środa, 24 czerwca 2015

Hej ♥

Witajcie!
 Już po roku nie obecności w internetach postanowiłam wrócić. Bardzo brakowało mi pisania na blogu, ale niestety SZKOŁA. Podziwiam osoby, które mimo nauki chodzą na przeróżne zajęcia typu taniec i mają czas na wszystko. Ja po powrocie do domu tego czasu mam nie wiele. Chwilę odpocznę i już muszę siadać do lekcji, kiedy kończę nie mam siły na nic tylko myję się i idę spać. Już pierwszy post, a narzekam… Nie powinnam się tym za bardzo zamartwiać, ponieważ już w piątek zakończenie roku szkolnego :D Z ocen nie jestem zadowolona. Niby nie jest, AŻ TAK źle, ale nie jest też jakoś specjalnie super. Jezu znowu narzekam xD Dobra muszę się nastawić na wakacje, które na dobrą sprawę można powiedzieć, że już mi się zaczęły. Od piątku nie chodzę do szkoły, bo jestem chora niby tylko przeziębienie, ale cały dzień bym spała i nie mam siły na ranne wstawanie i chodzenie do szkoły, w której już niby nic się nie dzieje, ale rano trzeba wstać.
Może powrócę do spraw blogowych, bo chyba nie skończę narzekać na szkołę. W blogowej sferze jestem od 2012 roku i w 2013 przeniosłam się na bloggera. Niestety tamten blog pisało mi się coraz gorzej i około rok temu stworzyłam nowy właśnie ten. Nawet dodałam jeden post gdzie witałam się z wami, ale usunęłam go. Chcę tego bloga zacząć od nowa. O tamtej pory bardzo się zmieniłam ,m.in. mój styl pisania i podejście do bloga. Dlaczego? Wtedy pisałam posty po to, żeby coś było, ale teraz zamierzam pisać z sensem i na temat. Więc, jeżeli mnie dłuższy czas tutaj na blogu nie będzie to nie znaczy, że mam blog gdzieś tylko to, że nie mam tematu i szukam go (albo, że mam wiele sprawdzianów w szkole;)). A więc witam się z Wami i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Blog będzie miał wiele tematyk, m.in. recenzje książek, filmów, rysunki  może coś też wspomnę o urodzie, np. recenzje kosmetyków i oczywiście coś tam o moim życiu też wspomnę (może będą jakieś tagi, chociaż częściej spodziewajcie się mojego narzekania na szkołę.
Tak na koniec tego postu może opowiem coś o sobie.
Mam na imię Karolina i w listopadzie skończę 15 lat. Teraz idę do 3 gimnazjum. Kocham rysować, czytać książki, fotografuję wszystko co popadnie. Czasem też zagram simsy (na razie 2 i 3, nie mam jeszcze 4 ;)) lub inne gry. Zapomniałabym od lutego tego roku czytam też masę mang. Myślę, że już trochę mnie poznaliście ;)
Chętnie przeczytałabym i Wasze blogi, dlatego możecie w komentarzach pisać ich adresy.
Do zobaczenia w kolejnym poście
Wasza Caro

Ps. Co do szablonu zamierzam go zmienić, ale na razie pomęczymy się z nim^^

1 komentarz:

  1. Super :) Będę czytać Twojego bloga :)
    http://passionsmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń