środa, 29 lipca 2015

Dwie twarze Karoliny

Witajcie!
 Jak widzicie zmienił mi się wygląd bloga, tak jak wspominałam w ostatnim poście, zmieniłam go i jestem zadowolona. Dlaczego? Jest taki ciemny, a ja lubię ciemne kolory. Lubię mrok, glany i ostrą muzykę, a z mang najlepiej czyta mi się horrory (polecam Wam Demon Grzechu Tsumitsuki wydawnictwa Waneko ). Na początku pierwszej klasy gdy powiedziałam o tym dziewczynom nie uwierzyły mi, a nawet zaczęły się śmiać… myślały, że żartuję. Nie lubię tego, że wszyscy uważają mnie za tą grzeczną. Nie dawno na angielskim nauczycielka zapytała mnie jakie filmy lubię oglądać, oczywiście powiedziałam prawdę- horrory. Ona zdziwiona pyta czy żartuję i zaczyna się śmiać, odpowiadam, że nie i przez połowę lekcji mówiła, że wyglądam na romantyczkę, która ogląda komedie romantyczne (których tak nienawidzę). Do końca roku szkolnego do tego wracała…
 Nie mówię od razu, że bycie tą „dobrą” jest złe, ale nie lubię tego, że wszyscy uważają mnie za zupełnie inną osobę. Już dawno zauważyłam, że we mnie są dwie osoby- jedna, grzeczna dziewczynka taka kujonka, a druga buntowniczka w glanach. W tych dwóch rolach czuję się świetnie, jednak wiele osób uważa, że daleko mi do tej drugiej. Możliwe, że po prostu tego nie pokazuję, ale czasem mam dość być tą grzeczną i chciałabym zrobić coś takiego (jak by to nazwać) buntowniczego. Nie mówię o papierosach, alkoholu, całonocnych melanżach, bo uważam, że na to jestem jeszcze trochę za młoda, ale zrobiłabym coś takiego, dzięki czemu moja reputacja by się (przynajmniej odrobinę) zmieniła. Wiem, że to są tylko jakieś moje wymysły (marzenia), których nigdy nie odważyłabym się zrobić. Też wiem, że w tych latach, żeby być kimś muszę palić, pić i Bóg wie co jeszcze, ale tak jak wspominałam jestem na to za młoda… Tak to już jest w gimnazjum… Nie palisz elektryków na lekcjach, nie jesteś fejmem. Musisz się z tym pogodzić. Ja już się z tym pogodziłam, ale znam dziewczynę, która od dwóch lat stara się dostać do tych fejmów, ze wszystkich sił, no i jej się nie udaje (nawet pogorszyła się w nauceo.O). Tak już działa to nasze gimnazjum. Chodzę do gimnazjum to mogę się nie uczyć  przeklinać, palić, bo jestem dorosła, bitches (normalnie nie przeklinam, ale tak mi jakoś do tego posta pasuję i chyba tego nie usunę tak, tak ja złaxD). Tak to już jest… Jednak powiem, że jakoś mi to specjalnie nie przeszkadza, tzn. przeszkadza, ale przyzwyczaiłam się do tego. Mam za to koleżankę, która jest dość dziecinna i nadal nie rozumie, że można w tym wieku się kochać, mieć dzieci. Uważa, że w tym wieku powinniśmy jeszcze bawić się w chowanego z podstawówą. Nie jestem za tym, ale przyzwyczaiłam się do tego i nie robię już z tego afery jak kiedyś.
 No i wyszedł mi taki „nieprzemyślany” post. Powiem szczerze, że po prostu chciałam coś napisać i sam mi taki post wyszedł, w ogóle nieprzemyślany. Na szczęście jest krótszy od pozostałych. Mam nadzieję, że Wam się spodobał. Chciała bym poznać Wasze zdanie na ten temat, więc piszcie komentarze, każdy bardzo uważnie przeczytam;)

Pozdrawiam Was Bardzo serdecznie
Karolina
Ps. Dziękuję, że tyle komentarzy jesteście cudowni♥


22 komentarze:

  1. Świetny post ;) U mnie było podobnie, byłam skromna nigdy nie dostawałam jedynek ubrana skromnie. Aż w końcu zaczęło się od glanów, które kupiła mi ciocia :) Zalozylam je do szkoły do tego ubrana na ciemno no i w ten sam dzien dostałam jedynkę ( tak się złożyło) bo pani od Geografii spytała mnie z trzech ostatnich lekcji. Od tamtej pory zaczęli mówić na mnie królowa emo coś takiego oczywiście trwało to koło tygodnia może nawet mniej xD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, przypadek nie sądzę;) Ja po prostu kocham glany i w tym roku zamierzam sobie kupić parę.
      Dzięki za komentarz:)

      Usuń
  2. Mam 17 lat a jestem naprawdę grzeczną dziewczynka, ale tak samo jak Ty chciałabym zrobić coś buntowniczego. Ciekawa jestem czy zdanie o mnie (słodka i kochana dziewczyna) trochę by się zmieniło

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląd bloga bardzo mi się podoba!
    Obserwuje i zapraszam, miło mi będzie jak pozostawisz coś po sobie :)
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O! mnie w szkole też postrzegają jako grzeczną i flegmatyczną osobę, dodatkowo mam wrażenie że traktują mnie jak jakąś porcelanę:)) Ale to dopiero pierwszy rok z klasą, może kiedyś to się zmieni (Jak nie to chyba zwariuje)
    Pozdrawiam Hdshua Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post tak jak napisałaś spontaniczny, prosto z serca. Takie są po prostu najlepsze :) W pewnym sensie cie rozumiem. Mnie praktycznie wszyscy oceniają z góry. Praktycznie nikt nie wie jaka jestem, co czuje i kto tak naprawdę kryje się w tym małym dziwnym rozumu. Według mnie uważają mnie po prostu za dziwna. Jednak to tylko moja wina bo nie umiem się otworzyć, nie otwieram się od razu. Jedynym miejscem gdzie jestem sobą jest mój blog. Tutaj jestem prawdziwa i taka jestem na prawdę. Na codzień jestem szarą myszką której nikt nie zauważa i uważa za dziwna bo siedzi i do nikogo się nie odzywa. Dobra nie chce się rozpisywać. Post mi się podobał i rozumiem. Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To że chodzisz do gimnazjum wcale nie czyni cię dorosłą. To jest niestety błędne przekonanie wśród młodzieży.
    Masz podobne zainteresowania.Też mam podobne zainteresowania bo lubię rockową czy metalową muzykę, chodzę w glanach. Niestety mam inną pasję niż moje koleżanki bo do tego dołącza jeszcze fascynacja motoryzacją i wyszło tak że jestem inna niż one.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog, myślę, że będę tu zaglądać.

    Zapraszamy do nas, zaczynamy dopiero, przyda się każde wsparcie w postaci obserwacji/komentarza :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny wygląd bloga, będę tu wpadać :D

    Poklikasz?:) Bardzo proszę, to dla mnie ważne:*
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladnie napisane:))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci przeczytania , komentowania i subskrybowania :))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  10. łał! świetny blog! bardzo mi się podoba Twój styl :)
    wpadnij do mnie! :)
    melkamorelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że ciekawy ten "nieprzemyślany" post. Kiedyś też byłam nieśmiałą, wzorową dziewczynką, ale od tego czasu dużo się zmieniłam. Między innymi mój gust muzyczny. Teraz słucham rock'a i tylko czasem przerzucam się na pop. A jeśli chodzi o glany... Czyli nie tylko ja mam do nich słabość, marzą mi się ciężkie, czarne glany. <3 Moja buntowniczość nie jest, aż tak wysoka i czasami nadal dla wszystkich jestem grzeczną dziewczynką, ale postaram się to trochę zmienić, oczywiście nie będę się posuwać do tych rzeczy, które napisałaś w poście. Mangę, którą poleciłaś postaram się w najbliższym czasie ogarnąć.
    Pozdrawiam. ;))

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że ciekawy ten "nieprzemyślany" post. Kiedyś też byłam nieśmiałą, wzorową dziewczynką, ale od tego czasu dużo się zmieniłam. Między innymi mój gust muzyczny. Teraz słucham rock'a i tylko czasem przerzucam się na pop. A jeśli chodzi o glany... Czyli nie tylko ja mam do nich słabość, marzą mi się ciężkie, czarne glany. <3 Moja buntowniczość nie jest, aż tak wysoka i czasami nadal dla wszystkich jestem grzeczną dziewczynką, ale postaram się to trochę zmienić, oczywiście nie będę się posuwać do tych rzeczy, które napisałaś w poście. Mangę, którą poleciłaś postaram się w najbliższym czasie ogarnąć.
    Pozdrawiam. ;))

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Yyy.. jedynie co w tym widzę to gimnazjalistkę, która nie wie jak ściągnąć na siebie uwagę, dlatego chciałaby się posunąć do idiotycznych rzeczy jakim jest alkohol i papierosy. Too bad jesteś za młoda, huh? To ani trochę buntownicze nie jest, a głupie. Rozumiem, że w tym wieku można się wściekać, że coś nie idzie po myśli, na coś rodzice nie pozwalają i wtedy się posuwa do takich rzeczy, by tylko coś udowodnić. A konkretnie, że jest się jeszcze głupszym, bo to kurczę uzależnienie. A dzieci w tym wieku? Seks w tym wieku? Okej, ludzie to robią ale niech najpierw porozmawiają o tym z rodzicami i się zabezpieczą, bo dzieciaka nie zawsze dasz rade utrzymać, bo szkołe przecież masz. Chyba, że przez lata chcesz na zasiłku żyć albo na rachunek opiekunów. Wszystko ma swoje konsekwencje, więc nawet jeśli jesteś pod presją równieśników nie rób niczego takiego. Lepiej stracić znajomych niż zmarnować lata scenariusza.

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze zrozumiałaś tego posta... Napisałam to też w roli właśnie takiej ''buntowniczej'' osoby. Ja nigdy nie posunęłabym się do takich rzeczy tylko pokazuję co osoby w moim wieku uważają za bunt. Ja zawsze byłam temu przeciwna i będę.

      Usuń
  14. Świetnie piszesz ! <3
    Może na początek wspólna obserwacja? :) Daj znać u mnie :)

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe... ciekawe - też noszę glany (14). Uwielbiam czarny i jestem w klasie kujonem ;)
    Kujon też może chodzić w glanach i skórzanej kurtce i słuchać Within Temptation, LInkin Park'u, Evanescence, Hunter'a...
    Nie piję, nie palę,nie znoszę fejmów i dzieci facebooka- dziwne? Nie sądzę. Myślę, że gdyby każdy był sobą i akceptował innych takimi, jacy są, świat byłby idealnym miejscem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja;) Niby też kujon, ale słucham metalu i uwielbiam ubierać się na czarno:) Hahah, też nie lubię takich dzieci facebooka, a palić i pić nie zamierzam:)

      Usuń
  16. Będąc w gimnazjum nie paliłam ani nie chodziłam na imprezy, ale byłam fejmem. To jest tak, że niby wszyscy cię znają, ale nikt cie nie lubi ;) Może to wydawać się wszystko fajne, ale trudno potem naprawić swoją reputację, bo chyba żadna osoba nie chcę być do końca życia klasowym głupkiem ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też czasem czasem marzy mi sie zrobić cos takiego ... Ale wszystkim zależy żebym była taką jak teraz na pozur. Nie zbyt grzeczna ale i nie za bezczelnĄ dziewczynką w krótkich włosach, ktora przecież jest taka wspanialaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się wygląd Twojego bloga, zwłaszcza baner, a co do treści Twojego posta, może nie ze wszystkim się zgadzam, ale podziwiam szczerość. Pozdrawiam :-)
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Denerwujące jest to, jak w szkołach przyjęło się, że osoba dobrze się ucząca musi być skromnie ubrana i cicha. Dziwi mnie także postępowanie Twojej nauczycielki na wieść, że oglądasz horrory... myślę, że powinna przyjąć to normalnie, a nie śmiać się. Czasem takie pozytywne wyjątki, jak Ty, pokazują, że wygląd i gust muzyczny/filmowy nie powinien być wiązany z nauką i wartościami jaka dana osoba posiada :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń