piątek, 26 czerwca 2015

Summer Tag

 Dzisiaj odebrałam świadectwo i jestem wolna przez całe 2 miesiące, ale nie tylko ja na pewno wy też cieszycie się wolnością;) Moje oceny uznałam, że jak na 2 klasę gimnazjum nie są takie złe, ale wiem, że w 3 klasie muszę się poprawić. Muszę mieć czerwony pasek. Niby w tym roku nie wiele mi brakowało, ale brakowało. Jednak koniec już o szkole, bo zaczęły się wakacje :D Jestem bardzo szczęśliwa, że w końcu mogę całymi dniami czytać książki, mangi, wychodzić ze znajomymi:)  Dzisiaj, tak na dobry początek wakacji i lata (bo według mnie lato zaczyna się wraz z początkiem wakacji), przychodzę do Was z Summer Tag. W poszukiwaniu pytań do niego znalazłam dwie różne wersje i połączyłam je. To co bez dłuższego przeciągania zaczynamy;)
1.       Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno?

Zimno, dlaczego? Bo jak jest gorąco, to od razu muszę się źle czuć, boli mnie głowa i całymi dniami jestem śpiąca, dlatego też latem śpię do 10,00, a zimą tak do 8.00;)

2.       Ulubiona pora roku?
Nie mam ulubionej każda ma w sobie coś za co ją lubię, ale też każda ma coś za co ją nienawidzę.

3.       Basen czy plaża?
Plaża

4.       Sandały, japonki czy baleriny?
Różnie, ale w tym roku postawiłam raczej na sandały.

5.       Ulubione zajęcie na lato?
Czytanie na świeżym powietrzu

6.       Ulubiony letni strój?
Crop top i szorty (no i oczywiście trampki lub sandały;)

7.       Szorty czy spódnice?
Szorty

8.       Wybierasz się na wakacje? Jak tak, to gdzie?
Tak i do końca jeszcze nie wiem… na pewno do babci, do Krakowa i nad morze;)

9.       Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
Tokio, Hawaje, Londyn,  Nowy Jork i Sydney

10.   Ulubiony napój i jedzenie na lato?
Do picia: smoothie i cola z lodem:)
Do jedzenia: lody i owoce (truskawki same lub w śmietanie, czereśnie i oczywiście moje ulubione borówki)

11.   Jak będziesz się malować latem?
Rzadko się maluję, więc jeżeli w ogóle się pomaluję to normalnie xD BB krem, tusz do rzęs i może jeszcze eyeliner i jakaś pomadka (błyszczyk);)

12.   Za co kochasz lato?
Za wakacje i wolność :*

13.   Umiesz pływać?
Nie, dlatego w punkcie 3 wybrałam plażę:)

14.   Błyszczyk w sprawie pomadka?
Ostatnio pomadka

15.   Jaka jest Twoja ulubiona fryzura letnia?
Kok, kucyk, rozpuszczone, warkocz- zależy od humoru^^

16.   Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Śmietankowy, truskawkowy, gruszkowy i sorbet malinowy.

17.   Ulubiony bronzer na lato?
Nie używam

18.   Relaksujesz się na tropikalnej wyspie co popijasz?
Colę z lodem

19.   Ulubiony wakacyjny kolor lakieru do paznokci?
Błękit, fiolet, pomarańcz i wiele innych;)

20.   Wakacje w Polsce czy za granicą?
Chciałabym za granicą, niestety w tym roku zostaje w Polsce:(

21.   Lubisz grać w siatkówkę plażową?
Zależy z kim;)

22.   Rolki czy rower?
Ani to, ani to. Długie spacery:*

23.   Wolisz jechać na wakacje z rodzicami czy przyjaciółmi?
Zależy gdzie.

24.   Jaki sposób spędzania wakacji preferujesz?
Aktywny:)

25.   Jaki jest twój ulubiony zapach perfum na lato?
Kwiatowe mgiełki

26.   Wolisz góry czy morze?
Szczerze mówiąc nigdy w górach nie byłam, więc wybieram morze;)

No i to już na tyle. Mam nadzieje, że post Wam się spodobał. Zapomniałabym… Nominuję wszystkich, którzy przeczytali ten wpis, do odpowiedzi na powyższe pytania:*

Do zobaczenia w kolejnym poście
Wasza Caroo
Jeszcze tak na koniec wakacyjne zdjęcia z weheartit.com ;)
A tu przedstawiam Wam moje nowe sandały z h&m'u ♥


Ps. Dziękuję Wam za komentarze

8 komentarzy:

  1. ja też lubię czytać na świeżym powietrzu :D

    zapraszam do udziału w konkursie foto :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać, a jak jeszcze hamak powieszę to jestem przeszczęśliwa <3 Świetne zdjęcia i odpowiedzie ;3
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała do Tokio
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety dotyczącej losowania. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i jak z tym konkursem? :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :) myślę że popularny a jeśli nie to życzę ci tego aby taki był ;)
    atkasblog.blogspot.com
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga ❤ ��

    OdpowiedzUsuń