4- "Indywidualistą".

51. Czasem mam myśli jak emo.

52. Dzięki simsom przez 3 lata (7-10) chciałam być gotką. 

53. Mam dziwna rodzinę. 

54. Czasem mam ochotę rzucić tą całą naukę i żyć chwilą...

55. Uzależniona od Tumblr'a i bloga.

56. Ulubione smaki nestea: Tropikalna, brzoskwiniowa i zielona herbata truskawka.

57. Nie lubię Rainbow Tea.

58. Cukierki z Japonii, które robi się samemu? Nie, dziękuję.

59.  Sama nigdy nie wsiądę do windy (haha).

60. Męskie perfumy, mydła, dezodoranty najlepsze. 

61. Lubię zapach zmywacza do paznokci, lakieru do paznokci, korektora, benzyny, markera.

62. Zawsze po obejrzeniu Harry'ego Pottera mam dziwne sny...

63. Top 3 ulubione bajki Disney'a? 1 "Mój brat niedźwiedź", 2. "Gdzie jest Nemo" 3. "Kraina Lodu".

64. Nigdy nie popłakałam się na żadnym filmie, książce (nawet na "Gwiazd Naszych Wina").

65. Pod moim blokiem zawsze wieczorem jest zbiorowisko dresów.

66. Chłopak na motorze <3

67. Chciałabym się przejechać: motorem (albo skuterem), tirem, kombajnem i traktorem.

68. Zrobię prawo jazdy, ale tylko, żeby było (nie będę jeździła samochodem).

69. Wiele osób mówi mi, że jestem zboczona...

70. Nie mam zdolności sklejania, wycinania, itp.

71. Szybko się denerwuję.

72. Jestem niecierpliwa.

73. Obiecałam sobie, że nie będę bawiła się w przyjaźnie, tylko znajomi, koleżanki, koledzy. Wszystkie przyjaciółki mnie okłamywały. 

74. Na studia jadę do Anglii i tam zostaje.

75. Lubię decoupage.

76. Mam zły humor oglądam Youtube'a. A co? Let's play'e. 

77. Chciałabym mieć lamborghini lub porsche.

78. Lubię palić świeczki.

79. Co robię z nudów w the sims 3?
80. Cieszę się, że jestem jedynaczką.

81. W podstawówce często wychodziłam na dwór z moim kolegą jego młodszym bratem i z niezbyt lubianą koleżanką.

82. Kiedyś ja i wszyscy z poprzedniego punktu rozmawialiśmy z robotnikami, którzy remontowali mój blok codziennie przez całe wakacje, śmialiśmy się i żartowaliśmy.

83. Wolę robić zdjęcia telefonem, niż aparatem.

84. Kiedy byłam mała bardzo lubiłam liczyć w myślach do tysiąca.

85. Nigdy nie byłam na żadnym koncercie.

86. Nie lubię walentynek.

87. Nie rozumiem sensu świętowania (cieszenia się) Nowego Roku i urodzin. Cieszmy się- jesteśmy rok o starsi, zostało Nam mniej czasu.

88. Nie umiem jeździć na rolkach.

89. Co roku muszę od nowa uczyć się jeździć na łyżwach.

90. Kiedy byłam mała zawsze spałam w samochodzie, a teraz nie umiem (nawet gdybym jechała w nocy nie zasnęłabym).

91. Nie zadaję się z nietolerancyjnymi ludźmi. Jeżeli masz coś do homo, murzynów, wyznawców innej religii to pewnie szybko się z Tobą pokłócę i zostaniemy wrogami.

92. W swoim życiu miałam więcej wrogów, niż przyjaciół.

93. Nienawidzę pracy w grupach. Dlaczego? Zawsze się z kimś pokłócę.

94. Wierzę w przeznaczenie.

95. Nie lubię tłumów (np. nie lubię jeździć komunikacją miejską, bo od razu źle się czuję), ale w szkole mi nie przeszkadzają.

96. Nie chcę iść na bal gimnazjalny, bo nie lubię imprez w tym stylu.

97. Kocham burze♥♥♥

98. Ja bym cały rok mogła mieć zimę.

99. Mam oczy, których wszyscy mi zazdroszczą (może kiedyś pokarzę zdjęcie)

100. Zawsze lubiłam parzyste liczby dzielone przez pięć i dziesięć.

101. Moją ulubioną gazetą z dzieciństwa jest "Kubuś Puchatek".

102. Moi rodzice nigdy nie przebierali się za Św. Mikołaja (i dobrze).

103. Od 6 lat próbuję się zebrać i przeczytać Harry'ego Pottera.

104. Wyglądam na o wiele młodszą, niż jestem.

105. Chcę przeczytać Grey'a, ale zawsze boję się, że jak pójdę do biblioteki, księgarni to ludzie mnie wyśmieją (ja na podstwówe wyglądam).

106. Kocham zwierzęta, ale nie lubię ich głaskać.

107. Nie umiem gotować (nawet jajecznicy naleśników nie zrobię).

108. Ulubione sklepy: H&M, Cropp, Tally-Weijl.

109. Urodziłam się o godzinie 4.27 :)

110. Najbardziej lubię chipsy paprykowe;)

Przy 50 zwątpiła w swoje siły znalezienia 100 faktów o mnie, ale doszłam, a nawet przeszłam;) Chcesz, żebym zrobiła 50 brzuszek? Ja zrobię 51:D Pisałam to dwa dni, ale udało się. Pierwszego dnia doszłam do 90. Mam nadzieję, że niczego nie napisałam dwa razy... 12/13 zdjęć (gifów) jest z Tumblr'a. 

Pozdrawiam♥♥♥
Ps. To moje wyzwanie, które sobie wymyśliłam (pisanie codziennie posty przez tydzień) będzie do piątku (włącznie) akurat 7 wpisów. Niestety od 1 września posty pewnie będą co tydzień w weekend (jeden, dwa posty tygodniowo).

10 komentarzy:

  1. Dużo tego.. O,O Mamy wspólne cechy.. amianowicie to, że szybko się denerwujemy i jestesmy niecierpliwe xD
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag! Można się duuuużo dowiedzieć :> Mamy sporo wspólnego. Też uwielbiam burzę, też chciałabym napisać książkę, dom z ogródkiem już mam :P, Let's playe? Zawsze ^^ i wiele, wiele innych

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ale jesteś wytrwała :D Gratuluję :) Żeby napisać tyle faktów o sobie trzeba dużo cierpliwości i uporu :) Też myślałam czy by zrobić coś takiego na swoim blogu, jednak boję się, że nie dam rady :D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam każdy punkt :D i nie żałuję ja bym nie dała rady chyba napisać tyle o mnie..... W większości punktach mam tak samo o.O Sama się dziwiłam...... Mam takie pytanie jaki mas z kolor oczu ? :D Jestem bardzo ciekawa. Według mnie wszystkie oczy są piękne :D zawsze rzucają mi się w oczy na każdym zdj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskie;) Kiedyś jakoś nie specjalnie mi się podobały- oczy jak oczy, ale ostatnio wszyscy zwracają na nie uwagę "Wow jakie ty masz ładne oczy" i mi się też zaczęły podobać;)

      Usuń
  5. Dużo tego, ja to nie wiem czy bym 100 faktów zrobiła, a nawet więcej. ;) Także gratulacje! xD Wiele faktów się zgadzało, aż się sama zdziwiłam. :) Bardzo lubię czytać takie posty, więc fajnie, że taki zrobiłaś.
    Pozdrawiam.

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tych faktów. Wiesz co? Byłam przy punkcie o kontynuacji ,,Krainy Lodu", włączam telewizor, a tam reklama właśnie tego filmu. Magia *^* Ja także marzę o piercingu, tatuażach i czarnej pomadce.

    http://alternatyvna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń