czwartek, 25 czerwca 2015

Kreatywność

Hej!
 Już drugi post (yeah) i to dodany z dnia na dzień (yeah). Kochani nie przyzwyczajajcie się do tego. Normalnie wpisy będą co tydzień, ponieważ nie jestem, aż tak kreatywna, żeby wymyślać ciekawe tematy w tak krótkim czasie. Podziwiam osoby, które są kreatywne. Ja do nich na pewno nie należę.
 Na Boże Narodzenie dostałam „Zniszcz ten dziennik’’ Keri Smith, w której właśnie chodzi o kreatywne upiększanio-niszczenie. Pamiętam, że byłam zadowolona z tego prezentu i od razu zaczęłam go niszczyć. Niestety już na początku zauważyłam, że moje upiększanie nie jest kreatywne. Robię zadania tak jak jest napisane w książce. Wypełnij tę stronę kółkami- wypełniam ją kółkami, odrysuj swoją rękę- odrysowuję swoją rękę. Wiedziałam, jednak, że nie oto chodziło autorce. Te zadania miały pobudzić naszą wyobraźnię, np. zarejestruj upływ czasu i nad tym musisz się zastanowić, zrobić coś niezwykłego, coś o czym nikt inny by nie pomyślał. Jest to jedne z wielu zadań, z którym do tej pory mam problem i nie wiem jak kreatywnie je zrobić. Moja koleżanka większość zadań zrobiła tak jak youtuberzy, którzy nagrywali/-ją swoje zmagania z tą książką. W moim dzienniku zrobione jest nie wiele zadań, a sam dziennik rzuciłam w kąt. Myślę, że teraz w wakacje powrócę do kreatywnego niszczenia.
 Książka ta doczekała się drugiej części, która nazywa się „To nie jest książka’. Nie dawno dowiedziałam się, że powstało coś podobnego do dziennika, czyli „Książka pod tytułem’’, która też posiada dwie części. Nie zamierzam ich kupować, ponieważ już sam dziennik sprawił mi wiele problemów i myślę, że nie jestem w stanie kreatywnie niszczyć jeszcze trzech książek.
 I wyszło na to, że zrobiłam recenzję „Zniszcz ten dziennik’’xD A miał to być taki spokojny post o moim życiu – tak na luzie.
 Tak na sam koniec zapytam Was czy macie Tumblr? Ja po roku nie obecności, wróciłam na swojego. Nie, to nie była wina szkoły, ale tego, że zapomniałam hasła xD Tutaj macie link: ladycarolinelove.tumblr.com w komentarzu możecie podawać linki swoich tumblr’ów (dobrze odmieniłam?:D). Chętnie wejdę i zaobserwuję;)

Do zobaczenia w kolejnym poście
Wasza Caroo

PS. Po tym pocie pomyślicie pewnie, że w ogóle nie jestem kreatywna, ale będziecie w błędzie;) Faktycznie nie wymyślę z dnia na dzień tematu na post, czy też kreatywnie nie zniszczę książki, ale mam kreatywne pomysły na rysunki i opowiadania, więc możliwe, że za jakiś czas podzielę się nimi z Wami.

PS. Chcecie, żeby na tym blogu pokazać Wam moją rodzinę w The sims 3? Myślałam, żeby zrobić oddzielnego bloga o simsach, ale już coraz rzadziej gram w tą grę i post byłby co miesiąc. A może założę simblr? Hahah, piszcie w komentarzach;)

6 komentarzy:

  1. Ja akurat planuję go zakupić na wakacje (pewnie za pieniądze od rodziców, w nagrodę za całoroczną naukę w szkole haha :D) i będzie dobrym sposobem na pożyteczne i kreatywne wykorzystanie czasu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez mam ochote go kupic na wakacje:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten dziennik bardxo fajna książka ale już dawno mi się znudziła. Bardxo fajny blog obserwuje i zapraszam do obs mojego bloga Fashionallyx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie go kupiłam ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/co-by-byo-gdyby.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne. W poprzedniej notce ogłosiłam KONKURS!!!! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wziąć udział ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już tyle o tym dzienniku, fajna zabawa. Tez mam tumblra :)
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń