wtorek, 7 lipca 2015

Liebster Blog Awards

Hej,
 Trochę mnie tu nie było, pewnie myślicie, że zapomniałam o blogu… Ale nie po prostu nie czuję się na siłach, żeby pisać, czytać, itd. Dlaczego? Niestety przez pogodę, jest lato wszyscy spotykają się ze znajomymi, a ja siedzę w domu. Dlaczego? Po pierwsze całymi dniami bym spała, po drugie nie mam za bardzo z kim wyjść. W szkole mam wiele koleżanek, z którymi gadam na przerwach ( no i oczywiście na lekcjach:)), jednak kiedy nadchodzą wakacje nikt się do nikogo nie odzywa. W poprzednim tygodniu napisałam do nich czy nie chcą wyjść, ale okazało się, że w pierwszym tygodniu wszystkie wyjechały, ale miały wrócić w tym tygodniu i miałyśmy się spotkać, pojechać do starbucksa, albo po prostu pochodzić. Nie chcę się na rzucać, więc nie kontaktuję się z nimi, ale myślałam, że to one do mnie napiszą…  
 Ostatnio zostałam nominowana do LBA (Liebster Blog Awards). Nominowała mnie Kamila z blogu: tcherrystyle.blogspot.com za co Ci bardzo dziękuję. Myślę, że wszyscy powinni wiedzieć o co chodzi, ale jeżeli ktoś nie wie to tutaj dodam zasady:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. (..)"


*nie możesz nominować osób, które Cię nominowały*
*trzeba powiadomić nominowane przez Ciebie osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga*
A to są pytania, które mi zadano:

1.       Gdzie wybierasz się na wakacje?
Tak jak już pisałam: do babci, nad morze, do Krakowa i do cioci:)

2.       Czy masz jakieś zwierzę?
Niestety nie:(

3.       Czym inspirujesz się tworząc posty?
Życiem, czasem też postami u innych

4.       Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Trudne pytaniexD Pewnie jedzenie i picie, telefon (chociaż pewnie nie byłoby na niej zasięgu, ani wi-fi, więc nie wiem za bardzo po co by mi się przydał;)) i jeszcze kogoś do towarzystwa:) (jedzenie i picie zaliczam do jednego;)) 

5.       Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie

6.       Grasz na jakimś instrumencie?
Niestety nie, chociaż kiedyś uczyłam się grać na flecie, więc nie wiem czy to się liczy;)

7.       Jak się motywujesz do podjętych wyzwań?
Kolejne trudne pytanie, hahah. Najczęściej po prostu myślę, że jak wykonam to wyzwanie to dostanę nagrodę;)

8.       Jakie masz plany na wakacje?
Pisać regularnie na blogu i nauczyć się perfekcyjnie rysować (malować) promarkerami.

9.       Co myślisz o współpracy na blogach?
Jestem za ;)

10.   Jakie cechy cenisz w drugim czlowieku?
Żeby był uczciwy, miał poczucie humoru, mogłabym mu zaufać. Na pewno wiele więcej, ale już nie pamiętam;)

11.   Co najbardziej lubisz w sobie?
To, że umiem się śmiać z siebie i swój kolor oczu:*


Kogo nominuję:

 Wiem, że nie nominowałam 11 blogów, ale uwierzcie mi trudno mi było znaleźć tyle blogów, które nie byłyby już nominowane.
A tu pytania dla Was:

1.       Twoja ulubiona potrawa?
2.       Twoja ulubiona książka?
3.       Twoja pasja?
4.       Kim chcesz zostać w przyszłości?
5.       Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jakie?
6.       Coca Cola vs. Pepsi
7.       Jakie masz konta społecznościowe (typu FB, instagram)?
8.       Jaki masz telefon?
9.       Twoja ulubiona pora roku?
10.   Jaki sport lubisz najbardziej?

11.   Twoja najniższa średnia w szkole?

    A więc to na tyle;) Mam nadzieję, że następny post pojawi się szybciej:) 
Wasza Carooo:)

3 komentarze:

  1. Dzięki za nominacje ;D Już zrobiłam ;D http://ludziesamotni.blogspot.com/ Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację ❤ Dziś dopiero zrobię bo Neta nie miałam. ;( :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobie później :) pod koniec sierpnia.

    OdpowiedzUsuń